|

جواهرات مادر عروس و مادر داماد

مادر عروس و مادر داماد آبروی یه فامیلن؛ پس شب عروسی این جواهرات مناسب شونه!

جواهرات مادر شوهر و مادر زن

معرفی چندتا از جواهرات شیک و لوکس برای مادر شوهر و مادر زن، جدیدترین مدل های اکسسوری و زیورآلات زنانه از دستبند گرفته تا گردنبند جواهر

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- جواهرات از قدیم تا به امروز جزو یکی از رایج ترین و محبوب ترین اکسسوری ها برای خانم ها بوده اند و شاید برایتان جالب باشد که بدانید انتخاب جواهر هم باید مانند هر نوع لباس و یا اکسسوری دیگری متناسب با سن باشد. برای جوارهراتی که برای یک مادر شوهر در روز عروسی نیاز است قطعا با جواهراتی که دوستان جوان عروس استفاده می کنند متفاوت است. دختران جوان جواهرات خود را به خصوص انگشترشان را مرتب استفاده می کنند. بنابراین ضروری است که قطعات جواهرات ساخته شده از موادی باشند که هیچ گونه واکنش آلرژیک بر روی پوست آنها ایجاد نکنند و یا در طراحی دارای نوعی گیره و برجستگی نباشند که باعث اذیت در استفاده طولانی مدت شوند. البته این در حالی است که یک مادر شوهر می توانید یک انگشتر جواهر و دارای نگین های برجسته را انتخاب نمایید و فقط برای روز مراسم عروسی از آن استفاده کنند.

به صورت کلی خوب است که بدانید انتخاب جواهرات برای مراسم های رسمی مانند جشن عروسی کمی متفاوت تر از انتخاب جواهرات و اکسسوری برای مراسم های دوستانه است. زیرا شما در مراسم های دوستانه می توانید از گردنبند های مینیمال و ساده هم استفاده کنید ولی این گردنبند ها برای جشن های بزرگ فاقد جذابیت هستند، یا می توان گفت به اندازه کافی برای چنین مراسم هایی لوکس نیستند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های جواهرات مادر شوهر ها و یا مادر زن ها آشنا شوید.

جواهرات مادر شوهر

یه مادر شوهر باهوش برای عروسی یه سرویس جواهر انتخاب میکنه

اگر بخواهیم یک اکسسوری و یا جواهر را نام ببریم که برازنده یک مادر شوهر یا مادر زن در شب عروسی باشد، می توان گفت سرویس جواهر گزینه مناسب است. البته دقت کنید که منظورمان از این نیست که یک سرویس جواهر  بیاندازید که خیلی به سرویس عروس شباهت دارد، بلکه حواستان باشد تا از جذابیت عروس و سرویس جواهرش نکاهید. پس در ابتدا یک سرویس جواهر پیشنهاد ما به شما است ولی شما در ادامه برای تکمیل استایل خود می توانید از اکسسوری های پر زرق و برق دیگری مانند پا بندهای جواهر و یا حتی ساعت های دارای جواهر و گران قیمت استفاده کنید تا استایلی لوکس و بی نظیر را تجربه نمایید.

جواهرات مادر شوهر

جواهرات+مادر+شوهر

انگشتر جواهر مادر شوهر پسند کدومه؟

اگر می خواهید برای مادر شوهر و یا مادر زن خود یک انگشتر هدیه بخرید بهترن انتخاب برایتان یک انگشتر جواهر البته به شکل باگت است. همانطور که می دانید یک زن بالغ معمولا آرزو دارد که دیده شود، نه به عنوان بخشی از کل، بلکه به تنهایی و کاملا منحصر به فرد، مخصوصا اگر در جایگاه یک مادر شوهر و یا مادر زن در مراسمی حضور داشته باشد. جواهرات منحصر به فرد یا جواهراتی که به روشی منحصر به فرد پوشیده می شوند، اکسسوری هایی هستند که می توانند شما را متمایز کنند و علامت تجاری مورد علاقه او و سبک او را به نمایش بگذارند. پس شما می توانید برای مثال از برند کارتیه و یا برندهای جذاب دیگر که به امضای شخصی شما تبدیل شده اند کمک بگیرید و طمئن باشید که استایل بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

جواهرات مادر شوهر

مادر شوهر عزیز جواهرات زمرد نشان را فراموش نکن

اگر می خواهید مانند خرم سلطان در مراسم عروسی پسر یا دختر خود بدرخشید و جایگاه و قدرت خود بدون اینکه صحبتی کرده باشید به بقیه نشان دهید، بهتر است که یک ست جواهر زمرد نشان و سبز را برای استایل مجلسی خود به عنوان مادر شوهر یا مادر عروس انتخاب کنید. البته این تنها شامل جواهرات زمرد نشان نیست بلکه تمام جواهرات رنگی برای استفاده در مراسم های عروسی توسط مادر شوهر ها و مادر زن های عزیز می تواند گزینه مناسب و جذابی باشد.

جواهرات مادر شوهر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی