|

بررسی استایل بهاره افشاری

بهاره افشاری کلاسیک پوشِ ولی ماکسیمال دوست داره؛ استایلاش نه انقضا داره نه رقیب!

استایل بهاره افشاری

بهاره افشاری یکی از بازیگران خوش پوش سینمای ایران است که گاها با استایل های ماکسیمال و جنجالی در مراسم هایی مانند اکران روز ششم ظاهر می شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهاره افشاری هنرپیشه، کارگردان و طراح لباس ایرانی متولد 14 تیر 1363 در شاهرود است که از سال 1381 فعالیت هنری خود را آغاز نموده است. او در رشته بازیگری فارغ التحصیل شده و پیش از هنرپیشه شدن کار مونتاژ و نقاشی انجام می‌ داده. از نمونه آثار بهاره افشاری می‌ توان به پری سا، آینده، او یک فرشته بود، ممنوعه، روزگار قریب،‌ معراجی‌ ها، دردسر بزرگ،‌ پایان نامه، تسویه حساب، سریال نیو کمپ و حیثت گم شده اشاره کرد. البته سریال آخری یکی از سریال های جدیدی است که در حال پخش می باشد و این بازیگر جوان در آن ایفای نقش کرده است.

حال که تا حدودی با فعالیت های هنری این بازیگر آشنا شدید می توانیم برویم سر بحث استایل بهاره افشاری که تا حد بیار زیادی باعث تمایز او با دیگر بازیگران شده است. بهاره افشاری یکی از بازیگران جوان و با استعداد ایرانی است که برای انتخاب لباس و استایل خودش دست به کار شده و به عنوان طراح لباس خود فعالیت می کند. او بیشتر مواقع از سبک کلاسیک و یا ماکسیمال برای انتخاب لباس های خود کمک می گیرد، به همین خاطر می توان آن را در دسته سلبریتی های جسور و پر دل و جرات قرار داد.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید او در هنرستان سوره دیپلم بازیگری خود را گرفته است و از دانشگاه فارغ التحصیل رشته نقاشی می باشد. از آنجایی هم که پدرش تولیدی لباس داشته از یک سنی به بعد به کار طراحی لباس علاقه مند شده است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های جذاب بهاره افشاری آشنا شوید.

استایل بهاره افشاری

استایل بهاره افشاری

استایل کاملا کلاسیک بهاره افشاری در اکران فیلم سریک

کلاسیک در سلیقه‌ های اشرافی و اصیل رد پای خودش را به جا گذاشته است و بسیاری از آثار هنری مثل مجسمه‌ های کلاسیک، خانه‌ های مجلل اروپایی در قرون گذشته و بازی‌ هایی همچون چوگان و اسب‌ سواری نمونه‌ هایی از دنیای کلاسیک در زندگی اشرافی است. پس چه استایلی می تواند بیشتر از کلاسیک از دید یک طراح لباس برای مراسم اکران فیلم سریک مناسب باشد؟ بهاره افشاری دقیقا استایل مناسبی را برای اکران فیلم مستند سریک که داستان یک اسب قهرمان است انتخاب کرده است. سریک اسبی است که که شهرتش را مدیون صاحب سرشناسش یعنی سردار آزمون می باشد.

بوکسر سریال نیوکمپ کارگردان این فیلم 80 دقیقه ای است و می توان گفت با استایل جذابش در مراسم اکران این فیلم ثابت کرد نه تنها در بازیگری و دنیای مد بلکه در ادقام و ترکیب این دو هنر با هم می تواند موفق و بسیار تاثیرگذار ظاهر شود.

استایل بهاره افشاری

استایل بهاره افشاری

بهاره افشاری با استایل ماکسیمال و جنجالی در اکران فیلم روز ششم

شاید برایتان جالب باشد که بدانید استایل ماکسیمال بیش از همه مورد توجه سلبریتی‌ ها به خصوص هنرمندان عرصه‌ موسیقی پاپ قرار دارد، چرا که سبک خاص و پر زرق و برق و جسورانه‌ ماکسیمال بسیار جلب توجه می‌ کند و این اتفاق دقیقا همان چیزی است که آن ها می خواهند. بهاره افشاری در طراحی ها و استایل خود تا حد بسیار زیادی از این سبک استفاده می کند و البته فقط طراحی نیست او به اعتماد به نفس و جسارت بالایی که دارد با همان لباس ها در مراسم ها حضور پیدا می کند.

او برای شرکت در مراسم اکران فیلم روز ششم یک مانتو کتی اورسایز و بلند پوشیده بود و برای تکمیل استایل خود از شلوار ست مانتو و بگ استفاده کرده بود. البته می توان گفت صندل و کیف کلاچی که به دست دارد هم در زیبایی استایل او تاثیر زیادی داشت است، دقیقا همان طور که از اکسسوری های در استایل انتظار می رود.

استایل بهاره افشاری

استایل بهاره افشاری

دارک پوشی ابریشمی و ضد آب بهاره افشاری!

بهاره افشاری باز هم ماکسیمال را به روش خود و دارک به نمایش گذاشت، استایل ماکسیمال استایل شلوغی است ولی این شلوغی به معنی شلخته بودن نیست، بلکه باید با توجه به سلیقه‌ شخصی‌ خود به نحوی هوشمندانه آیتم‌ های ماکسیمال را با یکدیگر ترکیب کنید که استایل‌ تان شلخته به نظر نرسد. دقیقا مثل کاری که این طراح لباس و بازیگر با استعداد سینمای ایران کرده است. او برای این کار از یک مانتو شمعی و بلند با طراحی خاص و بوت های چرمی استفاده کرده است و به عنوان زیره یک بلوز کرم را انتخاب کرده است که تا زیادی انتخاب هوشمندانه ای محسوب می شود.

استایل بهاره افشاری

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل بهاره افشاری قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی