|

گوشی های مناسب برای کالاف / از میان رده تا پرچمدار رو خودت مقایسه کن و حالشو ببر

تعدادی از گوشی های مناسب برای کالاف رو بهتون معرفی کریم از قیمت پایین تا قیمت بالا که بتونید انتخاب خوبی داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

این روزا گوشی ها حکم دست و پای آدم رو دارن که همیشه همراهشن و این موضوع از صبح که چشم باز میکنیم تا شب کاملا قابل مشاهده هست و جالبه که همون صبح رو هم با آلارم این گوشی ها بیدار میشیم البته که اعتیاد به گوشی خودش داره تبدیل به یه معضل در جامعه میشه و خصوصا که بچه ها هم دارن دچارش میشن و باید این موضوع رو کنترل کرد ولی بگیم از خوبی های این وسیله که بعضیا باهاش کار آنلاین میکنن، بعضیا عکاسی و بعضیا بازی به همین خاطر در این مقاله میخواهیم راجبه گوشی های مناسب برای کالاف صحبت کنیم.

بازی کردن با کنسول جای مشخص میخواد و زمان ولی بازی با گوشی نیازی به جای مشخص نداره مثلا تو ماشین تو مطب دکتر و هر جای دیگه ای شما میتونید با چندتا کلیک به راحتی بازی کنید و لذت ببرید که خب یکی از بازی های جذاب در این بین کالاف دیوتی هست که شاید روی بعضی از گوشیا جواب نده برای همین خیلی ها دنبال این هستن که بدونن گوشی های مناسب برای کالاف کدوما هستن که خب ما هم در این مقاله سعی کردیم که گوشی هایی رو که برای این کار مناسب هستن و آزمایششون رو پس دادن رو بهتون معرفی کنیم.

گوشی های مناسب برای کالاف

پوکو M5 شیائومی از گوشی های مناسب برای کالاف

شیائومی همیشه و همیشه سعی داشته که بازار رو در دست بگیره و تبدیل به غول الکترونیک بشه، در این راه هم خیلی وقت ها رقبای خودش مثل سامسونگ رو شکست داده و نشون داده که حرفای زیادی برای گفتن داره و یکی از محصولاتی که با قیمت پایین و کیفیت بالا برای کاربرای خودش تولید کرده پوکو M5 هست که یکی از گوشی های پر طرفدار شیائومی شده این روزا، البته که این گوشی بهترین گوشی برای کلاف دیوتی نیست ولی ارزونترین گوشی هست که میتونید باهاش به راحتی بازی کنید و لذت ببرید.

بگیم از ویژگی های این گوشی که مهم ترین اون ها مربوط میشه به قلب تپنده ی این محصول یعنی پردازنده ی اون که MediaTek MT8781 Helio G99 شش نانومتری هست. حافظه ی رم این گوشی 4 الی 6 گیگابایت هست. توان نوسازی تصویر در ثانیه ی اون 90 هرتز هست. ظرفیت باتری استفاده شده در این گوشی 5000 میلی آمپر ساعتی هست. با توجه به قیمت این گوشی میشه کالاف دیوتی رو نرخ فریم قابل قبول و کیفیت متوسط اجرا کرد.

گوشی های مناسب برای کالاف

گلکسی A54 سامسونگ از گوشی های مناسب برای کالاف

این محصول یکی از گوشی های میان رده ی ساسونگ محسوب میشه که دارای قابلیت های نرم افزاری مناسب و مشخصات فنی خوب هست. این گوشی ضد آبه و در مقابل گرد و غبار و آب مقاومت بالایی داره و این موضوع یکی از خاص ترین ویژگی های اون هست چرا که این ویژگی یا در میان رده های دیگه وجود نداره و یا اگر هم باشه در حد گلکسی A54 نیست. اندازه ی صفحه نمایش این گوشی 6.4 اینچ هست که همین موضوع باعث سبک وزن بودن اون شده که کار کردن با یه دست رو خیلی راحت میکنه و احساس خستگی بهتون دست نخواهد داد. توان نوسازی تصویر در ثانیه در این محصول 120 هرتز هست.

در خصوص قابلیت های سخت افزاری هم در این محصول ساسونگ میشه به پردازنده ی خوب اون که یه تراشه ی اگزینوس ۱۳۸۰ هست اشاره کرد باعث شده موقع اجرای بازی مشکل خاصی به وجود نیاد و از بازیتون لذت ببرید.در خصوص پردازنده ی گرافیکی اون هم باید بگیم که سامسونگ از یه تراشه ی Mali-G68 MP5 بهره گرفته که بسیار قدرتمند و بهینه هست و به همین خاطر برای به اجرا درآووردن کارهای سنگین بسیار مناسب. بنابراین در بین گوشی های میان رده به  این محصول میتونید اعتماد کنید.

گوشی های مناسب برای کالاف

گلکسی S23 اولترا سامسونگ از گوشی های مناسب برای کالاف

برسیم به گوشی پرچمدار در این لیست یعنی گلکسی S23 اولترا که شاید سامسونگ اون رو به عنوان بهترین گوشی که میشه باهاش کالاف بازی کرد معرفی نکرده باشه اما با توجه به تجربیات کاربران میشه اون رو یه گوشی عالی و قدرتمند برای گیمینگ به شمار آوورد. قلب تپنده و پردازنده ی این گوشی که اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در حال حاضر یکی از بهترین ها در بازار امروز محسوب میشه که میتونید با تکیه بر اون هر بازی رو که دارای گرافیک بالا هست و دیگر برنامه ها ی سنگین رو اجرا کنید.

پس با خیال راحت میتونید با استفاده از این گوشی بازی کلاف دیوتی رو با فریم خوب و گرافیک بالا بازی کنید و حسابی لذت ببرید.

گوشی های مناسب برای کالاف

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها