|

با این قوانین طلایی با آرامش آرایش کنید؛ واسه محل کار اینجوری میکاپ کنی حرفه ای ترینی

اگر از دست بانوانی هستید که برای رفتن به محل کار نمیدونید از چه آرایشی استفاده پس حتما با این مطلب همراه باشید تا نکاتی طلایی بی آموزیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر اهل میکاپ باشید میدونید که آرایش همیشه یکسری از دغدغه های خاص خودش رو داره که خب مثلا یکی از اصلی تریناش اینه که میکاپ اگه به درستی انجام نشه بعد از گذشت ساعاتی بسیار کوتاه کمرنگ و یا پاک میشه که خب این اصلا خوب نیست. برخی از بانوان هم هتسند که دقیق نمیدونن چه ایتمی رو باید با چه آیتمی ترکیب کنند تا هماهنگی خوبی به دست بیاد. اما از دیگر مشکلاتی که در رابطه با این خوشگلاسیون خوشایند وجود داره اینه که بسیاری از بانوان دیگه این روزا شاغل شدن و برای رفتن به محل کار با این قسمت از زندگیشون خیلی تو بکش پسکش هستند! 

برای داشتن یک میکاپ درست و از طرفی هم کامل، باید به یکسری نکات توجه بسیار نمود تا به اونچه دلخواه هستش و البته آراسته و زیبا برسید. قطعا خانومی که برای مهمانی و یا روزمره آرایش میکنه زمان بیشتری داره، اما خانومی که به عنوان میکاپ صبح برای رفتن به محل کارش باید اقدام کنه هم تایم کمتری داره و هم خب هرچیم باشه باز صبح زود آدما هنوز کسلن و ممکنه نتونن با آرامش کامل میکاپشون رو انجام بدن. به همین جهت ما در این مطلب نکات طلایی رو گفتیم که میتونه کمک کننده ای موثر برای آرایش محل کار شما باشه. 

model-arayesh-sadeh-8

توجه زیاد به رنگ ها و سایه های انتخابی داشته باشید

اولین نکته ای که بادی برای آرایش محل کار دقت کنید اینه که از سایه ها و رنگ های مناسب استفاده کنید. خب هدف شما اینه که با آرایش چهره ای تمیز و زیباتر داشته باشید به طوری که فیستون از بقیه متمایز بشه و این موضوع محل کار و مراسم رسمی هم نمیشناسه و در هر کجا این ذهنیت هستش. برای محل کار باید رنگ های مورد استفاده ملیح و نود طور باشند و از زدن رژ لب های قرمز و یا سایه های رنگی ترجیحا پرهیز کنید. سایه ها میتونن رنگ رخسای درخشان و عمق دار به چشم و چهره شما بدن که خب بهترین ایده استفاده از رنگ های قهوه ای و یا کرم طور و صورتی ملیح هستش که میتونه صورت شما رو باز تر نشون بده. فراموش نکنید سایه های ساده میتونن کاربردی دیگر هم داشته باشن و اون اینه که به راحتی چشمان و لب های شما رو هایلایت کنند.

Untitled

به ماندگاری آرایش خود در محل کار دقت کنید

از دیگر موضوعات به شدت مهم برای آرایش محل کار اینه که شما باید تا حد ممکن توجه داشته باشید که ارایشتون موندگار باشه چرا که قطعا تمدید هر چند ساعته آرایش در محل کار چندان حرکت جالبی نیست و از طرفی هم وقت گیره و باید یه عالمه وسیله با خودتون ببرید که خب این اصلا معقول نیست! بنابراین از ماندگاری لازمه آرایشتون مطمئن باشید. برای رسیدن به این موضوع می تونید از اسپری فیکساتور و یا پودر فیکس استفاده داتشه باشید که حلال مشکلاتن! فراموش نکنید که آرایش شما طوری باشه که کمی در برابر اب مقاومت داشته باشه، چرا که در طور ساعاتی که بیرون از خونه به سر میبرید ممکنه نیاز باشه تا صورتتان را آب بزنید و در این حالت با ریخته شدن نه چندان جالب میکاپتون مواجه خواهید شد.

قیمت+پودر+فیکس

لوازم آرایش با کیفیت؛ داشتن این دو قلم در کیف

یک بانوی به فکر همیشه و در هر کجا یک پنکک کوچیک و یک رژلب با رنگ متناسب تو کیف دارد، چرا که در شرایط اضطراری که آدم خبر نداره تو طول روز فقراره چه اتفاقی بیوفته میتونید خیلی سریع و در کوتاه ترین زمان آرایش خود را با همین دو گزینه سروسامان دهید. 

حتما دقت داشته باشید تا از لوازم آرایش با کیفیت و برند خوب استفاده کنید چرا که در این حالت خیلی راحت میتونید میکاپ خود را ماندگار و جذاب نگه دارید و از طرفی هم با همان دو قلم تو کیف چهره ای شاداب و لعابدار پیدا کنید.

Untitled

با کانسیلر خواب آلودگی صورت رو محو کنید

حتما دقت کنید که نواحی تیره روی صورت شما با کانسیلر پوشیده بشه. مثلا اینکه زیر چشمان شما با استفاده از کانسیلر به خوبی میتونه جلوه بهتری پیدا کنه به طوری که فیس شما رو شاداب تر نشون بده و با رعایت این نکته از خواب آلوده جلوه دادن چهره هم جلوگیری میشه. اما حتما در این مورد به حد و اندازش دقت داشته باشید چرا که استفاده بیش از اندازه از کانسیلر میتونه چهره ای غیر طبیعی برای شما بسازه و این برای محل کار اصلا خوب نیست.

Conceal-Acne-Scars-With-Makeup

آب بخورید و پوست خود را مرطوب نگه دارید

به اندازه کافی آب مصرف کنید تا چهره ای شاداب و سالم تر داشته باشید بهترین آرایش برای صورت محافظت و نگهداری از پوست هستش که ظاهری جذاب تر نیز خواهد داشت. پوست خود را مرطوب نگه دارید و از قرار گرفتن در دمای خیلی بالا و یا خیلی پایین هم خودداری کنید. رطوبت کافی میتونه از چین و چروک و لکه های پوستی جلوگیری کنه و چهره ای زیباتر به شما ببخشه.

زیرساز+آرایش

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی