|

رنگ آبی را چگونه ست کنیم؟

معجزه رنگ آبی در استایل؛ از ترکیب رنگ ها نترسید چه مانتو آبی کاربنی چه آبی آسمانی

مانتو آبی

ست مانتو آبی با شلوار یکی از بهترین ست ها در تابستان و هوای گرم است. رنگ آبی چه روشن چه تیره مانند آبی کاربنی یک رنگ خنک و آرامش بخش است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید به نظرتان کمی عجیب باشد ولی رنگ آبی یکی از رنگ های مهم در دنیای مد و پوشاک است و افراد زیادی که در زمینه استالینگ و طراحی لباس فعالیت می کنند، از این رنگ در استایل شان و و جزییات لباس ها استفاده می کنند. پس اگر می خواهید استایلی جذاب و در عین حال تابستانی را تجربه نمایید بهتر است با ترفندهای استفاده این رنگ در استایل آشنا باشید. برای مثال مانتو آبی کاربنی با توجه به نوع آبی ای که در آن استفاده شده است نسبت به مانتو آبی آسمانی ست کردن متفاوتی دارد. البته اگر جزو افرادی هستید که در کل ست کردن لباس های رنگی برایتان کار سختی ایت پیشنهاد ما به شما برای استایل تابستانی انتخاب یک مانتو سفید است که با شلوار و یا شال آبی ست شده باشد. فراموش نکنید که حتی در استایل های اینچنینی هم شما باید از رنگ های مکمل آبی آگاه باشید زیرا ست کردن اکسسوری ها در استایل های رنگی به اندازه انتخاب خود مانتو و یا شلوار اهمیت دارند.

پس به یاد داشت باشید که رنگ آبی یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در بین خانم ها و آقایان است و فارغ از دنیای مد و فشن، رنگی است که هیج گاه قدیمی نمی شود. بنابراین همه خانم ها باید در کمد خود یک مانتو آبی داشته باشند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا استایل تابستانی با رنگ ابی آشنا شوید.

ترکیب آبی در استایل

ترکیب آبی در استایل

ترکیب آبی با نارنجی یا کرم؛ جسور باشید و مانتو ماکسیمال بپوشید

یکی از رنگ هایی که در کنار هر نوع مانتوی آبی می تواند به راحتی استفاده شود رنگ نارنجی است، پس اگر جسارت انتخاب چنین رنگی را برای تکمیل استایل خود دارید و می خواهید استایلی جذاب و متفاوت را تجربه کنید بهتر است یک مانتو ماکسیمال و شلوغ انتخاب نمایید که طرح های نارنجی و آبی داشته باشد. این مانتوها به تازگی بسیار ترند شده اند و بیشتر می توان گفت خانم های ریسک پذیر و جسور برای تابستان از این نوع مانتوها استفاده می کنند تا استایل متفاوتی را رائه دهند. برای ست کردن این مانتوها بهتر است تا از آیتم های ساده با رنگ های خنثی کمک بگیرید، برای مثال شلوار کرم می تواند گزینه مناسبی برای این استایل جذاب باشد.

ترکیب آبی در استایل

ترکیب آبی در استایل

ترکیب سفید با آبی؛ معجزه ای از جنس هنر

یکی از رنگ هایی که در تابستان در کنار هر رنگی استایل شما را زیبا می کند رنگ سفید است. شما برای ست کردن آبی از هر نوعی نیازی به دقت و یا صرف وقت زیادی ندارید، زیرا رنگ سفید در هر حالتی در استایل شما به خوبی می نشیند و نتیجه ای جذاب و مطمئن را رائه می دهد. پس فرقی ندار که مانتو انتخابی شما آبی فیروزه ای است یا آبی کاربنی، زیرا شما در نهایت شما می توانید برای تکمیل استایل خود از رنگ سفید کمک بگیرید. البته فراموش نکنید که اگر نمی خواهید شبیه به تازه عروس ها به نظر بیایید نباید از اکسسوری های سفیدی مانند کفش پاشنه بلند سفید استفاده کنید، در عوض ونس های سفید برای استایل های نیمه رسمی می توانند گزینه های مناسبی باشند.

ترکیب آبی در استایل

ترکیب آبی در استایل

ترکیب آبی و سیاه؛ یادتون نره مشکی همیشه با شما راه میاد

یکی از رنگ هایی که از انتخاب های مطمئن و سریع در استایل محسوب می شود را می توان رنگ مشکی دانست. این رنگ به راحتی با هر رنگی ست می شو و به راحتی در استایل شما نقش فرشته نجات را بازی می کند. پس اگر نمی دانید چه رنگی برای ست کردن مانتو آبی شما مناسب است باید بگویم که شلوار و شال مشکی می تواند استایل ساده شما را به یک استایل جذاب و در عین حال شیک تبدیل کند. فراموش نکنید که رنگ مشکی برای ست کردن استایل های رسمی و کلاسیک گزینه بهتری از رنگ سفید است، پس اگر می خواهید الگانت یا رسمی لباس بپوشید بهتر است از سیاه به جای سفید استفاده کنید.

ترکیب آبی در استایل

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی