|

چگونه جناغی بپوشیم؟

این روزا با پارچه جناغی هر چیزی میدوزن؛ از پانچو گرفته تا کفتان به سبک پاییز 1402

پارچه جناغی

معرفی جدیدترین استایل های پاییزی با پارچه جناغی و انواع مانتو پاییزه در شایانیوز؛ استایل پاییزه 1402 با شلوار، پالتو جناغی و پانچو جناغی

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اگر برای یک دیت و یا مهمانی دوستانه آماده می شوید ولی می خواهید همانطور که شیک دیده می شوید احساس راحتی کنید بهتر است به سراغ لباس های هنری و جذاب با پارچه جناغی بروید. استایل پاییزه با پارچه جناغی یه چیر دیگه است، پس حتما قبل از اینکه برای خرید لباس های پاییز 1402 به بازار بروید این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا تصمیم آگاهانه تری را بگیرید. پارچه جناغی یکی از پرطرفدارترین پارچه برای دوخت لباس پاییزه و حتی اکسسوری منزل است. این پارچه به عنوان یک پارچه کلاسیک تنوع بالایی دارد و از این پارچه با طرح جذاب و شیکی که دارد برای دوخت انواع کت و پالتو استفاده می شود. پس اگر به دنبال یک استایل ترندی و جذاب هستید مانتو جناغی می تواند یک گزینه مناسب برایتان باشد.

البته مانتو جناغی منظورمان پالتو جناغی های تکراری نیست، امسال پاییز شاهد ترندهای جذاب و طراحی هایی منحصربفردی خواهید بود که می توانند استایل ساده شما را به یک استایل هنری و خاص تبدیل کنند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید جناغی در واقع نوعی بافت است که روی پارچه های مختلفی مانند پارچه توییت یا پارچه کشمیر ایجاد می شود. بافت جناغی یا Herringbone با نام بافت شاه ماهی هم نیز شناخته می شود که البته می توان گفت خود به چند دسته مدل و طرح تقسیم می شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های استایل پاییزی با پارچه جناغی آشنا شوید.

پارچه جناغی

پارچه جناغی

کفتان و کراپ به سبک پاییز 1402 با پارچه جناغی

شاید برایتان سوال شود که چگونه می توان در پاییز کفتان پوشید در حالی که کفتان یک مانتو تابستانی است؟ در جواب باید بگوییم که کفتان جناغی این قابلیت را برایتان ایجاد می کند تا در دل پاییز و روزهای خنک سال هم کفتان بپوشید. برای داشتن استایلی جذاب و در عین حال ترندی می توانید برای روی کفتان خود از کت کراپ کتان استفاده کنید. همانطور که می دانید کراپ ها جزو ترندهای پر طرفدار سال 1402 هستند از بهار تا تابستان و حال با شروع پاییز شاهد حضور آن ها در فشن شوهای برندهای بزرگ به صورت پاییزه هستیم. حسن این مدل لباس پوشیدن به این است که شما می توانید هنگامی که گرما را حس کردید، کت کتان خود را دربیاورید با لایه زیری ادامه دهید و همانطور که می دانید این ویژگی برای استایل پاییزه یک ویژگی مهم محسوب می شود.

پارچه جناغی

پارچه جناغی

پانچو اونم با پارچه جناغی یه چیز دیگه است

پانچو همیشه یکی از لباس های پر طرفدار فصل پاییز است البته نباید این موضوع را فراموش کنید که نه هر نوع پانچویی! شاید برایتان جالب باشد که بدانید پانچو یک روکش سبک پلاستیکی و مقاوم در برابر رطوبت و آب است که شما می توانید به هنگام ماجراجویی های خود در دل طبیعت و کوهنوردی از آن بر روی لباس هایتان استفاده کنید و خود را از خیس شدن و مشکلات بعدی آن حفظ نمایید. البته نه یک پانچو جناغی را پارچه جناغی همچین قابلیتی ندارد و می توان گفت پانچوهای ترند امسال بیشتر جنبه تزئین و ایجاد جذابیت در استایل را به عمهده دارند.

پارچه جناغی

پارچه جناغی

اورال با پارچه جناغی؛ چرا که نه پاییز هم اورال بپوش

یکی از جذابیت های استایل پاییزه 1402 این است که وست ها و اورال های جذاب را به نمایش می گذارد، دقیقا نوع هایی که در سال های قبل در این فصل اصلا دیده نشده بودند. برای مثال اورال با پارچه جناغی و ستش با شومیز سفید یا بافت ظریف شیری یکی از استایل های پر طرفدار و در عین حال جذاب در دنیای مد و فشن است. پس اگر می خواهید پاییز امسال را متفاوت تجربه کنید بهتر است یک وست و یا یک اورال جناغی بخرید و آن را ماهرانه با دیگر آیتم های استایل خود ست کنید.

پارچه جناغی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها