|

یخچال اسنوا بخریم یا یخچال دوو؟

اگر بین خرید یخچال‌ دوو و اسنوا تردید دارید و نمی‌دانید کدام یک را خریداری کنید تا آخر این نوشته با ما همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد
2

اگر قصد خرید یک یخچال باکیفیت با طراحی خاص را دارید مطمئنا با انتخاب‌های زیادی مواجه خواهید شد. برندهای مختلفی از یخچال فریزر در بازار وجود دارد که از نظر کیفیت ساخت و ظاهر دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند. اسنوا و دوو دو تا از بهترین برندهای یخچال می‌باشند که به خاطر کیفیت بالا مورد استقبال خریداران زیادی قرار گرفتند. اگر بین خرید یخچال‌ دوو و اسنوا تردید دارید و نمی‌دانید کدام یک را خریداری کنید تا آخر این نوشته با ما همراه باشید.

645df894-d4db-4c21-97af-65bf6521ddb2

یخچال اسنوا بخریم یا دوو؟

یخچال‌های برند اسنوا و دوو هر دو محصولاتی با کیفیت هستند و یک انتخاب عالی برای آشپزخانه محسوب می‌شوند. در این بخش می‌خواهیم هر دو محصول را از نظر کیفیت و کارایی مقایسه کنیم تا خریداران گرامی راحت‌تر بتواند انتخاب خود را انجام بدهند.

کیفیت یخچال های برند اسنوا

اسنوا یکی از برترین تولیدکنده انواع لوازم خانگی در ایران است که در تلاش است محصولاتی باکیفیت‌ را با قیمت مناسب به بازار عرضه کند. کیفیت‌ یخچال اسنوا به صورت مختصر به شرح زیر است:

  • طراحی و شکل ظاهری

طراحی خاص و ظاهر شیک یخچال‌های برند اسنوا آن را به یک محصول خاص ‌و ویژه تبدیل کرده است. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به رنگ‌بندی زیبا و متناسب با هر دکوراسیونی و طراحی منحصربفرد اشاره کرد.

  • دوام بالا

دوام و طول عمر یخچال‌های اسنوا یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول است. در تولید این محصول از قطعات باکیفیت‌ استفاده شده که همین موجب افزایش طول عمر آن شده است.

  • دسترسی آسان به قطعات

همانطور که می‌دانید اسنوا یک برند ایرانی است و به همین دلیل تمام قطعات آن در بازار یافت می‌شود. پس در صورت خرابی و نیاز به تعویض قطعه، به راحتی قطعه معیوب تعویض می‌شود.

  • سایر ویژگی های این محصولات:
  1. وجود رابط کاربری باکیفیت
  2. پشتبانی مناسب
  3. قیمت عالی نسبت به کیفیت
  4. مجهز به فیلتر تصویه آب
  5. دارای آبسرد کن
  6. قفل کودک و غیره

کیفیت یخچال های دوو

  • طراحی و شکل ظاهری

یکی از ویژگی‌های یخچال های دوو طراحی فوق‌العاده و زیبای آن است که باعث شده بتواند نظر سلیقه های مختلف را جلب نماید. هم چنین رنگ‌بندی خاص و متنوع، طراحی زیبا، داشتن نمایشگرهای زیبا و غیره از دیگر ویژگی‌های ظاهری این محصول پرطرفدار است. تنوع در رنگ بندی این یخچال موجب شده که یک انتخاب عالی برای هر آشپزخانه با هر نوع دکوراسیونی به شمار برود.

  • موتور

موتور استفاده شده در ساخت یخچال دوو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. هم چنین موتور دستگاه از بروزترین تکنولوژی دنیا ساخته شده‌ که همین باعث کاهش مصرف انرژی تا حد بسیار زیادی می‌شود.

  • سیستم کنترل سرما

یکی از تکنولوژی‌های به کار رفته در یخچال های دوو سیستم کنترل سرما است که میزان سرمایش یخچال را اندازه‌گیری می‌کند. سپس اطلاعات به پردازشگر مرکزی ارسال و سپس با توجه به دمای تنظیم شده توسط کاربر بهینه‌سازی کمپرسور انجام می‌گیرد. این سیستم به ماندگاری بیشتر مواد غذایی کمک می‌کند.

  • سایر ویژگی ها
  1. سامانه فیلترینگ هومشند
  2. حذف بوی نامطبوع و باکتری ها
  3. مجهز به کمپرسور اینورتر
  4. مصرف انرژی بهینه
  5. دارا بودن ابسردکن اتوماتیک
  6. قابلیت ضد برفک و غیره

مقایسه ویژگی‌های یخچال‌های دوو و اسنوا

در این بخش به مقایسه ویژگی‌های یخچال دوو و اسنوا می‌پردازیم‌ تا با مقایسه آنها بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

میزان مصرف انرژی

میزان مصرف انرژی یخچال یکی از مواردی است که برای خریداران بسیار مهم است. تمام یخچال‌های برند اسنوا و دوو دارای برچسب انرژی A+ هستند که مصرف پایین برق این محصولات را نشان می‌دهد.

میزان صدا

میزان صدای یخچال‌های هر دو برند بسیار کم است. هم چنین هر دو محصول دارای حالت کاهش صدا در شب می‌باشند اما برند دوو حالت خواب نیز دارد.

نوع کمپرسور

نوع کمپرسور استفاده شده در یخچال ارتباط مستقیمی با میزان مصرف انرژی، میزان صدا، طول عمر محصول و غیره دارد. بهترین کمپرسور به کار رفته در ساخت معروفترین برندهای یخچال فریزر، کمپرسورهای اینورتر و دیجیتال اینورتر هستند. در یخچال های دوو از موتور اینورتر استفاده شده که از خاموش و روشن شدن مکرر موتور جلوگیری کرده که در نتیجه موجب افزایش طول موتور عمر و کاهش مصرف انرژی می‌شود. هم چنین از ایجاد سر و صدای یخچال و تولید سرمای بیش از حد جلوگیری می‌کند. کمپرسور استفاده شده در اکثر یخچال‌های اسنوا از نوع کمپرسورهای دیجیتال اینورتر است. البته در برخی از مدل‌های اقتصادی از کمپرسور پربازده استفاده شده که تعداد آنها بسیار کم است.

228d1200-b86c-417a-9992-395a9bd2b0df

سیستم ضد برفک

هر دو برند مجهز به سیستم ضد برفک هستند.

آب سردکن و یخ‌ساز

امروزه تمام یخپال فریزهای مدرن مجهز به آب سرد کن و یخ ساز هستند. اکثر مدل‌های یخچال‌های اسنوا و دوو دارای آب سردکن اتوماتیک یا مکانیکی با قابلیت تصفیه و اتصال به آب شهری، یخ‌ساز هوشمند و غیره هستند.

تفکیک فقسه‌ها

تفکیک قفسه‌ها در یخچال فریزر بسیار اهمیت دارد. اگر قفسه بندی به صورت استاندارد انجام شده باشد شما به راحتی میتوانید انواع مواد غذایی و نوشیدنی‌ها را در یخچال قرار دهید و نگران کمبود فضا نباشید‌. هر دو برند اسنوا و دوو دارای قفسه بندی استاندارد می‌باشند‌.

محفظه تازه ماندن مواد غذایی

یکی از تکنولوژی‌های به کار رفته در یخچال های مدرن، محفظه تازه ماندن مواد غذایی است. در این محفظه انواع مواد غذایی از قبیل گوشت، سبزیجات و غیره نسبت به بخش‌های دیگر تازه‌تر باقی می‌مانند.

  • محفظه مخصوص تازه ماندن میوه و سبزیجات

محفظه مخصوص تازه ماندن میوه و سبزیجات موجب افزایش مدت زمان تازگی و طراوت میوه و سبزیجات می‌شود. در برخی از مدل‌های یخچال فریزرهای دوو، محفظه‌ای برای تازه ماندن میوه و سبزیجات تعبیه شده که کارایی فوق‌العاده بالایی دارد. در مدل‌های اسنوا محفظه‌ای مخصوص حفظ تازگی و ماندگاری میوه و سبزیجات وجود ندارد، اما به خاطر برخورداری از سیستم سرمایش هوشمند، مواد غذایی در این یخچال ماندگاری خوبی دارند.

  • محفظه مخصوص تازه ماندن گوشت و مرغ

یکی دیگر از فناوری‌های به کار رفته در یخچال‌های پیشرفته، محفظه مخصوص تازه ماندن گوشت و مرغ است‌. در این محفظه گوشت و مرغ منجمد نمی‌شوند و میتوان ۲۴ تا ۴۸ ساعت مواد پروتئینی را بدون از دست کیفیت در آن نگهداری کرد. در برخی از مدل‌های یخچال اسنوا، محفظه مخصوصی به نام چیلِر زون تعبیه شده که جهت تازه ماندن گوشت و مرغ کاربرد دارد. در یخچال فریزرهای پرایم دوو نیز میتوان گوشت و مرغ را بدون از دست دادن کیفیت و انجماد به مدت 3 روز نگهداری کرد.

فیلتر هوای داخلی یخچال

فیلتر هوای داخلی یخچال یکی از فناوری‌های مهم است که باید به آن توجه کرد. این فناوری باعث تصفیه هوای داخلی یخچال شده و از ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می‌کند. یخچال‌های اسنوا مجهز به فیلتر هیدروکربن است که علاوه بر تصفیه هوای یخچال، مانع از ترکیب بوهای مختلف می‌شود. یخچال‌های دوو دارای فیلتر 3 لایه هستند که هوای داخل یخچال را از هر گونه باکتری پاک کرده و مانع از ایجاد بوی نامطبوع می‌گردد.

91872d2c-cb23-4bbe-a2c9-e58e1de3799e

یخچال اسنوا بهتر است یا یخچال‌ دوو ؟

یخچال‌های هر دو برند اسنوا و دوو با هم تفاوت زیادی ندارند و از بروزترین تکنولوژی دنیا ساخته شده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم با توجه به بودجه تان از بین این دو برند معتبر یکی را انتخاب نمایید. همچنین جهت خرید محصولات اسنوا یا دوو می‌توانید به صفحه رسمی برندچی مراجعه کنید. برندچی یک مرجع معتبر خرید لوازم خانگی است که با بررسی امکانات و ویژگی‌های محصولات مختلف امکان خرید مطمئن و اقتصادی را برای خریداران گرامی فراهم کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • زینب ارسالی در

    بجز دوو و استوار مردم‌گزینهء دیگری ندارند ؟؟؟؟؟

  • ناشناس ارسالی در

    کدوم دوو ؟؟
    دوو گروه ای که ورشکست شده یا دوو که گروه انتخاب سرخود تولید میکنه؟؟

  • عارف ارسالی در

    هیچکدام. جی پلاس از اینا سرتره

  • بهار ارسالی در

    هردو یخچال خوب نیستند دوو که گرفتیم دیدیم فرداش یک لایه یخ ظریف زده اکثر قسمتهاش رو البته داخل فریزر رو میگم

  • اسماعیل ارسالی در

    اسنوا قبلاً از موتورهای سامسونگ استفاده میکرد باز خوب بود و قابل تحمل ولی الان از موتورهای های تک چین که افتضاح هست و بدتر از همه مشکل تمام یخچالهای ایرانی مشکل برد هست
    ولی کاش میشد جای همه اینها یخچال سامسونگ گرفت کیفت و ماندگاری میوه و سبزیجات اصلا با یخچالهای ایرانی قابل مقایسه نیست

  • حمید ارسالی در

    دوو یخچال دوقلوی فوق‌العاده‌ای هست که سرما دهی خوبی داشته و از بو گرفتن مواد غذایی جلوگیری می کند اما کمبود جا دارد

  • بنده خدا ارسالی در

    محصولات دوو همون تولید گروه انتخاب یا اسنوا هستن و فرقی ندارن فقط در ظاهر مدل ها با یکدیگه تفاوت دارن ، مثلا مقایسه کرده خب از جفتشون تعریف کردی یعنی تبلیغ نه مقایسه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها