|

چگونه در پاییز ترندی بپوشیم؟

کی گفته تو پاییز نمیشه کراپ پوشید/ چه تو سرما چه گرما ترندی بپوشید

کت کراپ

معرفی جدیدترین مدل های کت کراپ و انواع کراپ زنانه در شایانیوز؛ جدیدترین مدل های کراپ دخترانه، کراپ مجلسی و کت کراپ جین و کتان

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید برایتان جالب باشد تا در ابتدا و قبل از اینکه بتوانید استایل با کراپ را یاد بگیرید بدانید که به چه لباس هایی دقیقا کراپ می گویند. لباس کراپ به لباس هایی می گویند که طول آنها در مقایسه با تیشرت و دیگر لباس های شما کوتاه تر است و معمولا نیم تنه بالایی شما را پوشش می دهند. البته برای لباس دخترانه و زنانه کمی بلندتر بوده و معمولا تا لبه کمر شلوار کشیده می شود، دقیقا شبیه به مانتوهایی که امسال بسیار ترند شده اند و می تون گفت تا حدودی تحولی عظیم را در نیای مد ایرانی به وجود آوردند. بله اگر کمی دقت کنید ما در سال 1402 شاهد حضور پر رنگ کراپ ها در هر فصل و هر مدلی بوده ایم، البته خوب است که این را هم بدانید که به دلیل استایل کردن سخت این مدل لباس، برای مثال انتخاب یک کت کراپ می تواند انتخاب جسورانه ای محسوب شود.

یکی از تصوراتی که این روزها در بین خانم ها وجود دارد این است که فصل استفاده از کراپ های جذاب به پایان رسیده است و دیگر در پاییز نمی توان این مدل لباس را استفاده کرد. که البته این یک تصور اشتباه است زیرا ما در پاییز هم شاهد انواع کراپ پاییزه مانند کراپ جین و یا کتان هستیم که ی توانند به همراه یک شومیز استایلتان را تکمیل کنند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های مانتو کراپ آشنا شوید.

کت کراپ

کت کراپ

چرا که نه بارونی هم میتونه کراپ باشه

یکی از ترندهای جذاب امسال را می توان بارونی های کراپ دانست. این بارونی ها که قیقا به تازگی به دنیای مد پا گذاشته اند یکی از جذاب ترین و خاص ترین آیتم های پاییزه هستند که می توان گفت نسخه اولیه خود را به نمایش می گذارند و بر خلاف مانتوهای پاییزی دیگر پر تکرار نبوده اند. شما برای ست کردن این مدل کراپ پاییزه می توانید از یک شومیز و یل شلوار جین کمک بگیرید تا استایلی کژوال و در عین حال جذاب داشته باشید. برای استایلی اینچنین شما می توانید از شلوارهای مام استایل کتان هم نیز استفاده کنید؛ البته اگر همچین انتخابی دارید دقت کنید که شلوار انتخابی دارای هارمونی رنگی با بارونی شما باش، در غیر اینصورت ممکن است ظاهری ناهماهنگ داشت باشید.

کت کراپ

کت کراپ

یه پاییزِ و یه کت کراپ، اونم از نوع جین و کتان

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در پاییز هم می توان کراپ پوشید البته نه هر هر نوع کراپی که به ذهنتان می رسد، برای مثال شما می توانید از کراپ کتان و جین برای استایل پاییزی خود استفاده کنید تا نه تنها ترندی و مدرن به نظر بیایید بلکه از لباس های دارای ضخامت مناسب استفاده کرده باشید. برای تکمیل استایل خود با آیتم های اینچنینی بهتر است تا از شومیز های بلند کمک بگیرید، منظور از بلند شومیزهایی هستند که دارای قدی تا حدود زیر باسن می باشند. بعد از انتخاب شومی به سراغ انتخاب شلوار بروید و پیشنهاد ما برای این قسمت این است که اگر کت کتان به تن دارید شلوار کتان و اگر کت کراپ جین انتخاب شما است یک شلوار جین بپوشید.

کت کراپ

کت کراپ

کت کراپ شانل با دامن؛ وینتیج و خاص بپوشید

اگر برای پاییز امسال یک کت کراپ شانل و یا حتی کت کراپ شنل بافت اسپرت انتخاب نموده اید و به دنبال این هستید که جوری آن را استایل کنید تا متفاوت و خاص دیده شوید بهترین انتخاب برایتان یک دامن است تا شلوار. البته چه دامنی به نظرتون؟ بله انتخاب یک دامن راسته جین و یا یک دامن شانل و کتان می تواند برای استایل پاییزی محشر باشد. شما برای تکمیل این استایل ها می توانید از کتونی و یا ونس های سفید کمک بگیرید، البته انتخاب مدل کفش یا کتونی بسته به سلیقه و یا مقدار رسمیت کت انتخابی شما می تواند تغییر کند.

کت کراپ

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها