|

چطور مثل کیت میدلتون لباس بپوشیم؟ ببین ملکه ی آینده ی انگلیس با تیپاش چطور میدرخشه

برای خیلی ها سواله که چطور مثل کیت میدلتون لباس بپوشیم؟ ما هم در این مقاله براتون چند تا از آیتم های پر تکرار توسط کیت رو گفتیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیای مد و استایل یه عالمه مدل وجود داره که میشه از اون ها برای این که خوش استایل تر به نظر بیاییم الگو برداری کنیم چرا که این موضوع تا حد خیلی زیادی باعث خوشتیپی ما میشه چون این مدل ها بالاخره استایلیست دارن که در این زمینه آموزش دیدن و علم دارن و خوب و بد استایل رو میدونن بنابراین شما میتونید بدون صرف کردن هیچ هزینه ای از دانش این افراد بهرمند بشید که حالا در این بین یکی از افرادی که از استایل های جذاب و متنوع اون میتونید برای خوشتیپ تر شدن الگو بردارید کیت میدلتون هست که خوشتیپی بی بدیلش باعث شده که بسیار مورد توجه رسانه ها و خانوم ها قرار بگیره.

چون بالاخره داریم راجبه یکی از اعضای خاندان سلطنتی انگلیس میگیم که میتونه پشت هر تیپ و استایلی که میزنه یه عالمکه فکر و نظر داشته باشه که توسط افراد ماهر در مد و فشن راجبشون تصمیم گیری شده. بنابراین در مقاله ی امروز میخواهیم راجبه این که چطور مثل کیت میدلتون لباس بپوشیم براتون صحبت کنیم چون این ملکه ی آینده ی بریتانیا در مراسم های زیادی با استایل های متفاوت ظاهر میشه که بعد از این حضور دنیای مد به کلی در خصوص استایل اون صحبت میکنه و خیلی ها ست کردن لباس هاش رو تحلیل میکنن حالا ما هم در ادامه و در جواب به این سوال که چطور مثل کیت میدلتون لباس بپوشیم، به برخی از آیتم های استفاده شده توسط اون اشاره میکنیم.

چطور مثل کیت میدلتون لباس بپوشیم

چطور مثل کیت میدلتون لباس بپوشیم؟ برید سراغ یقه اسکی ها

یقه اسکی از اون دسته از لباس هایی هست که توی کمد لباس هر خانومی باید وجود داشته باشه که کیت میدلتون هم یکی از اون هاست که در اکثر مواقع لباس یقه اسکی خودش رو به یه کت که رنگ روشنی داره ست میکنه و از این راه راحت ساده یه استایل گرم که بی نهایت هم شیک هست برای خودش جور میکنه که میشه اون رو با یه سری از استایل های دیگه هم ست کرد. شما برای رنگ یقه اسکی های خودتون میتونید سراغ مشکی، طوسی، سفید و.... برید که به راحتی با لباس های دیگه ست بشن.

چطور مثل کیت میدلتون لباس بپوشیم

چطور مثل کیت میدلتون لباس بپوشیم؟ کفش های پاشنه بلند رنگ نود پاتون کنید

یکی از راه هایی که با استفاده از اون میتونید پاهاتون رو بلند و کشیده تر نشون بدید و به زیبایی هر چه تمام تر استایلتون رو ست کنید استفاده از کفش پاشنه بلند رنگ نود هست که کیت میدلتون بیشتر در مواقعی که استایل تک رنگ و یا مونوکروم داره سراغ این کفش ها میره تا تاکید استایلش رو روی کفش هاش بذاره. داشتن کفش های پاسنه بلند نوک باریک با رنگ های نود میتونه شما رو توی ست کردن انواع لباس ها از ساتن تا جیر بسیار حرفه ای کنه و همچنین هرگز هم دمده نمیشه و شما میتونید از اون ها در موقعیت های مختلف استفاده کنید.

چطور مثل کیت میدلتون لباس بپوشیم

چطور مثل کیت میدلتون لباس بپوشیم؟ با کت چهار دکمه

هر کسی میتونه ملکه باشه و سلطنت و غرور درونیه خودش رو با کت های چهار دکمه به نمایش بذاره. این مدل کت ها دارای دکمه های برجسته هستن که حسابی به چشم میاد و مدل یقه ی خاصشون باعث جذابیت بیش از اندازه ی استایل شما میشه. شما میتونید برای داشتن یه استایل زیبا بین ترنچ کت و یا اورکت پشمی یکیشون رو انتخاب کنین و بعد ببینید که هر کسی که بهتون میرسه از تیپتون تعریف میکنه یا نه! شما میتونید برای این که استایلتون راحت تر به نظر برسه دکمه ها رو باز بذارید و یا برای بیشتر نشون دادن استایلتون دکمه ها رو ببندید.

چطور مثل کیت میدلتون لباس بپوشیم

چطور مثل کیت میدلتون لباس بپوشیم؟ سراغ پوشیدن پیراهن های گیپور برید

شما میتونید مرزهای زیبایی و خوشتیپی رو با پیراهن های گیپور مثل کیت میدلتون جابجا کنید چرا که این پیراهن های شیک هیچ وقت از مد نمیفتن و شما میتونید توی موقعیت ها و مراسم های مختلف از عروسی تا مهمونی ها از اون ها استفاده کنید و موضوع جالب در مورد این مدل لباس ها اینه که فرقی نمیکنه که شما یه تیکه ی گیپوری روی لباستون داشته باشید یا همه ی لباستون از گیپور باشه در نهایت شیک و جذاب به نظر خواهید رسید. فقط در مورد انتخاب اکسسوری برای این مدل لباس ها باید دقت کنید چرا که جزئیات ظریف اون ها میتونه کار اکسسوری رو انجام بده.

چطور مثل کیت میدلتون لباس بپوشیم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی