|

یخچال ال جی بخریم یا یخچال اسنوا؟ با پول کم این یخچال ها عالین واسه یه آشپزخونه شیک

این روزها یخچال از اقلام به شدت گران قیمت میون لوازم خونه شده که در این مطلب با پنج نمونه اقتصادی و ارزان آشنا خواهیم شد، و البته کاربردی.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- با نزدیک شده به اتمام محرم و صفر، خب خیلی از دختر خانوما و آقایان جوان به دنبال رفتن سر خونه و زندگیشون هستن و با خرید جهیزیه و راست و ریست کردن بساط عروسی و اونچه که به عنوان آینده قراره بسازن، در تلاشن. اما چه تلاشی؟ در مطلب گذشته در رابطه با یخچال های گرون بازار صحبت کردیم که خب جنبه لوکس بودنشون بالا بود و در مقابل امکانات خیلی خوبی که داشتن، قیمتی فضایی مقابل شما قرار میدادن که خب به نظر میرسه اون مطلب به درد کمتر کسی میخورد و بیشتر جنبه جالب بودن داشت!

اما حالا با توجه به موضوعی که در ابتدای متن اشاره کردیم و قراره خیلیا جهاز تهیه کنن، میخوایم ارزان ترین یخچال های ساید بای ساید رو معرفی کنیم که در عین حال که قیمت بسیار مناسب تری دارند، کارایی خوبی هم در اختیار نو عروس ما میدن. البته که یخچال خریدن فقط واسه جهیزیه نیست و اگر یک خونواده متوسط هم قرار باشه یخچال خونشون رو به هر دلیل عوض کنن، به این چالش میوفتن که خب پس شما هم با این مطلب همراه باشید تا با چند یخچال خوب آشنا بشیم.

یخچال های ارزان قیمت

یخچال ساید بای ساید اسنوا S8-2261 (قیمت از 41 میلیون تا 55 میلیون تومان)

اسنوا از برند هایی محسوب میشه که در این چند ساله تونسته محبوبیت خوبی رو میون مشتریان خود پیدا کنه، اما باید گفت اسنوا از برند هایی نیست که در همه آیتم ها عالی بوده باشه! اما میشه گفت یخچال اسنوا از میان رده های خوبی هستش که شما رو راضی نگه میداره. این مدل از یخچال اسنوا آبسردکن  و یخ ساز اتوماتیک داره و از امکانات ویژه ای که در اختیار گذاشته  سیستم هوشمند سرمایش دوگانه هستش که اخطار باز ماندن درب بدون برفک رو هم داره. 27 فوت ظرفیت کلیش می باشد و فیلتر کربن برای از بین بردن بوهای نامطبوع نیز از امکانات این مدل یخچال است.

یخچال های ارزان قیمت

یخچال ساید بای ساید دوو D2S-1033 (قیمت از 41 میلیون تا 71 میلیون تومان)

اما برند دوو! دوو نیز به مانند اسنوا گرچه از برند های لاکچری محسوب نمیشه، اما برندی قابل توجه و بسیار پر فروشه و تلویزیون های خوبی در اختیار گذاشته. اما در رابطه با مدل یخچالی که پیشنهاد دادیم، این مدل با طبقات شیشه ای بدون قاب، فناوری کاهش مصرف انرژی، محفظه نگهدارنده میوه و سبزیجات به صورت تازه، فیلتر هوای سه گانه و … امکانات مناسبی داره و میتونه گزینه ای ایده آل برای خریدی ارزان تر باشه.

یخچال های ارزان قیمت

یخچال ساید بای ساید سامسونگ RS50 (قیمت از 57 میلیون تا 70 میلیون تومان)

اما در رابطه با سامسونگ دیگه میدونید که سامسونگ یکی از بهترین برند ها محسوب میشه که تا به اینجا تونسته موفقیت بسیار قابل توجهی رو به دست بیاره. برسیم به یخچال فریزر ساید بای ساید RS50 که یکی از محصولات شیک و خوش کیفیت سامسونگ هستش و توجه بسیاری از همراهان خود را جلب کرده.  در رابطه با ظرفیت این مدل باید گفت ظرفیت 501 لیتری این مدل کاملا پاسخگوی نیاز خانواده های متوسط و رو به پر جمعیت هستش و با طراحی جذابی که داهر یه ظاهر خوشگل به آشپزخونه شما میده. این بخچال مجهز به امکانات و قابلیت های متفاوتی هستش که بدون ذره ای نگرانی میتونید میوه و سبزیجات خود را بهش بسپارید و تازه ی تازه براتون نگهشون داره! موتور اینورتر دیجیتالی داره که در مصرف انرژی صرفه جویی میشه و سر و صدای کمی داره چرا که مثلا یکی از باگ های برخی یخچال های اسنوا همین صدای نه چندان جالبشه! مدل RS50 سامسونگ دارای سیستم آبریز و یخساز خودکار هستش و قابلیت تنظیم دمای مجزا برای یخچال و فریزر رو هم داره.

یخچال های ارزان قیمت

یخچال ساید بای ساید ال جیGr-X267 (قیمت از 77 میلیون تا 90 میلیون تومان)

همانطور که اشاره شد برند ال جی از گران ترین برند ها محسوب میشه که البته محصولات بسیار با کیفیتی هم در اختیار مشتریان گذشته. این مدل از یخچال های ال جی برای افراد کمال گرا سراحی و ساخته شده تا همه آیتم های فوق العاده رو با هم داشته باشند. ال جی با ظرفیت 30 فوت در این یخچال و البته امکاناتی همچون کمپرسور اینورتر خطی با بازدهی بالا و عملکرد پرقدرت، سرمادهی شگفت انگیزی رو در یخچال ایجاد میکنه. این کمپسور عمر زیادی داره و 10 سال گارانتی در اختیار شما میذاره. صرفه جوییش در راندمان بسیار زیاری قرار داره و یخچال با سر و صدای کم ساخته شده. ال جی در این مدل تازگی و ماندگاری طراوت مواد غذایی شما رو در نظر داشته و مجهز به آبسردکن و یخساز اتوماتیک است. هایژن فرش فیلتر بهداشتی این یخچال 5 لایه فضای داخلی کابین‌ ها رو استریلیزه کرده و از فساد  مواد غذایی جلوگیری میکنه، چی از این بهتر؟

یخچال های ارزان قیمت

یخچال ساید بای ساید ایکس ویژن TS665 (قیمت از 29 تا 35 میلیون تومان)

این مدل یخچال با قدی کوتاه تر از قد یخچال های نام برده، امکانات خوبی داره که خب میگن هر چقدر پول بدی آش میخوری دیگه! از امکانات یخچال مدل TS665 ایکس ویژن، زنگ اخطار برای باز بودن درب میشه اشاره کرد، به علاوه سرمایش سریع مجهز به فیلتر ضد باکتری، این مدل از ساید ایکس ویژن به سیستم گردش هوای چندگانه مجهزه  و سیستم گردش هوای هوشمند داره.  دارای محفظه ویژه میوه و سبزیجات دارای طبقات بسیار مقاوم و زیبا کنترل پنل خارجی لمسی نیز از امکانات این مدل یخچال است.

یخچال ارزان قیمت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی