|

چگونه در استایل روزمره کراپ بپوشیم؟

استایل تابستونی با ترند جذاب 1402؛ کی گفته کراپ نمی تونه مانتو باشه، پس کت کراپ چیه!

کت کراپ

لباس کراپ به لباس هایی می گویند که در مقایسه با سایر لباس هایی که در کمد خود دارید کوتاه تر است و اندازه آن تا روی لبه شلوار شما می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر می خواهید استایلی تابستانی ولی در عین حال جذاب و دوست داشتنی داشته باشید بهتر است تا ترندهای دنیای مد را بشناسید. برای مثال امسال کراپ ها یکی از ترند هایی هستند که با استقبال فراوانی رو به رو شده اند، به طوری که می توان آن ها را در استایل روزمره هم مشاهده کرد. لباس کراپ به لباس هایی می گویند که در مقایسه با سایر لباس هایی که در کمد خود دارید کوتاه تر است و اندازه آن تا روی لبه شلوار شما می باشد. البته کراپ ها دنیای متنوعی دارند، برای مثال کراپ های کوتاه تری هم وجود دارند که بالای ناف می ایستند و یا نوع های دیگر هم می باشند که پایین تر از کمر قرار می گیرند و برای استفاده در بیرون منزل استفاده می شوند. اشاره ما دقیقا به این نوع یعنی کت کراپ است. کت های کراپ نوعی مانتو تابستانی کوتاه محسوب می شوند که به جز شلوار با سارافون و پیراهن هم می توانید آن ها را ست کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید استفاده از این مدل لباس‌ های کوتاه در جنگ جهانی دوم به دلیل کمبود پارچه رواج بسیار زیادی داشته است. ولی هم اکنون نیز کراپ‌ ها در انواع متفاوتی طراحی و تولید می‌ شوند و افراد مختلف بسته به نوع استایل خود از این لباس‌ ها استفاده می‌ کنند.

پس چه کلاسیک پوش باشید چه کژوال فرقی ندارد، فقط کافی است کراپ مناسب خود و سبک استایل خود را انتخاب نمایید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های تابستانی و جذاب با کراپ آشنا شوید.

کت کراپ

کت کراپ

کت کراپ؛ ترند جذاب و لوکس 1402

یکی از ترندهای جذاب دنیای مد را می توان کت کراپ دانست، کت های سوزن دوزی و کراپ این روزها به شدت ترند شده اند و مورد استقبال قرار گرفته اند. پس اگر می خواهید تابستان را خاص تر از سال های قبل تجربه کنید بهتر است که یک کت کراپ سوزن دوزی و شیک را برای خود انتخاب کنید و با توجه به قد و نوع استایل خود تصمیم بگیرید او را چگونه ست کنید. برای مثال اگر قد کتتان کوتاه و بالای ناف قرار داشت بهتر است از پیراهن و سارافون برای ست کردنش استفاده کنید، ولی اگر کت انتخابی قد متوسط یا تا میانه باسن داشت بهتر است از شلوارهای های تابستانی فاق بلند برای ست کردنش کمک بگیرید. برای تکمیل استایل های اینچنینی صندل های بندی را فراموش نکنید که معجزه می کنند.

کت کراپ

کت کراپ

کژوال پوش ها، کراپ مینیمال بپوشند

یکی از ترندهای جذاب تابستان امسال را می توان کراپ و شلوارهای ست آن دانست که برای هوای گرم امسال یکی از گزینه های بسیار مناسب محسوب می شوند. حال اگر جزو آن دسته ار افراد مینیمال پوش هستید که برای استایل خود کت های سوزن دوزی کراپ را نمی پسنیدید پیشنهاد ما برای شما ست کراپ لینن و شلوارش است، این لباس ها علاوه بر اینکه ترندی و بسیار جذاب هستند سبک استایل شما را برهم نخواهند زد و شما همچنان مینیمال و ساده پوش خواهید بود. برای ست کردن این لباس های ترند بهتر است از ونس ها و کالج های بسیار تخت استفاده کنید، البته صندل های بندی هم می توانید بپوشید به شرطی که پاشنه نداشته باشند.

کت کراپ

کت کراپ

جلیقه کراپ را فراموش نکنید؛ خاص باشید

اگر می خواهید تابستان را در عین حال که ترندی تجربه می کنید، متفاوت و خاص لباس بپوشید بهتر است به جای کراپ های بالا از جلیقه های کراپ استفاده کنید. برای مثال شما می توانید یک ست شومیز و شلوار لیننبپوشید و برای تزئین و تکمیل استایل خود از یک جلیقه کراپ برای روی شومیز خود استفاده کنید. پیشنهاد ما برای این جلیقه ها جلیقه های کنفی و نوار دوزی شده هستند، زیرا این جلیقه ها نه تنها دارای استایلی جذاب هستند بلکه حس و حال تابستانی و استایل تابستانی را به خوبی منتقل می کنند.

کت کراپ

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها