|

بررسی استایل شبنم قلی خانی

استایل اسمارت کژوال شبنم قلی خانی و دخترش در موزه گالری دیدی؛ نه به سنش نه به فیسش!

استایل شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی یکی از بازیگران تلویزیون و سینمای ایران است که با اینکه مادر شده است و سن کمی ندارد، بیبی فیس است و دخترانه لباس می پوشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شبنم قلی‌خانی بازیگر و کارگردان تلویزیون، سینما و تئاتر، متولد 19 آبان 1356 در تهران است که از سال 1375 فعالیت هنری خود را آغاز نموده است. او با بازی در فیلم مریم مقدس توانست توجه بسیاری را به سمت خود معطوف کند و راه را برای ادامه کار هنری خود باز کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شبنم قلی‌خانی نویسندگی و کارگردانی چندین فیلم کوتاه و مستند را بر عهده داشته ‌است، همچنین او نخستین فیلم کوتاه خود به نام واقعیت یک فروشنده خیابانی را کارگردانی کرد. از فیلم‌ های کوتاه او می‌توان به فیلم کوتاه زندگی اشاره کرد که او نویسندگی، تهیه‌ کنندگی و کارگردانی آن را بر عهده داشته است. از دیگر آثار این بازیگر خوش چهره می توان به هرماس، بزرگ مرد کوچک، پنجشنبه آخر ماه، ریکاوری، مانکن، عطش، پریناز و فرزند خوانده اشاره کرد. شبنم قلی خانی مادر و متاهل است ولی جالب است که اصلا سن خود رانشان نمی دهد و یکی از دلایل این موضوع داشتن استایلی دخترانه و بیبی فیس بودن این بازیگر است. شبنم قلی خانی دارای استایل شخصی اسمارت کژوال است و می توان گفت تا حدودی پوشیدن لباس های راحت و رنگی برایش در الویت است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید شبنم قلی خانی دارای دیپلم ریاضی فیزیک است و در دانشگاه در رشته تئاتر پذیرفته شده و گرایش طراحی صحنه را برگزیده است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های شبنم قلی خانی آشنا شوید.

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی با استایل تابستانی در موزه گالری دیدی مازندران

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم شبنم قلی خانی دارای استایل اسمارت کژوال است و تا حد ممکن راحت و رنگی رنگی لباس می پوشد. او برای بازدید موزه گالری دیدی در مازندران هم مانند همیشه یک استایل ترندی و تابستانی را انتخاب کرده است و در عکس های جدیدی که از او منتشر شده است خواهید دید که او یک مانتو کنفی و شلوار واید لگ را طوری با هم ست کرده است که انگار الگانت پوشیده است. دقیقا مثل همان کاری که طراحان در دنیای مد و در سبک اسمارت کژوال انجام می دهند. اسمارت کژوال تلفیقی پیچیده‌ از دو استایل کژوال و نیمه رسمی می باشد و مشخصه اصلی آن این است که به نحوی هوشمندانه لباس راحتی بپوشیم که رسمی بنظر برسد، پس در اسمارت کژوال باید بین این دو ویژگی تعادل برقرار کرد.

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی

استایل آینه کاری شده شبنم قلی خانی در اکران فیلم شین

یکی از استایل های جذاب زنانه که بیشتر سلبریتی ها از آن به عنوان استایل شخصی استفاده می کنند استایل ترندی  اسمارت کزوال است. مانطور که در تصاویر پایین می بینید شبنم قلی خانی با یک مانتو آین کاری شده و دارای سوزن دوزی ثابت کرده است که منند دیگر خانم ها در دنیای مد پیشتازانه عمل می کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید شکل گیری استایل اسمارت کژوال یا Smart Casual به قرن 20 بر می گردد و طبق مُد روز پیش می ‌رود، این استایل برای مهمانی‌ و دورهمی‌ های خودمانی، سفرهای کاری و دفاتر، رفتن به رستوان و کافی شاپ سبک مناسبی است. البته لازم به ذکر است که بدانید شبنم قلی خانی در این استایل خود تا حدودی الگانت هم به کار برده است.

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی با چتری و مانتو رنگ سال در اکران فیلم بزرگراه

پنتون به عنوان یک موسسه قدیمی و صاحب نام، سالها است که وظیفه شناسایی و معرفی رنگ سال را بر عهده دارد. این موسسه برای رنگ سال 2023 رنگ Viva Magenta را در نظر دارد. به طور تقریبی می توان گفت این رنگ سرخابی قرمز، زرشکی یا ارغوانی است. شبنم قلی خانی مانند همیشه یک مانتو ترند و جذاب با رنگ قرمز پرشین را برای شرکت در مراسم اکران فیلم بزرگراه انتخاب کرده است و می توان گفت با چتری و کفش های دخترانه ای که انتخاب کرده است چند سال کوچکتر از آنچه هست دیده می شود. اگر کمی دقت کنید خواهید دید که این بازیگر جوان مانند همیشه برای تکمیل استایل اسمارت کژوال خود از اکسسوری های طلایی و پر زرق و برق استفاده کرده است تا استایلی شیک را به نمایش بگذارد.

شبنم قلی خانی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل شبنم قلی خانی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی