|

بهترین گوشی های سامسونگ سری A / با شیش هفت تومن یکی از اینا رو بخر عمرا سوخت بدی

در این مقاله سعی کردیم که بهترین گوشی های سامسونگ سری A رو براتون معرفی کردیم که با توجه به اون ها خرید مطمئنی داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گوشی وسیله ای هست که اگر خیلی هامون بودجه مون برسه میریم دست میذاریم رو بهترینش چرا که این روزا خیلی از وقتمون با این وسیله ی الکترونیکی میگذره و با این حساب خیلی هامون دوست داریم که بهترینش رو داشته باشیم اما در رابطه با یه گوشی خوب هر کسی نظرات مختلفی داره یکی به نظرش گوشی خوب هست که دوربینش با کیفیت باشه، یکی به نظرش گوشی خوبه که باتریش طول عمر بیشتری داشته باشه و یا بشه باهاش بازی های سنگین رو به اجرا درآوورد و... حالا قراره که در این مقاله به شما دوستان بهترین گوشی های سامسونگ سری A رو در زمینه های مختلف بهتون معرفی کنیم.

سامسونگ این غول کره ای علاقمند به تولید گوشی های مختلف برای اقشار مختلف هست و دوست داره که از رقیب سرسخت خودش یعنی توی شیائومی پیشی بگیره ولی خب این برند به علت قدیمی تر بودن طرفدارهای ثابتی داره که حاضر نیستن به هیچ وجه اون رو جایگزین و کنن و یه جورایی تعصبش رو میکشن! این کمپانی سری های مختلفی از گوشی ها رو تولید میکنه که که در این بین خیلی ها به دنبال شناختن بهترین گوشی های سامسونگ سری A هستن که جناب سامسونگ تونسته با این تولیداتش حسابی کاربراش رو راضی نگه داره و اون ها رو برای خرید ترغیب کنه، حالا در ا دامه چند تا بهترین های این سری رو معرفی میکنیم.

بهترین گوشی های سامسونگ سری A

گلکسی A52s 5G از بهترین گوشی های سامسونگ سری A

در اول لیست بریم به سراغ این محصول از سامسونگ که یکی از جذاب ترینا بین میان رده های این تولیدی توسط این کمپانی محسوب میشه و تونسته رضایت خیلی از کاربرا رو کسب کنه. در یه نظرسنجی این گوشی تونسته بالاترین امتیاز رو بین میان رده های تولید شده توسط این کمپانی به دست بیاره که خب این نشون از کیفیت خوب اون داره. این میان رده که با حرفایی که گفته شد یه جورایی غول حساب میشه بین رقباش تقریبا دو سال هست که عرضه شده، اندازه ی نمایشگر اون 6.5 اینچ هست و سوپر امولده و رزولوشن بالایی داره و توان نوسازی تصویر در اون در ثانیه 120 هرتز هست.

مقدار حداکثر روشنایی در این محصول 800 نیست هست و به همین دلیل شما میتونید به راحتی در محیط های سرباز هم با اون کار کنید. این نمایشگر با یه گوریلا گلس کورنینگ ۵  محافظت میشه. برسیم به بخش مهم و اساسی در این گوشی یعنی پردازنده و قلب تپنده ی اون که یه تراشه ی ۶ نانومتری اسنپدراگون ۷۷۸ ۵G کوالکام هست و تراشه ی گرافیکی Adreno 642L اون رو همراهی میکنه و با این حساب میشه روی این گوشی برای به اجرا درآووردن بازی ها و برنامه ی مختلف و سخت حساب کرد.در خصوص دوربین های این محصول هم باید بگیم که دوربین اصلی اون سنسور 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم سنسور 32 مگاپیکسلی داره.

بهترین گوشی های سامسونگ سری A

گلکسی A54 از بهترین گوشی های سامسونگ سری A

سامسونگ امسال هم با معرفی چند میان رده خودش رو توی میدون نشون داده و مبارز طلبیده که یکی از اون ها همین گلکسی A54  که میشه گفت یه جورایی گل سرسبدشون محسوب میشه. این گوشی میان رده ی سامسونگ توی نظرسنجی تونسته با اختلاف کمی از گوشی قبلی که معرفی کردیم قرار بگیره که یکی از دلایل این موضوع طراحی منحصر به فرد و خاص اون هست که این محصول رو شبیه پرچمدارهای سامسونگ کرده. بریم سراغ مشخصات فنی این محصول؛ اندازه ی نمایشگر این گوشی 6.4 اینچ هست و سوپر امولده و توان نوساز تصویر توی اون 120 هرتز هست، بیشترین میزان روشنایی اون 1000 نیت هست که این عدد برای یه گوشی میان رده بسیار خوبه. 

همچنین این رو هم اضافه کنیم که این محصول با یه گوریلا گلس کورنینگ ۵ از صفحه نمایشگر محافظت میکنه. برسیم به اصلی ترین بخش ماجار یعنی پردازنده ی این محصول که یه تراشه ی ۵ نانومتری اگزینوس ۱۳۸۰ هست که به همراه یه پردازه ی گرافیکی Mali-G68 MP5 سکان این کشتی رو به دست گرفته و خیلی راحت و بدون دردسر از پس هر بازی تازه و به روزی و اپلیکیشن های مختلف و کارهای سنگین برمیاد. در خصوص دوربین های این میان ده ی خفن و جذاب باید بگیم که دوربین اصلی اون دارای یه سنسور 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی هم دارای یه سنسور 32 مگاپیکسلی هست و عکسای خوبی میشه باهاش ثبت کرد.

بهترین گوشی های سامسونگ سری A

گلکسی A73 5G از بهترین گوشی های سامسونگ سری A

سامسونگ امسال به سری های A70 خودش نمونه ی دیگه ای اضافه نکرده یه جورایی برای این سری آپدیت جدید نزده به همین دلیل فعلا میشه گفت که جدید ترین و به روز ترین محصول از این سری  گلکسی A73 5G که تقریبا میشه گفت یه سال هست که معرفی و عرضه شده و تقریبا شباهت های زیادی به گوشی های پرچمدار و تاپ داره که به همین خاطر تونسته نظر خیلی از مخاطب ها رو به خودش جلب کرده. در خصوص مشخصات فنی این محصول باید بگیم که اندازه ی نمایشگر اون 6.5 اینچ و از نوع سوپر امولد هست و توان نوسازی تصویر در ثانیه ی اون 120 هرتزه و بیشترین میزان روشناییش 800 نیته.

کمپانی سازنده برای قلب تپنده ی این محصول ترجیح داده که از تراشه ی ۶ نانومتری اسنپدراگون ۷۷۸ ۵G کوالکام استفاده کنه که به همراه پردازنده ی گرافیکی اون که  Adreno 642L میتونن حسابی با قدرت عمل کنن. این گوشی با حافظه ی رم و حافظه های داخلی مختلف عرضه میشه که میتونید از بین اون ها با دست باز و با توجه به نیازتون انتخاب کنید. اما برسیم به یکی از جذاب ترین بخش های این گوشی یعنی دوربینش که اون رو در بین میان رده های سری a یه جواریی تافته ی جدا بافته کرده چون دوربین اصلی اون از یه سنسور 108 مگاپیکسلی و دوربین سلفی اون از یه سنسور 32 مگاپیکسلی برخورداره که برای یه گوشی میان رده عالیه.

بهترین گوشی های سامسونگ سری A

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی