|

معرفی یک ترکیب رنگی شیک برای استایل تابستانی

تابستون آبی و صورتی یادت نره؛ از سر تا پا رنگی و شاد بپوش حالا چه مانتو چه اکسسوری

مانتو آبی و صورتی

رنگ آبی از جمله رنگی های همیشه جذاب در استایل است که بدون توجه به مد، مورد استقبال قرار می گیرد. با معجزه این رنگ در کنار صورتی آشنا شوید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- تابستون فصل استایل های رنگی رنگی و جذاب است به همین خاطر ما قصد داریم تا در این مقاله یک ترکیب رنگی بسیار جذاب و زیبا را برای استایل تابستانی به شما معرفی کنیم. درست است که رنگ سال 2023، قرمز پرشین است اما از ست کردن مانتو آبی برای تابستان 1402 غافل نشوید. البته روی صحبت ما فقط با مانتوی آبی نیست بلکه با رنگ آبی و صورتی است، در اصل فرقی نمی کند که شما مانتو صورتی را انتخاب می کنید یا مانتوی آبی را، زیرا در نهایت باید از سر تا پا از این دو رنگ در استایل خود استفاده کنید تا استایلی جذاب و مناسب فصل داشته باشید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ست مانتو آبی روشن با شلوار یا شال صورتی یکی از بهترین ست ها در تابستان و هوای گرم است. رنگ آبی روشن یک رنگ خنک و آرامش بخش است که اکثر ما از ست کردن رنگ آبی روشن با شلوار و مانتو لذت می بریم. البته در کل رنگ آبی روشن یکی از رنگ های مهم در دنیای مد و پوشاک است و افراد زیادی که در زمینه استالینگ و طراحی لباس فعالیت می کنند، از این رنگ در استایل شان و جزئیات لباس های خود استفاده می کنند.

رنگ آبی دارای طیف های زیادی مانند آبی کلاسیک، آبی روشن، آبی لاجوردی، آبی آسمانی، آبی نفتی و ... است، که انتخاب نوع آبی مورد نظر به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های جذاب تابستانی با رنگ صورتی و آبی آشنا شوید.

مانتو آبی

مانتو آبی

ترکیب صورتی با آبی نفتی؛ شاد و پر انرژی لباس بپوشید

همانطور که می دانید صورتی و آبی هر دو جزو رنگ هایی هستند که دارای طیف های مختلف و گوناگونی می باشند، پس اگر می خواهید تابستان امسال استایلی جذاب و پر انرژی را تجربه کنید بهتر است که آبی نفتی را به عنوان رنگ اصلی استایل خود انتخاب نمایید و در نهایت برای تکمیل استایل از رنگ صورتی متوسط و شاد استفاده کنید. فراموش نکنید که صورتی های پاستلی گزینه های مناسبی برای ست کردن مانتو آبی نفتی نیستند زیرا باعث می شوند استایل شما جذابیت کمتری پیدا کند. در کل مانتو آبی نفی که مناسب فصل‌ های بهار و تابستان است را می‌توان با رنگ‌ های سبز، سفید، سرکه ای، مشکی، خردلی، نارنجی و قرمز، طوسی، صورتی و زرد لیمویی ست کرد. البته بهترین ست مانتو آبی کاربنی، با رنگ صورتی و زرد رقم خواهد خورد.

مانتو صورتی

مانتو صورتی

ترکیب آبی آسمانی با صورتی روشن؛ لباس هایتان را پاستلی و دخترانه انتخاب کنید

رنگ آبی آسمان یکی از رنگ های شیک و جذاب در بین خانم ها و آقایان است. به طوری که در تابستان و بهار بسیاری از افراد مخصوصا خانم ها برای انتخاب لباس هایشان از این رنگ کمک می گیرند. ست کردن رنگ آبی روشن با صورتی روشن یا پاستلی در کنار هم حس آرامش، حس خنکی به شما منتقل می کنند و البته یک ست شیک هم به حساب می آید. پس اگر می خواهید تابستان را خنک و شیک بگذرانید پیشنهاد ما به شما انتخاب لباس هایی با این رنگ ها است. البته فراموش نکنید که سطح انرژی و شاد بودن این استایل تا حدودی از استایل بالایی کمتر است، پس اگر جویای استایل های لایت و مینیمال هستید این رنگ ها برای شما می توانند کمک کننده باشند.

مانتو صورتی

مانتو آبی

اکسسوری هایتان هم صورتی و آبی انتخاب کنید

اکسسوری ها تزئیناتی هستند که می توانند استایل ساده ما را به یک استایل شیک و لوکس تبدیل کنند، پس فرقی نمی کند چه سبکی از پوشش را دارید بلکه در هر حالت شما می توانید از اکسوری های رنگی برای تکمیل استایل خود استفاده کنید. برای مثال شما می تواند از گوشواره و یا انگشتر های ترند رنگی سال و یا کیف و کفش های صورتی و آبی استفاده کنید.  یکی از نکته هایی که برای استفاده از رنگ ها در استایل وجود دارد این است که شما در بیشتر استایل ها مجاز به انتخاب دو یا نهایتا سه رنگ در استایل هستید مگر اینکه استایلی ماکسیمال، ویبرانت  یا آوانگارد داشته باشید.

مانتو آبی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها