|

معرفی چندتا پالت حرفه ای سایه

میکاپ حرفه ای پالت سایه حرفه ای می خواد؛ اگه میخوای چشماتم بخنده با این سایه ها آشتی کن

قیمت پالت سایه

معرفی انواع پالت سایه حرفه ای از هدی بیوتی گرفته تا آناستازیا، جدیدترین دل های سایه به همراه عکس و توضیحات، قیمت پالت سایه و پالت سایه آناس…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا همه شما می دانید که یکی از کلیدی ترین اجزای زیبای صورت، چشم ها هستند. یک آرایش چشم جذاب می‌تواند زیبایی شما را چندین برابر کند و از این رو انتخاب و خرید بهترین مارک پالت سایه چشم و دیگر ابزارهای آرایشی برای این عضو تاثیرگذار چهره امری ضروری و غیر قابل اجتناب به نظر می‌ رسد. حال که می دانید انتخاب بهترین پالت سایه چقدر اهمیت دارد، باید این را هم بدانید که انتخاب و شناخت آن ها اصلا کار اسانی نیست. زیرا بدیهی است که  انتخاب بهترین مدل های سایه چشم از میان برندهای موجود در بازار که تنوع بسیار زیادی در ارائه این محصول دارند و از هزاران رنگ بافت مختلف ساخته شده‌اند، کار سختی است.

به یاد داشته باشید که چشم‌ ها یکی از حساس‌ ترین اعضای بدن شما هستند و باید برای آرایش آن‌ ها با بهترین پالت سایه چشم حساسیت ویژه‌ای به خرج دهید. خرید لوازم آرایشی از برندها و فروشگاه‌ های معتبر، علاوه بر زیباتر ساختن چهره شما سلامت‌تان را هم حفظ می‌ کنند. پس همیشه به دنبال بهترین‌ ها باشید و به خاطر قیمت کیفیت را فدا نکنید، طبیعی است که قیمت یک پالت سایه حرفه ای به اندازه یک پالت سایه معمولی نباشد ولی به این نکته هم توجه کنید که آیا نتیجه نهایی استفاده از این دو محصول آرایشی دقیقا یکی است یا خیر؟ در جواب باید بگوییم که نتیجه حاصله از یک پالت سایه حرفه ای مانند پالت صورت پرایم رز آناستازیا با یک سایه معمولی اصا قابل مقایسه نمی باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های پالت سایه از برندهای معروف آشنا شوید.

بهترین پالت سایه

پالت سایه صورت پرایم رز آناستازیا؛ حرفه ای باشید

یکی از اولین محصولات حرفه ای میکاپ برای داشتن سایه ای جذاب و در نهایت چشم هایی زیبا را می توان پالت سایه آناستازیا دانست. این پالت سایه چشم و صورت با الهام از گل رز طراحی شده است و با استفاده از آن می توانید هر میکاپ جذابی مناسب روز یا شب داشته باشید. پالت سایه صورت پرایم رز آناستازیا دارای 12 رنگ باجلوه مات، براق یا متالیک با رنگدانه های قوی است که با بافت کرمی پودری به راحتی روی پوست بلِند می شوند. پس اگر به دنبال یک سایه حرفه ای هستید می توانید از این پالت سایه آناستازیا استفاده کنید و در نهایت تفاوت را تجربه نمایید.

البته در انتخاب رنگ از داخل پالت سایه هم باید به اندازه انتخاب خود سایه و مارک مورد نظرتان احتیاط کنید، به همین منظور در ابتدا باید سایه چشم ای را انتخاب کنید که متناسب با رنگ چشم، رنگ موها و همچنین رنگ لباس‌ شما باشد.

بهترین پالت سایه

بهترین پالت سایه

پالت سایه نوت؛ برند با کیفیت و حامی حیوانات

داشتن سایه‌ ای با هارمونی رنگ هماهنگ، یک گام اساسی برای زیبا کردن هرچه بیشتر آرایش چشم‌ و ایجاد یک رنگین‌کمان دلنشین بر روی صورت است که پالت سایه نوت این امکان را برای شما فراهم می کند. پالت سایه چشم گریم پروفشنال نوت با ارائه پنج رنگ متناسب در یک پالت و با داشتن ویتامین E، پوست نازک پشت پلک را مرطوب و تغذیه کرده و با رنگ‌ های منحصر به فرد، زیبایی چشم‌ ها را جلوه‌ گر می‌ کند.

بهترین پالت سایه

بهترین پالت سایه

پالت سایه صورت لیمیتد ادیشن اورگلس، طبیعی و جذاب سایه بزنید

شاید برایتان جالب باشد که بدانید دومین سایه پیشنهادی ما برایتان پالت سایه صورت لیمیتد ادیشن اورگلس است، زیرا پالت سایه صورت لیمیتد ادیشن اورگلس دارای 3 رنگ از پرفروش های این برند و 3 رنگ جدید است. این پالت هر آنچه برای تکمیل میکاپ به آن نیاز داشته باشید را در اختیار شما قرار می دهد و شامل رژگونه، هایلایتر و برانزر است. پس شما تنها با داشتن یکی از این پالت های سایه صورت اورگلس در کیف لوازم آرایش خود می توانید خود را از خرید جداگانه محصولات ذکر شده بی نیاز کنید.

اگر برای تابستان امسال می خواهید به مسافرت بروید و به دنبال محصولات آرایشی کم جا هستید این محصول می تواند برایتان گزینه مناسبی باشد زیرا هم حجم کمی دارد و هم جایگزین محصولات زیادی است که با وجود پالت سایه صورت لیمیتد ادیشن اورگلس شما نیازی به حمل آن ها در طول سفر ندارید.

بهترین پالت سایه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی