|

بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب / ما که فروشنده نیستیم ولی نیگا چقد خوبه قیمتاش

براتون چند تا از بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب رو معرفی کردیم که میتونید با در نظر گرفتن مشخصات فنی اون ها اقدام به خرید کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا تنوع توی بازار گوشی حسابی بالا رفته و یه عالمه مدل مختلف وجود داره که آدم بعضی موقع ها گیج میشه بین این همه مدل های مختلف کدومو انتخاب کنه و کدومو جواب کنه! البته که همیشه موضوع بودجه هم وجود داره و بالاخره باید گوشی انتخابی ما با پول توی جیبمون همخونی داشته باشه وگرنه شاید هم بتونیم یه گوشی بالاتر از پول توجیبمون بخریم ولی مسلما و بدون شک خودمون رو بردیم توی قرض و قسط که برای رخ ندادن این اتفاق در این مقاله سعی کردیم که چند تا از بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب رو به طرفداران این برند معرفی کنیم که میتونید با خیال راحت سراغ خرید اون ها برید.

شاید در خصوص بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب بشه گفت که درسته گوشی های با کیفیت بالای این کمپانی کره ای به طور معمول قیمت بالایی دارن و پرچمدار هستن ولی موضوعی که وجود داره این هست که شما با یه ذره تحقیق میتونید یه سری از گوشی های با کیفیت این سازنده رو که قیمت اقتصادی هم دارن تهیه کنید و این میتونه یکی از خوبی های سامسونگ باشه که برای هر بودجه ای گوشی طراحی میکنه که خب حق هم داره بالاخره باید خودش رو به عنوان یکی از صدر جدولی ها نگه داره اون هم در رقابت با برندهای دیگه که دارن غول میشن. بگذریم در ادامه چند تا از بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب رو بهتون میکنیم.

بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب

A04e از بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب

 در صورتی که شما برای خریدن یه گوشی از برند سامسونگ با قیمت مناسب صد دلار کنار گذاشتید و براتون سواله که چه گوشی از این کمپانی رو میتونید تهیه کنید A04e میتونه یکی از اقتصادی ترین گزینه ها برای شما باشه، بریم برای مشخصات فنی اون تا ببینید به درتون میخوره یا نه؛ اندازه ی نمایشگر این محصول با قیمت مناسب 6.5 اینچ هست و رزولوشن اون اچ دیه و دارای یه باتریه حجیم هست که از ظرفیت خوبی برخورداره که 5000 میلی آمپی ساعتی و باعث شده موندگاری اون زیاد باشه. این گوشی در رم های سه و چهار گیگاباتی عرضه میشن که برای کارهای معمولی اون رو مناسب میکنن.

همچنین در خصوص حافظه ی داخلی هم این گوشی توی سه نسخه ی مختلف عرضه میشه که عبارتند از: 32، 64 و 128 گیگابایت که میتونید با توجه به نیازتون به خریداری اون ها اقدام کنید و همچنین میتونید با استفاده از کارت حافظه ی جانبی هم این میزان رو افزایش بدید و با استفاده از اون سرعت رو هم بالاتر برید. قلب تپنده ی این گوشی یعنی پردازنده ی اون تراشه ی اگزینوس هست که دوباره تاکید میکنیم که اون رو برای کارهای معمولی مثل فیلم دیدن، استفاده از پیام رسان و... مناسب میکنه و از این روز برای اون دسته از افرادی که دنبال گوشی دوم هستن و یا همین انتظار رو از گوشی دارن گزینه ی خوبیه.

(قیمت این گوشی امروز  3,212,000 تومن هستش)

بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب

M13 India از بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب

در صورتی که به دنبال یه گوشی سامسونگ با قیمت مناسب هستید که باتری اون بسیار بزرگ باشه و نمایشگرش هم دارای کیفیت بالایی باشه حتما یه تحقیقی هم راجبه خونواده های m داشته باشید؛ شاید این سری از گوشی ها مثل سری های a این کمپانی اونقدرا که باید و شاید شناخته شده نباشن ولی کره ای ها کمر همت بستن که این سری ها رو هم توی بازار جهانی به فروش برسونن که برتری که این سری ها نسبت به سری های a سامسونگ دارن باتری و نمایشگر بزرگتر اون هاست و از این رو میشه گفت بیشتر تمرکز سامسونگ روی این محصولاتش متمرکز شده روی افزایش طول عمر باتری که میتونه یک الی دو روز بدون شارژ دووم بیاره.

نمایشگر این گوشی دارای رزولوشن بالا و کیفیت قابل قبولی هست و سامسونگ توی این گوشی در این بازه ی قیمت کیفیت و سنسور دوربین سلفی رو ارتقا داده و از یه سنسور 5 مپگا پیکسلی در نسل های قبل تر اون به یه سنسور 8 مگاپیکسلی رسیده که به طور کلی میشه گفت که عکس های با کیفیت و خوبی به ثبت میرسونه. شما میتونید از کارت حافظه ی جانبی هم برای این گوشی بهره بگیرید. همچنین پردازنده ی این گوشی دارای قدرت مناسبی هست که اون رو برای اکثر کارها مناسب میکنه هر چند نمیشه بهش لقب گوشی گیمینگ رو داد ولی شما میتونید بازی های مثل آسفالت و کالاف رو به یه گرافیک معمولی بازی کنید.

(قیمت این گوشی امروز 4,988,000 تومن هستش)

بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب

A34 از بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب

از نظر مشخصات فنی که این گشوی داره میشه گفت که از دو گوشی قبلی بهتر عمل میکنه و خب یه جهش قیمت چشمگیرتری هم نسبت به مدل های قبلی داره ولی باز هم در بین گوشی هایی با این کیفیت قیمت مناسبی داره. نمایشگر این محصول از نوع امولد هست و یکی از بهترین نکات اون که میتونه بهش لقب بهترین گوشی سامسونگ با قیمت مناسب رو بده توان نوسازی تصویر در هر ثانیه ی اونه که 120 هرتز و معادل با خیلی از گوشی های پرچمداره و در حالت کلی میشه گفت که نمایشگر این گوشی برای اون افرادی که اهل بازی هستن و اوانایی که زیاد فیلم میبینن بسیار مناسبه.

در زمینه ی عکس و فیلمبرداری هم میشه گفت که این گوشی عملکرد بسیار خوبی داره و شما میتونید با لنز اون فیلم هایی با کیفیت ۴K ثبت کنید. در نهایت  ویژگی های مثبت این گوشی میشه به اسپیکرهای استریو، نمایشگر با کیفیت، دوربین های با عملکرد خوب، ضد آب بودن و امتیاز بالا بین کاربرها اشاره کرد که در این رنج قیمتی برای یه گوشی این ویژگی ها میتونه فوق العاده باشه.

(قیمت این گوشی امروز 10,349,000 تومن هستش)

بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت مناسب

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی