|

پالتوهای مد امسال که ترند 2024 شدن / برفا قراره از ذوق استایلت آب بشن نشه پالتو پوشید

لیست پالتوهای مد امسال رو میتونید تو این مقاله مشاهده کنید و از بین اون ها به خرید و یا دوختن پالتو برای زمستون اقدام کنید.

لینک کوتاه کپی شد
10

شایانیوز- خیلی ها دوست دارن که با مد و ترند های سال پیش برن و ظاهر شیک و مدرنی داشته باشن که خب این موضوع تا یه جایی میتونه خوب باشه چرا که به روز بودن توی روحیه تون هم میتونه تاثیر بسیار مثبتی داشته باشه ولی به شرطی که میانه روی در این موضوع رعایت کنید و افراط به خرج ندید و مثلا لباسی که دو ماه پیش مد بود و این روزا مد نیست رو بندازید دور! بنابراین در بین مدهای روز هم برید سراغ اون دسته از لباس ها که timeless look  هستن یعنی همیشه مد هستن و هرگز از اسب مد پیاده نمیشن که درهمین راستا ما هم قصد داریم که چند تا از پالتوهای مد امسال رو بهتون معرفی کنیم.

شاید براتون عجیب باشه که چرا پالتوهای مد امسال رو داریم از الان معرفی میکنیم دلیل اول این که اگر قصد برای دوختن اون ها دارید وقت کافی داشته باشید و دلیل بعدی اینه که در صورتی که قصد خریداری اون ها رو دارید ازر الان اقدام کنید چرا که هر چقدر که به زمستون نزدیک بشید قیمت ها بیشتر خواهند شد و ما هم قصد داریم اون دسته از پالتوهای مد امسال رو که همیشه مد هستن رو بهتون معرفی کنیم بنابراین نگران این موضوع نباشید که شاید اون ها رو پیدا نکنید. حالا در ادامه با ما همراه باشید برای شناختن چند تا از بهترین پالتوهای مد امسال.

پالتوهای مد امسال

استفاده از رنگ های جیغ در پالتوهای مد امسال

توی این سال ها شاهد لباس هایی بودیم به رنگ های جیغ و شاد و این روزا هم احتمالا در فروشگاه های بزرگ متوجه این شدید که در اکثر کاپشن ها و پالتوها به سراغ رنگ های جیغ رفتن و در صورتی هم که شما به دنبال پالتوهای مد امسال هستید باید بگیم که امسال و به عنوان یه ترند زمستونی میتونید برید سراغ پالتوها و هر لباس گرمی که دارای یه رنگ جیغ و درخشانه، البته که شما باید به این رنگا علاقمند باشید و برید سراغشون چون در غیر این صورت زود دلتون رو میزنن و از چشمتون میفتن. از بین رنگ ها سرخابی، آبی جیغ، سبز و نارنجی میتونن حسابی ترند باشن و جلوه ی خاصی به استایل شما ببخشن.

در صورتی هم که زیاد دوست ندارید که جیغ بپوشید ولی از طرف دیگه دنبال تنوع هستید میتونید از این رنگ ها در کنار آیتم های دیگه به رنگ مشکی استفاده کنید. همچنین این کار رو میشه محتاطانه ترین و ساده ترین کار ممکن برای ست کردن رنگ های جیغ بشمار آوورد که ریسک نداره. اما در صورتی که مایل هستید که یه مقدار جسورانه تر عمل کنید میتونید آیتم های مختلفی با این رنگ ها رو با هم ترکیب کنید مثلا میتونید یه پالتوی سرخابی داشته باشید که کنارش شال گردن سبز جیع استفاده کنید.

پالتوهای مد امسال

پالتو سرخپوستی از پالتوهای مد امسال

یه مدل پالتو که همیشه روی مد بوده و یه مدت میره و دوباره برمیگرده و میشه اون رو جزء شیک ترین ها برای زمستون محسوب کرد پالتو سرخ پوستی هست که امسال هم شدیدا ترند شده و توی اکثر اوت فیت های بلاگرای خارجی میتونید مشاهده اشون کنید که به روش های مختلفی هم ست میشن و دست شما توی ست کردن اون ها هم باز هست. شاید به جرئت بشه گفت که یکی از متفاوت ترین پالتوهایی که هر خانومی میتونه توی کمدش داشته باشه همین مدل هست که با ترکیب پارچه خز و چرم درست میشه و ترکیب این دو پارچه ی بینظیر باعث شده که این پالتو رو به وفور توی استایل های کژوال و بوهمین مشاهده کرد که میشه گرما تو دل مستون رو باهاش حس کرد.

پالتوهای مد امسال

پالتو چرم از پالتوهای مد امسال

یکی از پارچه هایی که توی این سال ها دوباره به چشم طراح های مد اومده، چرم بوده و مسلما این روزا یه عالمه از لباس ها رو با این جنس دیده باشید مثل انواع لگ ها، کت های کوتاه و بلند، دامن ها و در انتها پالتوهای چرم که برای خودشون یه عالمه طرفدار پر و پا قرص پیدا کردن که با این حساب میشه گفت که پالتوهایی از جنس چرم میتونن برای زمستون امسال شدیدا ترند باشن که به طور معمول با چرم های برق درست میشن و یه جورایی شبیه ترنچ کت و بارونی هستن و امسال رنگ های خاصی از این پارچه وارد بازار شده که میشه باهاشون یه عالمه استایل خاص و جالب داشت و با انواع بوت های بلند و یا شلوارهای چرم این استایل ها رو تکمیل کرد.

پالتوهای مد امسال

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها