|

سایه نارنجی به چه کسانی می آید؟

رازهای سایه چشم نارنجی؛ قبل از انتخاب رنگ سایه ترفندهای زدن سایه رنگی رو یاد بگیرید

سایه نارنجی

اگر می‌ خواهید همه نگاه ها در میهمانی‌ به شما معطوف شود، بهترین گزینه برای شما یک سایه چشم نارنجی است زیرا این رنگ شما را نا امید نمی کند. …

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر می‌ خواهید همه نگاه ها در میهمانی‌ به شما معطوف شود، بهترین گزینه برای شما یک سایه چشم نارنجی است زیرا این رنگ شما را نا امید نمی کند. جالب است که بدانید این رنگ هیچ گونه محدودیتی در ایجاد خلاقیت و ترکیب رنگ ها با یکدیگر برای شما ایجاد نخواهد کرد، در نتیجه اگر تا به امروز آرایش نارنجی را امتحان نکرده اید نیمی از زیبایی های آرایشی را کشف نکرده اید. حال اگر می پرسید سایه نارنجی به چه رنگ پوستی می اید؟ باید بگوییم که سایه های رنگی برای به هر شخصی و به هر رنگ پوستی نمی آیند پس اگر قصدا دارید یک سایه رنگی را برای میکاپ خود انتخاب کنید ابتدا اطمینان حاص کنید که سایه انتخابی به رنگ پوست شما می آید یا خیر. حال که این مقاله درباره سایه چشم نارنجی است می توان گفت افرادی که پوست گندمی و نسبتا سبزه دارند می توانند از این رنگ سایه برای پشت پلک هایشان استفاده کنند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع شگفتی های سایه نارنجی آشنا شوید.

یکی از نکته هایی که باید هنگام آرایش نارنجی به آن دقت کنید این است که در این سبک از ارایش فقط مجاز هستید  از دو رنگ استفاده کنید، برای مثال به جز رنگ نارنجی از رنگ مسی یا مشکی می توانید استفاده نمایید.

سایه نارنجی

باید و نباید های سایه نارنجی را بدانید

حال اگر پوستی گندمی و نسبتا سبزه دارید و برای رفتن به یک قرار دوستانه در تابستان آماده می شوید بهتر است که با چند تا از رازهای سایه نارنجی قبل از شروع میکاپ خود آشنا شوید. به عنوان اولین نکته دقت کنید تا سایه نارنجی را هوشمندانه ترکیب کنید مثلا وقتی رنگ نارنجی را با بقیه‌ سایه‌ ها ست می‌ کنید،از رنگ‌ های گرمی مثل برنز، طلایی، قهوه‌ای، مسی، سبز و ... استفاده کنید. چرا که این رنگ‌ ها با رنگ نارنجی هم‌ خوانی دارند و تضادی ایجاد نمی‌ کنند. به عنوان نکته دوم دقت کنید که نارنجی ای را انتخاب کنید که به شما بیشتر می آید برای مثال کسانی که رنگ پوستشان روشن تر است، از نارنجی مایل به آبی استفاده کنند و کسانی که رنگ پوستشان گندمی است، باید از رنگ نارنجی ساده استفاده کنند و آن‌ هایی که رنگ پوست سبزه دارند، از نارنجی مایل به قرمز استفاده کنند.

سایه نارنجی

سایه نارنجی

چگونه حرفه ای سایه نارنجی بزنیم؟

اولین نکته ای که باید هنگام زدن سایه رنگی به آن دقت کنید این است که هر چیزی را با دقت سر جایش بزنید، برای مثال هرگز سایه چشمتان را خیلی از پلکتان خارج نکنید زیرا این کار باعث می شود ظاهری نا مرتب پیدا کنید و آرایش غیر حرفه ای داشته باشید. برای زدن سایه حرفه ای بهتر است که ابتدا از پرایمر مخصوص چشم برای زیرسازی استفاده کنید تا سایه شما دوام بیشتری داشته باشد و ادامه هم از کانسیلر و سایه هم رنگ پوست برای فیکس کردن کانسیلر استفاده کنید. حال که زمینه سایه چشم آماده است می توانید از تیره ترین نارنجی داخل پالت سایه شروع کنید و بصورت دورانی آن را به سمت داخل چشم سایه بزنید تا به طیف های روشن تر برسید.

سایه نارنجی

سایه نارنجی

شجاع باشید و خط لب یا خط چشم نارنجی بکشید

اگر زدن سایه با براش برای شما کار دشواری است شما می توانید به جای استفاده از سایه از خط چشم نارنجی برای آرایش چشم هایتان استفاده نمایید. پس اگر تصمیم گرفتید که خط چشم نارنجی بکشید، از قسمت وسط پلک بالایی شروع کنید و خیلی نرم با براش روی خط چشم حرکت کنید و وقتی به قسمت بیرونی چشم رسیدید، رنگ را به سمت بیرون پخش کنید. در انتها هم از ریمل یا مژه مصنوعی طبیعی برای تکمیل آرایش چشم های خود استفاده کنید زیرا در این حالت شما چشم هایی کشیده و درشت خواهید داشت.

سایه نارنجی

سایه نارنجی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی