|

بررسی استایل بازیگرارن فیلم بی مادر

استایل پردیس پورعابدینی و امیر آقایی در اکران بی مادر؛ پردیس چارسو چه دیدنیه!

پردیس پورعابدینی

عکس های مراسم اکران فیلم بی مادر با حضور پردیس پورعابدینی و امیر آقایی در پردیس سینمایی چارسو، استایل ترندی پردیس با دامن پلیس و کت کراپ

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پردیس پورعابدینی متولد 1379 در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. او سال 1397 در کلاس های بازیگری استاد مسعود کیمیایی شرکت کرد و با حضور در جشنواره تئاتر دانشجویی ثمر، پیشنهاد بازی در نمایش قصه ظهر جمعه را از نسیم ادبی دریافت کرد. بهرنگ توفیقی که به تماشای این نمایش رفته بود او را برای بازی در مجموعه نمایش خانگی آقازاده انتخاب کرد. که می توان گفت سریال آقازاده اولین تجربه او مقابل دوربین بود؛ البته مجموعه بوی خون و فیلم های سینمایی بی مادر، غریزه و خائن کشی از دیگر کارهای این هنرمند هستند. فیلم بی مادر با هنرنمایی پردیس پورعابدینی و کارگردانی سید مرتضی فاطمی تجربه مادرانگی و فرزند آوری را با قصه رحم اجاره‌ ای پیوند می‌ زند تا از پس آن هم یک موقعیت اخلاقی پیچیده را به تصویر بکشد و هم دشواری مادرانگی را از منظری متفاوت بازنمایی کند.

البته عاملی که باعث شد این بازیگر خانم جوان علاوه بر هنرنمایی اش در این فیلم بسیار بر سر زبان ها بی افتد را می توان استایلش نام برد. استایل پردیس پورعابدینی در مراسم اکران فیلم بی مادر در کنار امیر آقایی در پردیس سینمایی چارسور را می توان یک استایل ترندی و جذاب دانست که بسیار در این مراسم جلب توجه کرد. پردیس پور عابدینی بر خلاف استایل های مینیمال دیگرش در این مراسم اکران یک استایل ترندی و نسبتا شلوغ را انتخاب نموده بود که می توان گفت در ان انتخاب های درستی داشت. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های پردیس پور عابدینی و بازیگران دیگر فیلم بی مادر در مراسم اکران چارسو آشنا شوید.

استایل پردیس پور عابدینی

استایل پردیس پور عابدینی

پردیس پور عابدینی با دامن پلیسه در مراسم اکران فیلم بی مادر

پردیس پور عابدینی با حضور خود با استایلی ترندی و جذاب در پردیس سینمایی چارسو برای اکران فیلم بی مادر ثابت کرد علاوه بر استایل های جذاب و مینیمال خود می تواند ترندی و در عین حال شیک بپوشد. اگر برایتان جالب است که بدانید به چه استایل هایی استایل ترندی می گویند باید بگوییم که به استایل اشخاصی که مداوم پیگیر ترندها باشند و با عوض شدن فصل و ترندها، کمد لباسشان تغییر کند؛ پیرو سبک ترندی Trendyمی‌گویند.

داشتن استایل ترندی یا مد روز، سود بالایی برای صنعت و فشن و آلودگی های زیادی برای زمین دارد. انتخاب یک دامن پلیسه که یکی از ترندهای جذاب تابستان 1402 است به همراه یک کت کراپ سوزن دوزی را می توان نشانه های استایل ترندی در این استایل پردیس پور عابدینی دانست.

استایل پردیس پور عابدینی

استایل پردیس پور عابدینی

استایل امیر آقایی در کنار پردیس پور عابدینی در چارسو

امیر آقایی بر خلاف پردیس پور عابدینی برای شرکت در مراسم اکران فیلم بی مادر در پردیس سینمایی چارسو یک استایل اسمارت کژوالر ا انتخاب نموده بود و می توان گفت این استایل عجیب به او می امد. او یک کت لینن کم را به همراه یک پیراهن سفید انتخاب نموده بود و برای تکمیل استایل خود از آیتم های کژوالی مانند شلوار جین کمک گرفته بود که می توان گفت دقیقا انتخاب چنین شلواری به استایل او سبک اسمارت کژوال بخشیده بود و او را از کلاسیک دور نموده بود.

استایل اسمارت کژوال تلفیقی پیچیده‌ از دو استایل کژوال و نیمه رسمی می باشد و مشخصه اصلی استایل اسمارت کژوال این است که به نحوی هوشمندانه لباس راحتی بپوشیم که رسمی بنظر برسد و باید بین این دو ویژگی تعادل برقرار کرد. پس دقیقا مثل کاری که امیر آقایی در این استایل خود انجام داده است.

استایل پردیس پور عابدینی

استایل شخصی و مینیمال پردیس پور عابدینی

جدا از بحث استایل ترندی و جذاب پردیس پور عابدینی در اکران فیلم بی مادر در پردیس سینمایی چارسو می توان گفت پردیس پور عابدینی مینیمال پوش است. او برای سب شخصی خود تا حد زیادی از لباس های مینیمال و ساده استفاده می کند و به حداقل پوشی پایبند است. برای مثال او از کت و شلوارهای لینن و ساده و یا کت های بلند و تک رنگ استفاده می کند و برای تکمیل استایل خود از انتخاب آیتم های مکمل پترن دار پرهیز می کند. البته تا حدودی می توان او را الگانت پوش هم دانست زیرا گاهی بعضی از استایل های ترندی جزو الگانت ها قرار می گیرند.

استایل پردیس پور عابدینی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل پردیس پور عابدینی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی