|

قابل توجه آقا دامادای عزیز

دانستنی های جذاب درباره کت و شلوار دامادی که قبل از انتخاب حتما باید به اونا توجه کنید

کت و شلوار دامادی

راهنمای جامع انتخاب کت و شلوار دامادی و انواع کت و شلوار مردانه؛ جدیدترین مدل های کت و شلوار مردانه ایتالیایی و کت و شلوار مردانه ال سی من

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از اونجایی که ماه صفر به پایان رسیده و کم کم شاهد سر گرفتن مراسم های عروسی هستیم، لازم دونستیم تا در مورد انواع کت و شلوار دامادی بیشتر باهاتون صحبت کنیم. همانطور که می دانید عروس همیشه محور اصلی عروسی است و همه توجهات در تدارکات بیشتر به سمت عروس خانم ها است از انتخاب لباس عروس گرفته تا انتخاب میکاپ آرتیست و یا حتی ست بودن ساقدوش ها و گل آراییی میزها. این درحالی است که انتخاب لباس برای داماد هم اهمیت بسیار بالایی دارد، زیرا شما برای انتخاب انواع کت و شلوار دامادی با دنیای متنوعی از سبک و استایل روبه رو خواهید بود که گاهی از اوقات با بی توجهی به یک موضوع سبب می شوید تا در نهایت یک لباس نامناسب و یک ترکیب نامتعادل با عروس بسازید.

پس قبل از انتخاب کت و شلوار دامادی بهتر است تا از انواع مدل ها و سبک های آن  آگاه باشید و یا حتی اینکه کدام سبک برایتان مناسب تر خواهد بود و بیشتر با نوع اندام و استایل شما و عروس خانوم سازگاری دارد را بدانید. برخی از افراد به دلیل داشتن اضافه وزن به دنبال پیدا کردن کت و شلواری هستند که آن‌ ها را لاغرتر و خوش اندام‌ تر نشان دهد. به همین خاطر اگر اینگونه هستید بهتر است تا از شلوار‌های راسته استفاده کنید. همچنین بهتر است کت شما تک دکمه یا دو دکمه باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های کت و شلوار دامادی آشنا شوید.

کت و شلوار دامادی

کت و شلوار دامادی

کت و شلوار یقه آرشال بهتر است یا یقه انگلیسی؟

یکی از تاثیرگذارترین قسمت های کت و شلوار دامادی شما می تواند یقه کت شما باشد، پس در انتخاب چگونگی آن دقت نمایید تا استایلی آراسته و جذاب داشته باشید. حال اکثر آقا دامادها بین اینکه کت یقه ارشال انتخاب نمایند یا کت یقه انگلیسی دو دل هستند که انصافا هم می توان گفت این دو مدل یقه دارای استایل های متفاوتی هستند و شما با انتخاب هر کدام از آن ها استایلی متفاوت را تجربه خواهید کرد. البته اگر نظر ما را بخواهید بدانید ما کت یقه آرشال را پیشنهاد می کنیم زیرا کت های یقه آرشال استایلی لوکس تر و رسمی تر به شما می بخشند و می توان گفت در چند سال اخیر جزو ترندهای جذاب کلاسیک محسوب شده اند. برای مثال بهرام رادان و یا محمدرضا گلزار هر دو از یک نوع کت و شلوار دامادی برای مراسم عروسی خود استفاده نموده بودند که دارای یقه آرشال بود.

کت و شلوار دامادی

کت و شلوار دامادی

کت و شلوار دو دکمه یا چهار دکمه؟

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم، نوع برش و استایل کت و همچنین تعداد دکمه های آن در چگونه دیده شدن شما یا حتی چاق یا لاغر تر دیده شدن شما تاثیر گذار خواهد بود. پس بهتر است قبل از انتخاب کت و شلوار دامادی برای خود به این موضوع آگاه باشید که چه مدلی برای شما و فرم اندام شما مناسب است. به صورت کلی باید گفت که اگر دارای اضافه وزن هستید بهتر است کت شما تک دکمه یا دو دکمه باشد. زیرا کت های چهاردکمه و یا کت هایی که دکمه های بیشتر دارند شما را پُرتر نشان می دهند.

کت و شلوار دامادی

کت و شلوار دامادی

کت و شلوار دامادی حتما به جلیقه نیاز دارد یا کروات تنها کافی است؟

کت و شلوار دامادی معمولا با کفش، کمربند، کراوات یا پاپیون، دستمال جیب، دکمه سرآستین و جلیقه ست می‌ شود تا استایلی کاملا زیبا و خاص برای داماد ایجاد شود. البته فراموش نکنید که انتخاب هر کدام از این آیتم ها باید با توجه به استایل و سایز شما باشد تا ترکیب جذابی را داشته باشید. برای مثال اگر فرد چاقی هستید بهتر است از کراوات به جای پاپیون استفاده کند. استفاده از جلیقه در کت و شلوار دامادی جذابیت خاصی به استایل شما می‌ دهد، پس حتما از جلیقه کاملا متناسب با کت و شلوار خود استفاده کنید.

کت و شلوار دامادی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی