|

معجزه رنگ طوسی در استایل

مانتو طوسی را چگونه ست کنیم؟ استفاده از پادشاه رنگ ها تو استایل کار هر کسی نیست!

مانتو طوسی

انتخاب و خرید مانتو طوسی و آشنایی با چگونگی ست کردن آن در استایل تابستانی در سایت شایانیوز و آموزش ست کردن مانتوهای ترند کنفی و لینن 1402

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انتخاب مانتو برای تابستان و یا حتی چگونگی ست کردن آن را می توان تا حدودی سخت تر از صل های دیگر دانست، زیرا شما علاوه بر چند نکته درباره ترندی بودن و یا انتخاب رنگ صحیح باید به ویژگی های ظاهری، نوع طراحی و یا حتی جنس پارچه هم توجه کنید. رنگ طوسی از رنگ‌های بسیار پرطرفدار است که توسط زنان و مردان برای انواع مختلفی از لباس‌ های رسمی و غیر رسمی انتخاب می‌ شود. ست مانتو طوسی از جمله مانتو هایی است که هر خانم با سلیقه و شیک پوشی حتما یک دست از آن‌  را در کمد لباس‌ های خود دارد. 

پس اگر می خواهید تابستان امسال را ترندی و در عین حال جذاب و رسمی بگذرانید پیشنهاد ما برایتان انتخاب یک مانتو طوسی است، ولی آیا ست کردن مانتو طوسی را بلدید؟ اگر نمی دانید که این مانتو جذاب را چگونه باید ست کنید و چه ایتم های دیگری برای انتخاب در کنار او مناسب هستند بهتر است تا در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا استایل تابستانی و جذاب با مانتو طوسی آشنا شوید. به عنوان اولین قدم فراموش نکنید که رنگ طوسی یکی از رنگ های خنثی است که در تمام استایلی های رسمی و کژوال می تواند استفاده شود.

برای مثال شما می توانید از یک مانتو کتی طوسی برای استایل کلاسیک و یک مانتو شومیزی طوسی برای استایل روزمره خود انتخاب کنید. ولی نکته مهم در این استایل ه این است که بدانید هر کدام از دو استایل برای تکمیل شدن ۀیتم های مختلف و مخصوص خود را می طلبند. پس در اولین قدم باید ببنیم مانتو رنگ طوسی در کنار چه رنگ‌ هایی قابل استفاده است.

مانتو طوسی

مانتو طوسی

مانتو طوسی و معجزه رنگ نارنجی؛ الکی الکی نشده پادشاه رنگ ها

یکی از اولین پیشنهادهای ما برای تکمیل استایل تابستانی با مانتو طوسی انتخاب و استفاده از رنگ نارنجی به عنوان رنگ مکمل است. زیرا این ست از ترکیب‌ های بسیار زیبا و نشاط‌ آوری است که با استفاده از آن می‌ توانید استایلی متفاوت را در تابستان 1402 تجربه کنید. پس انتخاب رنگ نارنجی در کنار طوسی از بهترین ترکیب‌ های ممکن است و برای استفاده از آن به هیچ عنوان تردید نداشته باشید. معمولا رنگ نارنجی تندی و انرژی خاصی دارد و ترکیب آن در کنار طوسی باعث می‌ شود ملایم‌ تر به نظر برسد.

پس اگر نمی خواهید به کوه و یا دل طبیعت بروید  و نیازی ندارید هنگام خطر شم را راحت تر پیدا کنند، بهتر است با استفاده از این دو رنگ در کنار هم استایل متعادل تری را برای خود بسازید.

مانتو طوسی

مانتو طوسی

مانتو طوسی را با سبز یا بنفش ست کنید؛ رنگ سال را فراموش نکنید

فراموش نکنید که رنگ سال یا همان قرمز پرشین که رنگی ارغوانی و ما بین سرخابی و قرمز است یا رنگ های سبز و بنفش می توانند برای استایل تابستانی شما معجزه کنند. پس اگر می خواهید تابستان امسال را تا حد بسیار زیادی ترندی و در عین حال سیک بگذرانید می توانید مانتو طوسی خود را با این رنگ ها ست کنید. فراموش نکنید که این رنگ ها در دسته رنگ های سلطنتی قرار می گیرند به همین خاطر به استایل شما حالت لوکس و جذاب تری می بخشند.

شما می توانید انواع طیف رنگ های سبز را با طوسی ست کنید. از سبز لیمویی گرفته تا شال سبز زیتونی یا سبز زمردی همگی به رنگ طوسی می آیند. اگر می خواهید استایل لاکچری تری داشته باشید یک شال سبز زمردی را امتحان کنید. شال سبز زمردی با مانتو طوسی مایل به بنفش و مانتو طوسی روشن به خوبی ست می شود و شما را باکلاس نشان می دهد.

مانتو طوسی

مانتو طوسی

مانتو طوسی  را با درخشش رنگ زرد تکمیل نمایید

رنگ زرد یکی از رنگ های جذاب و در عین حال با انرژی چرخه رنگ است که شما با استفاده از آن در هر استایلی می توانید استایل ساده خود را به یک استایل درخشان و پویا تبدیل کنید. مانتو طوسی به تنهایی نمی‌ تواند جذابیتی به همراه داشته باشد، ولی خوب است که بدانید یکی از رنگ‌ های بسیار زیبا و مناسب برای ترکیب در کنار طوسی، رنگ زرد است. البته نیازی به استفاده بیش از حد رنگ زرد در استایل نیست و شما می‌ توانید تنها یکی از اقلام و اکسسوری‌ ها مانند شال، کیف، شال گردن و … را به رنگ زرد انتخاب کنید.

مانتو طوسی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی