|

لباس های ترند و مد روز سال را بشناسید

ترندهای جذاب استایل تابستونی 1402 را بشناسید، این چند قلمو تو کمدت داشته باش

استایل تابستونی 1402

معرفی جدیدترین ترندهای جذاب استایل تابستونی 1402، مشاهده انواع مانتو کنفی تا شومیز ساتن و کفتان همه در شایانیوز به همراه عکس و قیمت

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استایل تابستونی 1402 هم  مانند استایل های  دیگر تا حد زیادی نیاز به شناخت ترندهای جذاب فصل دارد، پس در ادامه همراه ما باشید تا با چندتا از ترندهای جذاب استایل تابستانی آشنا شوید. امسال در دنیای مد شاهد تغییرات و ترندهای جدیدی هستیم  که این ترندها را می توان شامل شلوار پلیسه، جین و لباس ‌های براقی مانند شومیز ساتن دانست که از محبوبیت بالایی هم نیز برخوردار هستند. از نظر رنگی هم، رنگ صورتی کاربرد کمتری در محصولات جدید دارد و جای خود را به قرمز پرشین، آبی ملایم، سبز زارا و یا آبی کاربنی داده است.

پس می توان گفت رنگ های استایل تابستونی ۱۴۰۲ به دو دسته تقسیم می شوند، یکی رنگ های روشن و شاد و رنگ های تیره و جدی. در بین رنگ های روشن، زرد، سبز، صورتی و قرمز پرکاربرد هستند ، این رنگ ها به شما احساس شادابی، انرژی و حس زندگی می بخشند و می توانند با رنگ های خنثی و کرم ترکیب شوند و به استایلتان تعادل ببخشند. در بین رنگ های تیره خاکستری، سرمه ای و مشکی محبوب های سال محسوب می شوند.

جدا از بحث رنگ بهتر است تا حدودی متریال و پارچه های ترند را هم بشناسید زیرا این ویژگی هم به داشتن استایل جذاب کمک می کند، برای مثال پارچه های ساتن، پلیسه، کنفی و یا توری از ترندهای جذاب استایل تابستانی امسال هستند.در ادامه این مقاله همراه ما با شید تا با چندتا از جدیدترین لباس های ترند و جذاب که لازم است هر خانم خوش سلیقه ای یه دونه از آن ها را در کمد لباس خود داشته باشد آشنا شوید.

استایل تابستونی 1402

استایل تابستونی 1402 شلوار پلیسه میطلبه

یکی از ترندهای جذاب دنیای مد که به تازگی می توان گفت تا حد بسیار زیادی محبوب شده است شلوار پلیسه می باشد. پس برای داشتن یک استایل تابستونی و جذاب بهتر است به جای شلوار جین به سراغ انتخاب شلوار پلیسه بروید و استایل خود را ترندی و در عین حال راحت کنید. شلوار پلیسه، نوعی شلوار است که مانند دامن پلیسه از پارچه‌ های ایجاد شده از پلیسه‌ های مختلف تولید می شود. پلیسه‌ ها به عنوان نوعی پارچه بافته می‌ شوند که بافت آن‌ ها معمولا مخملی و با الیاف نرم و پرزدار است. این شلوارها به علت استفاده از پلیسه‌ های مختلف در ساخت، نرم و لطیف هستند و اغلب برای همه فصل ‌ها یعنی تابستان، بهار و پاییز نیز مناسب می باشند.

استایل تابستونی 1402

استایل تابستونی 1402

کت کراپ؛ پای ثابت استایل تابستونی 1402

یکی از جذاب ترین آیتم های استایل تابستونی را که با استقبال بسیار زیادی رو به رو شده است را می توان کت کراپ دانست. کت های کراپ معمولا نوعی کت کوتاه هستند که از پارچه های لینن سوزن دوزی تهیه می شوند، از آنجایی که پارچه های سوزن دوزی یکی از ترندهای جذاب و لوکس امسال محسوب می شوند و همچنین قیمت بالایی دارند، کت های کراپ طراحی و روانه دنیای مد امسال شدند و می توان گفت تا با استقبال بی نظیری هم روبه رو شدند. البته خوب است که بدانید ست کردن این کت ها کار سختی است و شما برای ست کردن این لباس ها می توانید از پیراهن و یا کفتان های بلند و یا شلوار های مام استایل فاق بلند کمک بگیرید.

استایل تابستونی 1402

استایل تابستونی 1402

استایل تابستونی با مانتو شومیزی یه چیز دیگه است مخصوصا اگه از جنس ساتن باشه

پارچه ساتن نوعی پارچه براق و شفاف است و دلیل این برق، نوع نخ به کار رفته در دوخت آن است. این پارچه به دلیل براق بودن بسیار چشم ‌نواز و شیک است و می ‌توان در دوخت انواع لباس ‌ها از آن استفاده کرد. اما نکته مهم در مورد پارچه‌ های ساتن این است که ممکن است فکر کنید این پارچه‌ ها فقط برای مهمانی شب و مجالس رسمی مناسب هستند و نمی ‌توان در استایل روزمره از آن‌ ها استفاده کرد. در حالی در دنیای مد امروز از این پارچه برای تهیه مانتو شومیزی استفاده می شود. پس اگر می خواهید استایل تابستونی امسال را متفاوت و ترندی تجربه کنید بهتر است به جای انتخاب یک مانتو لینن و یا ژاکارد یک شومیز ساتن را انتخاب نمایید.

استایل تابستونی 1402

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی