|

لباس هایی که هر خانمی باید داشته باشه / بشمر ببین چندتاشو داری و چقد خوش سلیقه ای

برای خیلی ها سواله که لباس هایی که هر خانمی باید داشته باشه چیا هستن که ما در این مقاله چند تا از مهم ترین اون ها رو بهتون معرفی کردیم.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- این روزا تیپ و استایل یکی از مهم ترین مسائلی هست که هر کسی به اون توجه ویژه ای داره چرا که این استایل ماست که در وهله ی اول به جامون حرف میزنه، بنابراین باید در این مورد بسیار وسواس به خرج بدیم و لباس های شیک و متناسب با هر موقعیتی رو انتخاب کنیم تا علاوه بر خوشتیپ بودن به عنوان یه انسان موقعیت شناس خودمون رو بشناسونیم تا افراد راحت تر و بهتر بهمون اعتماد کنن به همین دلیل لازمه که یه سری از لباس ها رو حتما داشته باشیم برای همین برای خیلی ها سواله که لباس هایی که هر خانمی باید داشته باشه چیا هستن؟ چرا باید اصلا یه سری لباس ها رو داشته باشیم؟

در خصوص لباس هایی که هر خانمی باید داشته باشه همین ابتدای کار بگیم که خانوم ها به کلی بیشتر از آقایون روی استایلشون حساس هستن و جالبه که در این بین دوست دارن برای خانوم های دیگه تیپ بزنن و یه جورایی پیش زن های دیگه خوشتیپ به نظر برسن همون مثالی که میگه یه خانوم برای رو کم کنی یه خانوم دیگه هست که آرایش میکنه! بنابران برای این که خوشتیپ به نظر برسید شما نیاز به یه سری از لباس ها دارید که میتونید با وجود اون ها در هر موقعیتی یه استایل زیبا و منحصر به فرد برای خودتون جمع کنید و توی ذهن خانوم هایی که میشناسید خوشتیپ ترین باشید پس در ادامه چند تا از لباس هایی که هر خانمی باید داشته باشه براتون معرفی میکنیم که استایلتون رو تک و خاص میکنن.

لباس هایی که هر خانمی باید داشته باشه

کت مشکی از لباس هایی که هر خانمی باید داشته باشه

کت مشکی رو میشه بین لباس ها آچار فرانسه دونست که به زیبایی هر چه تمام تر میتونه با هر لباس دیگه ای به راحتی ست بشه. از خوبی هایی که کت مشکی داره میشه به این موضوع که میتونید اون رو هم برای موقعیت های رسمی و هم موقعیت های غیر رسمی بپوشید اشاره کرد که در هر دو حالت میتونه برای شما یه استایل به شدت ناب و خاص بساره. البته این نکته رو هم باید در نظر بگیرید که کت های مشکی انواع متنوعی دارن که برخی از اون ها تنگ، کوتاه و یا اور سایز هستن و شما برای این که یه کت مناسب پیدا کنید که بشه اون رو توی هر موقعیتی که پیش میاد بپوشید باید یه کت انتخاب کنید که دقیقا اندازه ی شما باشه و یه مقدار قرش بلند باشه.

یه نکته ی بسیار مهم هم موقع خرید کت مشکی باید به اون دقت کنید و در نظر بگیریدش اینه که حتما کتتون توی قسمت های شونه و بازوهاش فضای کافی برای این که شما یه لباس دیگه از زیره کت بپوشید رو داشته باشه و آستین های اون هم نباید از مچتون بلند تر باشه تا در صورت زدن تیپ کژوال بشه بشه اون ها رو تا کرد.

لباس هایی که هر خانمی باید داشته باشه

شومیز سفید از لباس هایی که هر خانمی باید داشته باشه

شومیز سفید رو میشه یکی از اصلی ترین لباس هایی به شمار آوورد که باید توی کمد هر خانمی پیدا بشه چرا که مطمئن باشید از پوشیدن اون قرار نیست که سیر بشید به قدری که این لباس کاربردیه و شما میتونید اون رو با یه سری از لباس های شیک و ضروریه دیگه مثل ژآکت، کت، دامن و شلوار و... ست کنید. شاید هم تا به حال این رو در نظر نگرفته باشید که شما میتونید با داشتن یه شومیز سفید اورسایز و استفاده از کمربند شومیزتون رو به عنوان یه پیراهن بپوشید و یه استایل کره ای داشته باشید.

در کل از مزیت های این شومیز میشه به این موضوع که توی ست کردن اون با لباس های دیگه هیچ محدودیتی وجود نداره اشاره کرد، همچنین شما میتونید این لباس رو با انواع گردنبندهای بلند ست کنید تا به استایلتون زرق و برق خاصی ببخشید.

لباس هایی که هر خانمی باید داشته باشه

کت جین از لباس هایی که هر خانمی باید داشته باشه

لباس های جین رو میشه یکی از اون دسته از لباس های همیشه ترند محسوب کرد که هرگز قدیمی نمیشن و از مد نمیفتن. این لباس های همیشه جذاب رو میتونید غیر از اون روزهایی از سال که هوا خیلی گرمه تقریبا در هر فصلی از سال بپوشید. برای خرید این کت های زیبا هم بهتره که سراغ اون دسته ای نرید که اورسایز هستن. شما میتونید کت های جین رو خیلی راحت با یه پیراهن تابستونی و یا تیشرت های ساده از زیرش ست کنید. اما موضوعی که وجود داره درباره ی این کت اینه که این کت بیشتر برای موقعیت های غیر رسمی مناسبه ولی در صورتی که یه مقدار خلاقیت به خرج بدید شاید بشه که در موقعیت های رسمی هم پوشیدش.

لباس هایی که هر خانمی باید داشته باشه

شلوار پارچه ای مشکی از لباس هایی که هر خانمی باید داشته باشه

یکی دیگه از اون دسته از لباس هایی که باید داشته باشید، شلوار های پارچه ای مشکی هستن که با وجود این که بسیار ساده هستن ولی بینهایت میتونن شیک و جذاب باشن و شما در صورتی که یه مقدار اضافه وزن داشته باشید میتونید با پوشیدن این شلوارها لاغر تر و حتی قدبلند تر به نظر برسید. شما میتونید این مدل شلوارهای ساده رو با شومیز و یا بلوز ست کنید و به عنوان یه تیپ جذاب با اون ها برید سرکار و یا با یه تاپ و کفش پاشنه بلند ستشون کنید و برای یه مهمونی عالی حاضر باشید.

لباس هایی که هر خانمی باید داشته باشه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی