|

معرفی چند استایل محجبه برای محرم

محرم فقط به نوحه گوش دادن نیست که؛ استایل محرم هم از مانتو گرفته تا شال باید حسینی باشه

استایل محرم

درسته که پیراهن و مانتو مشکی از لباس هایی هستند که در این ایام بسیار استفاده می شوند، ولی فراموش نکنید که استایل محرم فراتر از این حرفاست.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با شروع شدن ماه محرم و ایام عزاداری جدا از تغییر در روش و آداب روزانه ما تا حدودی لازم است در استایل و سبک لباس پوشیدنمان هم تغییر ایجاد کنیم. برای مثال پوشیدن پیراهن مشکی برای آقایان و یا مانتو مشکی برای خانم ها می تواند گزینه مناسبی باشد، ولی فراموش نکنید که این ها دم دستی ترین و راحت ترین گزینه ها هستند که همه افراد به آن ها فکر می کنند. پس برای داشتن استایلی جذاب و در عین حال در چهارچوب این ایام، بهتر است تا با باید و نباید های استایل محرم آشنا شوید تا علاوه بر دارک پوشی آیتم های مناسب و خاص تری را انتخاب نمایید. به خاطر داشته باشید که انتخاب لباس برای ایام مناسبتی همیشه سخت تر از انتخاب لباس برای ایام عادی است، زیرا شما در تمامی ایتم های استایل خود باید به یک سری قوانین پایبند باشید. برای مثال در استایل محرم استفاده از رنگ قرمز ممنوع است، زیرا این رنگ شما را به شمر زمانه تبدیل خواهد کرد، پس سعی کنید از رنگ های سبز، سفید، مشکی، کرم و یا آبی برای این استایل استفاده کنید.

از آنجایی که رنگ سیاه در برخی از کشورها از جمله ایران، نماد غم و عزاداری می باشد و همچنین نشانه احترام به فرد عزادار است، پس برای استایل محرم بهتر است سبک گوتیک کمک بگیرید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مدل های استایل محرم آشنا شوید.

استایل محرم

استایل محرم

مانتو محرم؛ عزاداری بدون مانتو مشکی ممنوع!

یکی از اصلی ترین آیتم های استایل خانم های ایرانی را می توان مانتو دانست، پس اگر می خواهید استایلی زیبا و در خور محرم داشته باشید بهتر است که ابتدا مانتو خود را مناسب این ایام انتخاب کنید. پس برای استایل محرم داشتن یک مانتو مشکی در کمد می تواند از نان شب هم واجب تر باشد، زیرا این مانتو قرار است بخش اصلی استایل شما را تشکیل دهد. قدم بعدی ست کردن مانتو انتخاب شما است، برای ست کردن مانتو خود ابتدا باید به نوع سبک مانتو توجه کنید، برای مثال مانتوهای کژوال را می توان با شلوار جین ست نمود، ولی مانتوهای کلاسیک و رسمی را بهتر است با شلوارهای پارچه ای مشکی و یا کرم ست کرد تا استایلی جذاب و در عین حال شیک داشته باشید.

استایل محرم

استایل محرم

کفتان مشکی را فراموش نکنید؛ با ایام ست کنید

 پوشش شما بخشی از شخصیت و افکار شما را نشان می دهد،  به همین دلیل برای حضور در هر مکانی، نیاز به استایلی خاص آن مکان و فضا دارید. پس از آنجایی که مراسم محرم یکی از مناسبت های مذهبی در ایران است که با شکوه خاصی هر ساله برگزار می شود، افراد زیادی به استایل های مختلف در این مراسم شرکت می کنند  که شاید همه آن ها مناسب این ایام نباشند. یکی از پیشنهادات ما برای استایل محرم 1402 انتخاب یک کفتان مشکی است، کفتان ها همان مانتوهای بلند و یا عبایی عربی هستند که معمولا به دو صورت جلوبسته و جلوباز طراحی و تولید می شوند. پس اگر می خواهید با این ایام عزاداری که به نوعی ریشه عربی دارد ست کنید چه لباسی می تواند از لباس سنتی و اصیل عربی مناسب تر باشد.

استایل محرم

استایل محرم

مینی اسکارف و دستکش را از یاد نبرید، اکسسوری ها معجزه می کنند

یکی از اکسسوری های تاثیر گذار در استایل خانم ها را می توان شال یا روسری دانست، این اکسسوری معمولا سهم زیادی در چگونه دیده شدن شما دارد. پس قبل از اینکه به سرغ کمد خود بروید خوب است که بدانید کدامیک از مدل های این اکسسوری برای ایام محرم می تواند مناسب باشد. پیشنهاد ما برای این ایام انتخاب یک مینی اسکارف سیاه است. البته دقت کنید که اگر مانتو شما ساده و بدون پترن است می توانید مینی اسکارف خود را با طرح دار انتخاب کنید و برای تکمیل استایل خود از دستکش های جذاب و ست روسری خود کمک بگیرید. اگر هم که مانتو شما طرح دارد و شلوغ است انتخاب یک بی بی اسکارف ساده کار عقلانی ای است.

استایل محرم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی