|

بهترین گوشی های میان رده 2023 / زرنگ باش از مدلای امسال جا نمون که سال بعد گرونتره

چند نمونه از بهترین گوشی های میان رده 2023 رو براتون معرفی کردیم که میتونید با اطمینان کامل سراغ خرید اون ها برید و لذت ببرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سازنده ی وسایل الکترونیک مثل گوشی ها هر ساله مدل های مختلفی رو عرضه و روانه ی بازار میکنن که مسلما با مدل های قبلی تولیدیشون یه سری فرق ها داره و در جهت بهبود گام برداشته ولی در برخی از مواقع هم این موضوع یه جوره دیگست یعنی یه گوشی نسل جدید شاید در یه سری از موارد از نسل قبلی خودش بهتر عمل کنه ولی در یه سری موارد هم ضعیف تر باشه که حالا در این خصوص ما سعی کردیم بهترین گوشی های میان رده 2023 که سال جاری هست رو بهتون معرفی کنیم.

در خصوص بهترین گوشی های میان رده 2023 میشه گفت که امسال کمپانی های مختلف گوشی های خوبی عرضه کردن که شاید حتی براتون باورکردنی نباشه که میشه با قیمت گوشی های میان رده گوشی های پرچمدار در محصولات عرضه شده ی امسال پیدا کرد که این رو میشه یه قدم مثبت در جهت افزایش کیفیت با قیمت مناسب به شمار آوورد و شما میتونید با یکم جست و جو این مدل گوشی ها رو شکار کنید و از کار کردن باهاشون نهایت لذت رو ببرید. حالا در ادامه چند تا از بهترین گوشی های میان رده 2023 براتون معرفی میکنیم.

بهترین گوشی های میان رده 2023

شیائومی 12 از بهترین گوشی های میان رده 2023

بریم سراغ اولین گوشی از این لیست که شاید براتون جالب باشه که یه گوشی پرچمدار با قیمت یه گوشی میان رده هست یعنی شیائومی 12. این گوشی تونسته با ترکیب فلز و شیشه ای که داره به خوبی هر چه تمام تر حس یه گوشی پرچمدار رو منتقل کنه که بی نهایت هم با کیفیته و شما میتونید با اطمینان کامل سراغ خرید اون برید. اندازه ی نمایشگر این گوشی 6.28 اینچ هست و امولده و دارای رزولوشن خوبی هست. این صفحه نمایش خمیده هست و چیزی حدود 89 درصد از فضای روبه رویی رو به خودش اختصاص داده.

توان نوسازی تصویر در هر ثانیه ی اون 120 هرتز هست و میتونه 68 میلیارد رنگ رو پشتیبانی و تفکیک کنه که این دیگه آخرشه! در خصوص قلب تپنده ی این محصول هم به دلیل این که با یه پرچمدار مواجه هستیم پس کمپانی شیائومی سراغ یه تراشه ی پرچمدار به عنوان پردازنده ی اون رفته که اسنپدراگون 8 نسل 1 هستش که با این حساب شما میتونید برای چندین سال روی این گوشی حساب باز کنید. در خصوص دوربین های این گوشی هم باید بگیم که دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسل هست و ظرفیت باتری هم 4500 میلی آمپر ساعتی و دارای قابلیت فست شارژه.

بهترین گوشی های میان رده 2023

موتورولا Edge 30 Fusion از بهترین گوشی های میان رده 2023

موتورولا یکی از قدیمی ترین کمپانی هایی هست که محصولاتش توی ایران با تنوع های بالا موجوده و میشه این محصول از این کمپانی رو جزء بهترین میان رده های سال جاری به شمار آوورد، گوشی که نسبت صفحه نمایش به بدنه ی اون 91 درصده حتی از S23 اولترا سامسونگ هم بیشتره! اندازه ی این صفحه نمایش 6.55 اینچ هست و رزولوشن بالایی داره و توان نوسازی تصویر در اون در هر ثانیه 144 هرتزه و میتونه یک میلیارد رنگ رو تشخیص و تفکیک بده.

کمپانی موتورولا برای پردازنده ی این محصول خودش سراغ یه تراشه ی اسنپدراگون 888+ رفته که اون رو قادر به اجرا دآوودن برنامه های سنگین میکنه. انرژی این تراشه ی قوی با کمک یه باتری با ظرفیت 4400 میلی آمپر ساعتی تامین میشه که دارای فست شارژ هم هست. در خصوص دوربین های این گوشی باید بگیم که دوربین اصلی دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم دارای یه سنسور 32 مگاپیکسلی هستش و شما میتونید باهاش عکس های با کیفیتی ثبت کنید.

بهترین گوشی های میان رده 2023

گلکسی A54 از بهترین گوشی های میان رده 2023

گلکسی A54 رو میشه از جدیدترین میان رده های سامسونگ کره ای به شمار آوورد که در لیست بهترین های 2023 هم قرار گرفته. این محصول نسبت به نسل قبلی خودش یعنی A53 یه سری تغییرات جالب و جذاب داشته و برای اولین بار توی قاب پشتی این سری ها از شیشه استفاده شده که شاید براتون جالب باشه تا به حال این اتفاق برای میالن رده های سامسونگ رقم نخورده بود! این گوشی از لحاظ طراحی شکل S23 سامسونگ هست و با دست گرفتن اون احساس میکنید که یه گوشی بالارده دارید. روشنایی نمایشگر این گوشی  نسبت به نسل قبلی خودش بیشتره.

البته یه اتفاقی که افتاده این هست که اندازه ی این صفحه نمایش کاهش داشته و از 6.5 اینچ به 6.4 اینچ رسیده. توی قسمت سخت افزاری و قلب تپنده ی این گوشی یعنی پردازشگر اون شاهد یه تراشه ی اگزینوس 1380 هستیم که قدرتش شبیه اسنپدراگون 778 کوالکام هستش که این موضوع عملکرد این گوشی رو نسبت به نسل قبلی اون قوی تر کرده. در خصوص دوربین این میان رده ی جذاب هم باید بگیم که دوربین اصلی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم دارای سنسور 32 مگاپیکسلی هست و شارژدهی هم در این گوشی نسبت به نسل قبل بهبود داشته و ظرفیت باتری هم 5000 میلی آمپر ساعتی هست.

بهترین گوشی های میان رده 2023

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی