|

بررسی استایل باران کوثری

نگاهی به استایل های گل گلی پوشِ سینمای ایران؛ باران کوثری آوانگارد نیست ولی جسوره!

استایل باران کوثری

باران کوثری و استایل عجیب غریبی که جنجال به پا کرد؛ آشنایی با استایل و لیست تمامی آثار هنری رخشان بنی اعتماد و جهانگیر کوثری در شایانیوز

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- باران کوثری متولد25 مهر 1364 در تهران و بازیگر، طراح صحنه، طراح لباس و منشی صحنه اهل ایران است که دانش آموخته رشته نمایش از هنرستان سوره می باشد. فیلم بهترین بابای دنیا ساخته داریوش فرهنگ در سال 1370، نخستین تجربه بازیگری او است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید نقش ‌آفرینی‌ های بعدی باران کوثری تا سال 1380 به تمامی در فیلم ‌های مادرش رخشان بنی اعتماد بوده است. او در سی ‌امین دوره جشنواره فیلم فجر در سال 1390 برای بازی در فیلم بغض در بخش نگاه نو کاندیدای جایزه بهترین بازیگر زن شده بود و پس از دو سال ممنوع ‌الفعالیت بودن در سال 1392 در دومین فیلم رضا درمیشیان به نام عصبانی نیستم بازی کرد و برای نمایش فیلم در جشنواره برلین به آلمان سفر کرد.

همچنین کتابی تحت عنوان باران کوثری در سینمای ایران به قلم حسین عالمگیر از انتشارات شایسته منتشر شد. از جمله آثار او می توان به بی حسی موضعی، کشتارگاه، آخرین داستان، جان دار، خانه دختر، عرق سرد، خون بازی، ترومای سرخ و دایره زنگی اشاره کرد. حال که تا حدودی با این بازیگر جوان آشنا شدید می توانیم درمورد استایل باران کوثری صحبت کنیم. باران کوثری یکی از بازیگران خانم ایرانی است که کژوال لباس می پوشد البته به شکلی جسورانه و جذاب که کمی از دیگر کژوال پوش ها متفاوت است.

فراموش نکنید که در استایل کژوال معمولا از دو رنگ برای تکمیل استایل استفاده می کنند در حالی که این دختر هنرمند سینما در این زمینه کمی متفاوت عمل می کند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های باران کوثری عزیز آشنا شوید.

استایل باران کوثری

استایل باران کوثری

باران کوثری کژوال پوش البته این بار به سبک فلورال

باران کوثری برای شرکت در مراسم اکران فیلم بی همه چیز یک استایل کژوال البته به سبک فلورال را انتخاب نموده بود و می توان گفت با این استایل حسابی سر و صدا به پا کرد. او برای این استایل از چیراهن بلند و وست گل گلی کمک گرفته بود و با بوت های بندی و جذابی که به پا داشت تا حدودی استایل خود را هنری کرده بود. برای آشنایی با سبک فلورال خوب است که بدانید در این استایل از لباس‌ هایی با طرح گل‌ های مختلف، در رنگ‌ های متنوع و سایزهای متفاوت استفاده می شود. علاوه بر دنیای مد و استایل، می‌توان از این سبک در دکوراسیون داخلی و… نیز استفاده کرد و احساس آرامش و سرزندگی را به بینندگان القا نمود.

البته فراموش نکنید که انتخاب این سبک نیاز به جسارت و علم دارد، زیرا ست کردن این مدل لباس یا مانتو به دلیل دارای پترن شلوغ اصلا کار راحتی نیست.

استایل باران کوثری

استایل باران کوثری

باران کوثری بازهم با مانتو گل گلی و موهای نارنجی در اکران فیلم عرق سرد

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم باران کوثری تا حد زیادی کژوال پوش است ولی می توان گفت از آن کژوال پوش های جسور که برای تکمیل استایل خود از سبک فلورال هم استفاده می کند. معمولا افرادی که چند سبک استایل را با هم ترکیب می کنند افرادی با اعتماد به نفس بالا هستند. اگر کمی به استایل پایین یعنی استایلی که باران کوثری برای شرکت در مراسم اکران فیلم عرق سرد انتخاب کرده است دقت کنید، خواهید دید که او علاوه بر کژوال و فلورال لایه لایه هم می پوشد.

انتخاب و ترکیب مانتو عروسکی و چین چینی برای زیر کت گل گلی کار بسیار پر ریسکی است و تنها از یک هنرمند که دستی در زمینه استایل و مد در آتش دارد بر می آید. البته می توان گفت بوت های چرم و کابوی و موهای نارنجی هم تا حد زیادی بر روی خاص دیده شدن باران کوثری تاثیر داشته اند. 

استایل باران کوثری

استایل باران کوثری

باران کوثری با شلوار چهارخونه در اکران فیلم آستیگمات

از آنجایی که باران کوثری معمولا کژوال می پوشد پس فرقی ندارد در تابستان باشد یا زمستان زیرا در نهایت او برای تکمیل استایل خود از آیتم های ساده و راحت با رنگ های جذاب استفاده می کنند. او برای شرکت در مراسم اکران فیلم آستیگمات یک بارانی کرم را به همراه یک شلوار چهارخونه و شال قرمز انتخاب نموده بود و با انتخاب یک کیف و کفش زرشکی با طراحی وینتیج و یا بوهو می توان گفت جذابیت استایل خود ار چندین برابر نموده بود.

استایل باران کوثری

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل باران کوثری قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی