|

پاییز امسال چه مانتویی مُده؟

این روزا داشتن یک مانتو مخمل از نون شبم واجب تره!

مانتو مخمل

معرفی جدیدترین مدل های مانتو مخمل و انواع مانتو زنانه در شایانیوز؛ آشنایی با ترندهای پاییز 1402 و جدیدترین مدل های مانتو مخمل سوزن دوزی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انتخاب لباس مخصوصا مانتو برای فصل پاییز کار سخت تری از فصل تابستان است، در نتیجه شناخت ترندهای جذاب سال می تواند به شما در انتخاب مانتو پاییزه کمک کند. پیشنهاد ما برای پاییز 1402 مانتو مخمل است حال چه مانتو سوزن دوزی مخمل چه مانتو مخمل ساده فرقی ندارد، در هر حال شما با انتخاب یک مانتو مخمل می توانید استایل پاییزه خود را از این رو به آن رو کنید. نکته جالب این است که لباس های مخملی در سال های اخیر از چرخه مد خارج نشده اند و روز به روز به محبوبیت آن ها افزوده شده است. مانتو مخمل با راحتی و همچنین ظاهر مجلل و پیچیده خود شما را متمایز می کند، همچنین با بسیاری از سبک‌ ها مانند سبک‌ های اسپرت، کلاسیک، غیررسمی و یا حتی بوهمین هماهنگی بسیار خوبی پیدا دارد.

امروزه کت و شلوار ها به عضو جدا نشدنی کمد لباس ما تبدیل شده اند حال چه برای آقایان چه برای خانم ها اینگونه است و برای تولید آن ها انواع مختلفی از پارچه ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند. کت و شلوار مخمل هم جزو محبوب ترین کت و شلوار ها است که برای فصل پاییز بسیار پیشنهاد می شود. حال اگر بخواهیم نگاهی به ترندهای جذاب این فصل هم بیاندازیم خواهیم دید که کت مخمل مخصوصا از نوع کوتاه و سوزن دوزی از ترندهیا جذاب 1402 است که از شروع سال با پارچه ها و مدل های مختلف شاهد حضور پر رنگ او در دنیای مد بوده ایم. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از مانتو مخمل های ترندی 1402 آشنا شوید.

مانتو مخمل

مانتو مخمل

مانتو مخمل البته از نوع سوزن دوزی و لوکس

اگر بخواهیم یک مانتو ترند و در عین حال جذاب را مثال بزنیم که دنیای مد امسال را زیبا کرده است مانتو سوزن دوزی یکی از آن ها است این مانتوها از نوع بهاره با شروع سال جدید در بین ترندهای سال 1402 درخشیدن و تا به امروز هم در همان جایگاه حضور دارند. البته تنها تفاوت مانتو سوزن دوزی پاییز با تابستان در این است که نوع پاییزی آن از پارچه مخمل تهیه شده است و نوع تابستانی آن از پارچه لینن بوده است. پس شما می توانید با خیال راحت برای پاییز امسال یک مانتو مخمل سوزن دوزی برای خود تهیه کنید و اطمینان داشته باشید که ظاهری ترندی و جذاب خواهید داشت، البته نکته مهم دیگر این است که این مانتو شما را از سرما هم محافظت خواهد کرد.

مانتو مخمل

مانتو مخمل

کت و شلوار مخمل؛ مانتو مخمل به سبک کلاسیک یه چیز دیگه است

حتما می دانید که کت و شلوار یکی از پایه های ثابت استایل کلاسیک و نیمه رسمی است و برای داشتن استایلی کلاسیک بهترین گزینه برای شما می تواند همین کت و شلوار باشد چه در تابستان باشید چه در پاییز هم فرقی ندارد. شلوارهای مخملی که نوید شیک بودن را با کفش های کتانی یا کفش های پاشنه بلند می دهند، از جمله لباس های پاییزه ای هستند که در کمد هر خانمی باید وجود داشته باشد. اگر می خواهید از ظریف ترین شکل مخمل در استایل خود استفاده کنید، می توانید از شلوار هایی در رنگ های شرابی، زرد سوخته، سبز تیره و آبی نیلی بهره ببرید. پس چه بهتر که مانتو مخمل کتی خود را با شلوار هم جنس خود ست کنید.

مانتو مخمل

مانتو مخمل

کی گفته مانتو مخمل نمیتونه عروسکی و دخترونه باشه!

یکی از تصورات همه خانم های ایرانی این است که مانتو مخمل برای خانم های پا به سن گذاشته و استایل های رسمی مناسب است، البته این در حالی است که این تصور کاملا اشتباه است. پس شما می توانید برای استایل های کژوال و یا دخترانه هم یک مانتو مخمل بپوشید البته دقت کنید که نمونه انتخابی بر خلاف نوع های بالا دارای طراحی و استایل عروسکی و دخترانه باشد. در این مدل از مانتوها شما می توانید از مخمل های رنگی به جای مشی استفاده کنید تا استایل شاداب تری داشته باشید.

مانتو مخمل

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی