|

مانتو مشکی را برای محرم چگونه ست کنیم؟

ست کردن مانتو مشکی اونم تو محرم کار آسونی نیست؛ ترفندهای استایل محرم را یاد بگیرید

مانتو مشکی

مانتو مشکی یکی از محبوب‌ ترین مانتوها در بین خانم‌ ها و دختران ایرانی است. این مانتو را می‌ توان برای مراسم‌ و موقعیت‌ های مختلفی پوشید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مانتو مشکی محبوب‌ ترین مانتو در بین خانم‌ ها و دختران ایرانی است. این مانتو را می‌ توان برای مراسم‌ و موقعیت‌ های مختلفی پوشید. ست کردن این مانتو‌ ها به دلیل وجود رنگ خنثی راحت است، البته نه در استایل محرم! زیرا شما در استایل محرم باید در چهارچوب خاصی لباس بپوشید و از انتخاب بعضی رنگ ها بپرهیزید. برای مثال شما می توانید در استایل های معمولی یا حتی مجلسی از رنگ قرمز به عنوان رنگ مکمل برای مانتو مشکی استفاده کنید، در حالی که این رنگ برای استفاده در کنار مانتو محرم گزینه مناسبی نمی باشد. پس می توان گفت ست کردن مانتو مشکی در ایام عزاداری و محرم کار بسیار سخت تری نسبت به دیگر مواقع است. برای مثال در ایام محرم اگر می‌خواهید انتخاب‌ های بهتر و شیک تری داشته باشید بهتر است به سراغ رنگ‌ های سفید، طوسی، بنفش، زرد، نقره ای، رنگ‌ های پاستلی، طلایی، صورتی، آبی، سبز و سرکه‌ ای بروید. درست است که مانتو مشکی معمولا برای فصل های گرمی مانند تابستان پیشنهاد نمی شود ولی فراموش نکنید که در ایامی مانند بهترین گزینه خواهد بود.

شما در حالت عادی بهتر است از مانتوهای روشن استفاده کنید تا تابستانی خنک را تجربه نمایید، ولی جای نگرانی نیست شما می توانید مانتو مشکی خود را لینن یا از پارچه های اینچنین انتخاب کنید تا گرما را کمتر حس کنید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا استایل محرم با مانتو مشکی آشنا شوید.

مانتو مشکی محرم

مانتو مشکی محرم

محرم را لوکس و طلایی تجربه کنید؛ مانتو مشکی الگانت

مانتو مشکی یک رنگ باوقار و شیک است که به دلیل خنثی بودنش با انواع شلوار زنانه و انواع رنگ پوست ست می شود، همچنین ست کردن مانتو مشکی کار سختی نیست زیرا با کیف و کفش هایی با رنگ های شاد و خنثی ست می شود. یکی از مزایای دیگر مانتو مشکی این است که از مُد نمی افتد و شما می توانید هر زمان از آن استفاده کنید. البته اگر می خواهید این مانتو را برای ایام محرم انتخاب کنید و سبک کلس استایلتان هم الگانت یا کلاسیک است، بهتر است از رنگ طلایی به عنوان مکمل استفاده کنید. شما با استایل مشکی طلایی ظاهری لوکس پیدا خواهید کرد، ولی در عین حال همچنان با ایام همخوانی خواهید داشت. مانتوها و شال های مشکی دارای تزئین و سوزن دوزی های طلایی هم برای این ایام مناسب هستند.

مانتو مشکی محرم

مانتو مشکی محرم

مانتو مشکی و کرم؛ مات و جذاب لباس بپوشید

ست پیشنهادی اولی با رنگ طلایی معمولا مورد پسند الگانت پوش ها است ولی به همارن اندازه به دل مینیمال پوش ها نمی شیند. پس اگر شما هم به علاقه ای به استایل های شیک و بسیار پر زرق و برق ندارید می توانید مانتو مشکی خود را به سبک مینیمال و مات ست کنید. برای این کار کافی است شلوار و شال انتخابی شما رنگ کرم را داشته باشند، کرم و مشکی یک ترکیب عالی و در عین حال شیک را برای شما به ارمغان می آورند. در یک استایل مینیمال و ساده با مانتو مشکی اکسسوری های براق و شلوغ جایی ندارند، پس بر خلاف بالا بهتر است که از اکسسوری های ساده و در عین حال هماهنگ با استایل خود استفاده کنید.

مانتو مشکی محرم

مانتو مشکی محرم

مانتو مشکی را با سفید ست کنید، کنتراست جذاب دنیای مد را فراموش نکنید

شما برای ست کردن مانتوهای تیره با شال مناسب باید به نکات زیادی توجه داشته باشید. در واقع باید بدانید، رنگ های تیره را چگونه با رنگ های دیگر به خوبی ست کنید. ولی جالب است که باید بدانید برای ست کردن مانتو مشکی با سفید حتی یک لحظه هم نباید درنگ نکنید، زیرا ترکیب سفید و سیاه از قدیم تا به امروز جو ترکیب های دارای کنتراست و جذاب دنیای مد بوده اند که همیشه شما را ترندی و مدرن نشان خواهند داد. پس اگر به دنیال ترکیب جذاب تری از کرم هستید ولی از طلایی های براق هم خوشتان نمی آید بهتر است استایل مشکی خود را با رنگ سفید از یکنواختی در بیاورید و به یک استایل جذاب تبدیل کنید.

مانتو مشکی محرم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی