|

بهترین گوشی برای تولید محتوا / شاید فک کنی بلاگرا آیفون دارن ولی سامسونگ ورد زبونشونه

چندین گوشی برای تولید محتوا رو بهتون معرفی کردیم که میتونن نیازهای شما رو در خصوص ارائه ی یه محتوای مناسب و با کیفیت رفع کنن.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هر کسی این روزا دوست داره که با تکنولوژی جلو بره و بهترین وسایل الکترونیکی مثل گوشی رو داشته باشه چرا که پیش رفتن با تکنولوژی باعث میشه که همیشه به روز و لاکچری به نظر برسیم و خب کیه که بدش بیاد؟ اما در برخی از مواقع هم باید برای کارتون لاکچری به نظر برسید! حالا منظورمون چیه؟ منظورمون به اون دوستانی هست که دارای آنلاین شاپ، پیج کاری و حتی پیج شخصی که از طریقش تبلیغات انجام میدن هستن و با اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام فعالیت میکنن، این افراد اگر گوشی هاشون خوب نباشه و عکس و کلیپ های با کیفیت ثبت نکنه کلاسشون حسابی میاد پایین، در همین راستا هم ما سعی کریم که تعدادی گوشی برای تولید محتوا بهتون معرفی کنیم.

این روزا بیشتر از موهای سرمون پیج توی اینستاگرام هست که از طریق یه گوشی برای تولید محتوا و کسب فالوور و در انتها تبلیغ گذاشتن کسب درآمد میکنن و یا یه سری ها هستن که در این فضا کاره آموزشی انجام میدن مثلا کلیپ های آموزش زبان انگلیسی میسازن و میذارن و بعد فالووراشون رو به شاگرداشون تبدیل میکنن یا یه عده هم خدمات فروش انجام میدن و آنلاین شاپ دارن و... همه و همه ی این افراد باید از موضوع مدنظرشون، عکس ها و کلیپ های با کیفیت ثبت کنن و بعد به اشتراک بذارنشون که خب همه ی این ها مستلزم یه گوشی برای تولید محتوا که حسابی با کیفیت باشه که در ادامه چند نمونه با قیمت های مختف رو براتون معرفی کردیم.

گوشی برای تولید محتوا

موتورولا Moto G72، یه گوشی برای تولید محتوا که زیر 10 میلیونه

این محصول موتورولا تقریبا دارای وزن کمی میباشد و با 166 گرم وزن خوش دست هست و موقع کار کردن با اون باعث خسته شدن دست نمیشه. اندازه ی نمایشگر این محصول 6.55 اینچ هست. شرکت سازنده ی اون برای پردازنده از یه تراشه ی Helio G۹۹ مدیاتک شش نامتری استفاده کرده و همچنین پردازنده ی گرفیکی این محصول هم Mali-G57 MC2 که تراشه ی اصلی رو همراهی میکنه.

در خصوص دوربین های این گوشی باید بگیم که ماژول مستتطیلی که روی قاب پشتی این محصول قرار داره به دو بخش مساوی تقسیم میشه که توی بخش بالایی دوربین اصلی و توی بخش پایینی دو دوربین دیگه همراه با فلش ال ای دی قرار دارن. در خصوص سنسور دوربین اصلی هم باید بگیم که 108 مگاپیکسل هست و دوربین اصلی هم 16 مگاپیکسله که با این حساب میشه گفت که این گوشی میتونه انتظارات شما رو در خصوص ثبت عکس و فیلم های با کیفیت اون هم در این بازه ی قیمتی برآوورده کنه.

گوشی برای تولید محتوا

 شیائومی 12x، یه گوشی برای تولید محتوا تا 20 میلیون

این گوشی دارای وزن تقریبی 176 گرم هست. صفحه نمایش اون از نوع امولد و توان نوسازی تصویر در ثانیه اش هم 120 هرتز هست و این نمایشگر قادر هست که 68 میلیارد رنگ رو از هم تفکیک کنه و تشخیص بده. یکی از نکات خوب این گوشی اینه که سنسور اثر انگشت توی این محصول که زیر نمایشگر قرار داره عملکرد حسابی دقیق و پر سرعتی داره. اندروید این گوشی 12 هست. در خصوص قلب تپنده و پردازشگر این گوشی به یه تراشه ی اسنپ‌دراگون ۸۷.۵G هفت نانومتری مجهز شده و پردازنده ی گرافیکی که این تراشه رو همراهی میکنه هم یه تراشه ی Adreno ۶۵ هستش.

در خصوص باتری این گوشی باید بگیم که دارای ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی هست و تنها با کمک یه شارژر 67 واتی میتونه توی نیم ساعت فول شارژ بشه. اما برسیم به قسمت جذاب این گوشی که دوربین های اون هست؛ دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور 50 مگاپیکسلی هست و دوربین سلفی با 32 مگاپیکسل هم به میان میاد و میتونه برای شما تصاویر خارق العاده ای رو به ثبت برسونه.

گوشی برای تولید محتوا

گوشی گلکسی S۲۲ اولترا سامسونگ، گوشی برای تولید محتوا تا 50 میلیون

یکی از گوشی های پرچم دار اندرویدی توی زمینه ی تولید محتوا میتونه همین محصول از سامسونگ باشه که با داشتن ویژگی هایی مثل نمایشگر و دوربین های عالی، پردازنده ی فوق العاده و... تونسته جلوی آیفون هم حتی خودی نشون بده و اسم خودش رو به عنوان یکی از بهترین ها برای تولید محتوا ثبت کنه.

این محصول از کمپانی سامسونگ روی قاب پشتی خودش از چهار لنز دوربین بهره میگیره و از این نظر شباهت بسیاری به گلکسی S21 Ultra داره، البته که مجهز بودن به پردازنده ی قوی اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۱ و همچنین الگوریتم های هوش مصنوعی پیشرفته در این محصول باعث شده که دوربین اون عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی خودش داشته باشه و در حالت کلی بیراه نیست که حتی بگیم شما در اصل درحال خریدن یه دوربین همستید با انتخاب این گوشی چرا که دوربین این گوشی بسیار قدرتمند هست و سنسورهای خوبی هم داره و به همین خاطر قادر به ثبت لحاظات زیبای شما با بالاترین کیفیت خواهد بود.

یه موضوع دیگه ای که این گوشی رو برای تولید محتوا مناسب میکنه بهره گیری از لرزش گیر اپتیکال تصویره که باعث میشه در هنگام ثبت فیلم و عکس لرزش دست شما تاثیری روی کیفیت نذاره و با همه ی این تعریف هایی که شد میشه گفت که این محصول میتونه با پرچمدارهای اپل رقابت کنه توی کیفیت و حتی ازشون در برخی از زمینه ها جلوتر هم بزنه و حتی از بابت شارژدهی هم بهتر باشه چرا که باتری این گوشی حتی با استفاده های سنگین هم میتونه تا یه روز و نیم به خوبی دووم بیاره و نیازهای شما رو برای تولید محتواهای گوناگون چه متنی و چه تصویری برطرف کنه.

گوشی برای تولید محتوا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها