|

بررسی استایل لاله مرزبان

نگاهی به استایل لاله مرزبان در اکران فیلم نگهبان شب؛ کژوال اما جسورانه

استایل لاله مرزبان

نگاهی به استایل لاله مرزبان و دیگر بازیگران فیلم نگهبان شب در مراسم اکران در فرهنگسرای ارسباران با تصاویر مراسم، جدیدترین استایل بازیگران ز…

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- لاله مرزبان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی متولد 29 دی 1372 در ازنا است. او فارغ التحصیل رشته حسابداری است و از دوران نوجوانی در مدرسه و سپس به صورت حرفه‌ای به تئاتر مشغول بوده‌ است و نقش‌هایی در سریال هوش سیاه، آنام، ستایش 3 و فیلم هیس دخترها فریاد نمی‌ زنند داشته‌ است. لاله مرزبان در سال 1395 با طی کردن یک فراخوان برای فیلم به عنوان نقش اصلی در فیلم زیر سقف دودی بازی کرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید استایل لاله مرزبان در مراسم های مختلف اکران فیلم نگهبان شب بیشتر از خود این فیلم سر و صدا کرده است، به طوری که ما در این مقاله قصد داریم با چندتا از این استایل های جنجالی شما را آشنا نماییم.

استایل لاله مرزبان را می توان تا حدودی کژوال دانست، البته نه هر کژوالی. او کژوال را به سبکی جسورانه و آوانگارد و یا ویبرانت که استایلی پر جنب و جوش است به نمایش می گذارد و می توان گفت تا حد بسیار زیادی هم در این کار موفق بوده است. لاله مرزبان بر خلاف دیگر بازیگران خانم اهل ریسک و انتخاب لباس های جدید با رنگ های شارپ است، به طوری که استایل های او همه سرشار از حس زندگی هستند و انرژی بالایی را به بینند انتقال می دهند.

البته شاید برایتان جالب باشد که بدانید استایل های تابستانی این خانوم بازیگر کمی عجیب تر از استایل های زمستانی او هستند، برای مثال انتخاب کیف کمری یا شال توری در این استایل ها از آیتم هایی است که در استایل زمستانی او تا به امروز جایی نداشته است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با استایل لاله مرزبان در مراسم اکران فیلم نگهبان شب بیشتر آشنا شوید.

استایل لاله مرزبان در اکران فیلم نگهبان شب

استایل لاله مرزبان در اکران فیلم نگهبان شب

استایل لاله مرزبان از جین در اکران فیلم نگهبان شب در فرهنگسرای ارسباران

یکی از زیبایی های مراسم اکران فیلم نگهبان شب در فرهنگسرای ارسباران را می توان استایل لاله مرزبان دانست. لاله مرزبان یکی از بازیگران جوان و با استعدادی است که در سینمای ایران در چند سال اخیر بسیار خوش درخشیده چه با فیلم ها و آثارش چه با استایل و نوع لباس پوشیدنش. استایل لاله مرزبان در این مراسم از نوک پا گرفته تا سر از جین انتخاب شده بود، او برای این مراسم یک شومیز جین را به همراه شلوار جین ست نموده بود و مانند همیشه اکسسوری های جذاب و متناسب با استایل خود را فراموش نکرده بود.

البته صندل های آبی رنگ و مینی اسکارف توری و هم رنگ مانتو باعث شده بودند تا استایل لاله مرزبان تا حد زیادی به سبک مونوکروم نزدیک شود، البته یک مونوکروم جذاب و جسورانه مانند همیشه.

استایل لاله مرزبان در اکران فیلم نگهبان شب

استایل لاله مرزبان در اکران فیلم نگهبان شب

استایل لاله مرزبان در اکران فیلم نگهبان شب، البته اینبار در سینما فرهنگ

استایل لاله مرزبان در اکران فیلم نگهبان شب، البته اینبار در سینما فرهنگ مانند همیشه نشان دهنده شخصیت جسور و استایل ویبرانت در او است.  یکی از جذاب ترین سبک های پوشش حال، استایل ویبرانت یا پر جنب و جوش  است. این استایل صدای بسیار بلندی دارد و شعار اصلی آن هی دنیا ، مرا نگاه کن ! می باشد . این استایل پر از رنگ و پترن های شاد است که توجه زیادی را به سمت خودش جلب می کند، هیجان و انرژی در آن به  اوج خود می رسد و برای برون گرایان کامل ایده آل محسوب می شود. پس می توان گفت لاله مرزبان یک فرد برون گرا است.

در این استایل لاله مرزبان از آیتم های ساده و کژوال استفاده شده است ولی ویژگی ای که باعث می شود استایل کژوال او از دیگر افراد متمایز باشد این است که او این آیتم های کژوال را با رنگ های شارپ و شاد انتخاب می کند و از ترکیب این رنگ ها با هم دیگر هیچ هراسی ندارد.

استایل لاله مرزبان در اکران فیلم نگهبان شب

استایل لاله مرزبان در اکران فیلم نگهبان شب

این بار استایل لاله مرزبان با اورال جین

شاید برایتان جالب باشد که بدانید آیتم اصلی استایل لاله مرزبان جزو کدام استایل دنیای مد محسوب می شود، بله استایل کژوال که به پوشیدن لباس های راحتی و غیر رسمی هم تا حدودی معروف است در واقع از اوایل دهه 1920 وارد زندگی مردم آمریکا و برخی از اروپا نشین ها شد که به دنبال این بودند لباس ها و استایل های رسمی خود را تغییر دهند و به جای آن ها از لباس های اسپرت و راحت تر استفاده کنند و یکی از این لباس های راحت را می توان اورال جین نام برد.

استایل لاله مرزبان در اکران فیلم نگهبان شب

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل لاله مرزبان قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی