|

بررسی استایل سوگل خلیق

استایل هنری و اسمارت کژوال سوگل خلیق در اکران آخرین تولد؛ جذابیت آل استار با کت

استایل سوگل خلیق

عکس ها و توضیحات استایل هنری و اسمارت کژوال سوگل خلیق در اکران آخرین تولد، جدیدترین عکس ها و استایل های بازیگران زن سینمای ایران در شایانیوز

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سوگل خلیق بازیگر ایرانی متولد 16 آبان 1367 و فارغ‌ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر تهران است. او در سال 1398 با ایفای نقش رونا در سریال دلدار به شهرت رسید. از جمله آثار سوگل خلیق می توان به در سکوت، مردن در آب مطهر، آخرین تولد،  هم گناه و سیاوش اشاره کرد. سوگل خلیق فعالین هنری خود را بصورت حرفه ای از سال 1387 وقتی 20 ساله و دانشجو بود از گروه تئاتری رادیکال 14 شروع کرد و سپس سال 1393 در 26 سالگی بعد از پنج سال تئاتر با فیلم دو به کارگردانی و نویسندگی گلستانی با تهیه کنندگی و بازیگری پرویز پرستویی جلوی دوربین رفت.

البته جالب است که بدانید با اینکه این بازیگر جوان در حال حاظر در دنیای سینما به شهرت خوبی رسیده است ولی خودش در کی از مصاحبه های خود گفته است که تحت هر شرایطی برایم تئاتر در اولویت است. هرچند تئاتر از نظر مالی نمی‌ تواند من را به عنوان بازیگر تامین کند اما براساس علاقه همیشه اولویت تئاتر است. حال که تا حدودی با علایق و آثار سوگل خلیق آشنا شدید زمان آن رسیده است تا با استایل سوگل خلیق آشنا شوید. این بازیگر خانم در یک نگاه کلی اسمارت کژوال دیده می شود ولی جالب است که بدانید او بیشتر از این سبک هنری پوش است.

یکی از ویژگی های استایل سوگل خلیق را می توان انتخاب آیتم های خاص با همدیگر دانست، برای مثال او از پوشیدن آل استار به همراه کت هیچ ترسی ندارد و این کار را با اعتماد به نفس انجام می دهد.  در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های سوگل خلیق آشنا شوید.

استایل سوگل خلیق

استایل سوگل خلیق

‎حضور سوگل خلیق با آل استار در اکران مردمی فیلم آخرین تولد در پردیس ملت

با یک نگاه کلی به استایل سوگل خلیق در در اکران مردمی فیلم آخرین تولد در پردیس ملت شاید به نظرتان او اسمارت کژوال پوشید است ولی اگر کمی با دقت به جزئیات دقت نمایید متوجه خواهید شد که او مانند همیشه هنری پوشیده است. یکی از استایل ‌های جذاب در صنعت مد استایل هنری است، هنری پوشی به سبکی از لباس پوشیدن اطلاق می ‌شود که در آن آیتم ‌ها، رنگ ‌ها و دیگر عناصر استایل متاثر از مبانی اصلی هنرهای تجسمی شکل گرفته باشند.

کسانی که به استایل هنری علاقه ‌مند هستند مانند سوگل خلیق معمولا در تیپ و استایل‌ شان فرد‌گرا هستند و به  دور از سبک مرسوم یا ترندهای جدید مد حرکت می ‌کنند. برای مثال انتخاب کتونی آل استار مخصوصا در کنار کت مشکی در این استایل سوگل خلیق می تواند گواه این حرف باشد.

استایل سوگل خلیق

استایل سوگل خلیق

سوگل خلیق در کنار لاله مرزبان در اکران فیلم بی همه چیز

سوگل خلیق و لاله مرزبان دو تا زا بازیگران جوان و هنری پوش سینمای ایران محسوب می شوند که با انتخاب لباس های خاص و داشتن سبک شخصی برای استایل خود توانسته اند تا به این لحظه به شهرتی بسیار برسند. سوگل خلیق برای شرکت در اکران فیلم بی همه چیز مانند همیشه از ترکیب لباس هاس خاص با یکدیگر به یک استایل جذاب رسیده است. برای مثال کت چهارخونه به همراه جوراب های راه اره و بلند و یک نیم بوت طوسی بندی می تواند نشانگر روحیه هنری در یک خانم ایرانی باشد. زیرا هر خانم ایرانی ای به جای این آیتم های می توانست از مانتو کتی ژاکارد به همراه شلوار پارچه ای و کفش پاشنه بلند کند.

استایل سوگل خلیق

سوگل خلیق

سوگل خلیق با موهای پسرانه و ونس کلاسیک در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

استایل هنری به افراد آزادی زیادی می ‌دهد و آن ‌ها را محدود به ترند های مد نمی ‌کند. پس می توان گفت به لحاظ آزادی و خلاقیت استایل هنری را بسیار به استایل آوانگارد نزدیک بدانیم. اما این دو استایل هم تفاوت‌ هایی با یکدیگر دارند، از این نظر که در استایل آوانگارد هیچ قانونی وجود ندارد در حالی که در استایل هنری عناصر بر پایه‌ مبانی هنرهای تجسمی با یکدیگر ترکیب می ‌شوند. به همین خاطر است که استایل سوگل خلیق خاص و جذاب می باشد ولی عجیب و غریب هرگز، در استایل هنری مفاهیمی هم چون هارمونی، تعادل، کنتراست و غیره در چینش عناصر مد نظر گرفته می ‌شوند.

استایل سوگل خلیق

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل سوگل خلیق قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها