|

شومیز ساتن را چگونه بپوشیم؟

شومیز ساتن یه تنه جای هر چی مانتو و ترند تابستونیه رو گرفته؛ ترفندهای ست کردنشو بلدی؟

شومیز ساتن

شومیز یک لباس زنانه است که در مهمانی‌ های رسمی و غیررسمی مورد استفاده قرار می‌ گیرد، البته هر کدام از این مهمانی ها استایل مخصوصی دارند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکی از دغدغه های همیشگی خانم ها این است که برای زیر مانتو خود چه بپوشند مخصوصا مانتو کتی و یا مانتوهای جلوباز تابستانی که قطعا نیاز به یک زیره مناسب دارند. ما در این مقاله می خواهیم نه تنها یک آیتم جذاب برای زیر مانتو را به شما معرفی کنیم، بلکه می خواهیم شما را با یک مانتو ترند و جذاب آشنا کنیم که نیازی به زیره و پیچیدگی های دیگر استایل ندارد. شومیز یک لباس زنانه است که در مهمانی‌ های رسمی و غیررسمی مورد استفاده قرار می‌ گیرد، البته فراموش نکنید که این مهمانی ها هر کدام شومیز مخصوص خود را می طلبند. برای مثال شومیز ساتن برای مهمانی های رسمی و شومیز لینن و نخی برای مهمانی های دوستانه و غیر رسمی مناسب است. شومیز ساتن یکی از ترندهای جذاب سال 1402 است که هم به عنوان زیره برای مانتو هم به عنوان خود مانتو قابل استفاده است. مانتو شومیزی ساتن معمولا دارای قد بلندتری است و برای استایل های نیمه رسمی می تواند گزینه مناسبی باشد. برای مثال شما می توانید برای رفتن به کافه با دوستان خود یک شومیز ساتن را با یک شلوار پارچه ای یا حتی جین ست کنید و با یک کفش پاشنه بلند استایل خود را تکمیل نمایید.

 البته این به این معنا نیست که کتونی گزینه مناسبی نیست، بلکه شما می توانید حتی شلوار پارچه ای و شومیز ساتن خود را با کتونی ست کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های شومیز ساتن آشنا شوید.

شومیز ساتن

شومیز ساتن و شلوار جین؛ از معجزه جین های زاپ دار غافل نشوید

یکی از آیتم های جذاب استایل که از قدیم تا به امروز در بیشتر استایل ها جایگاه بالایی داشته استف شلوار جین است. شلوارهای جین و دنیم هم برای آقایان و هم برای خانم ها در بیشتر سبک ها و استایل ها قابل استفاده هستند، به نوعی می توان گفت حکم آچار فرانسه استایل را برای شما بازی می کنند. پس اگر می خواهید برای یک مهمانی دوستانه آماده شوید بهترین گزینه برای ست کردن شومیز ساتن شلوار جین است، البته اگر می خواهید تا حدودی فانتزی و جذاب تر به نظر برسید بهتر است از شلوارهای جین زاپ دار استفاده کنید. برای مثال یک شلوار جین زاپ دار در کنار یک شومیز ساتن و کتونی ونس می تواند استایل بی نظیری را برایتان به ارمغان بیاورد.

شومیز ساتن

شومیز ساتن

شومیز ساتن و شلوار پارچه ای؛ الگانت و جذاب بپوشید

 شومیز یکی از لباس‌ های اصلی برای مردان است، اما جالب است که بدانید خانم‌ ها هم از این کشف بزرگ دنیای مد غافل نیستند. هنگام شنیدن این نام بیشتر ما به نسخه‌ های سفید ساده فکر می‌کنیم، در حالی که شومیز ها دارای دنیای متنوعی هستند، به طوری که می توان گفت آن ها در رنگ‌ ها، سایز ها و طرح‌ های مختلف وجود دارند. مهم نیست که چه نوعی از آن را در کمد خود داشته باشید، زیرا روش‌ های زیادی برای ست کردن آن وجود دارد. پس اگی یک شومیز ساتن را برای تابستان ترندی خود در نظر دارید، بهتر است که برای رسیدن به استایلی جذاب و لوکس آن را با شلوار پارچه ای و کفش پاشنه بلند ست کنید. در این حالت شما برای رفتن به یک مهمانی شیک و رسمی نیز آماده هستید.

شومیز ساتن

شومیز ساتن

شومیز طرح دار ساتن را چگونه می توان ست کرد؟

یکی از چالش های همیشگی دنیای مد این است که لباس های پترن دار و شلوغ را چگونه می توان ست کرد؛ البته تا حدودی این دغدغه درست است زیرا ست کردن این دسته از لباس ها کار سخت تری از نوع های ساده و تک رنگ می باشد، ولی اصلا جای نگرانی نیست زیرا شما می توانید با رعایت چند نکته ظریف استایل جذابی را برای خودتان به ارمغان بیاورید. برای مثال اگر شومیز انتخابیتان دارای پس زمینه یا پترن است بهتر است آیتم های دیگر را ساده و تک رنگ انتخاب کنید. فراموش نکنید که شومیز های ساتن و طرح دار معمولا مجلسی تر از نوع های ساده هستند به همین خاطر استفاده از اکسسوری های پر زرق و برق را به عنوان مکمل بسیار توصیه می شود.

شومیز ساتن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی