|

مانتو کتی های تابستان را بشناسید

کت لینن پای ثابت استایل تابستونی؛ البته امسال وقتشه مانتو کتیُ یه جور دیگه تجربه کنی!

کت لینن

این روزها اسم پارچه لینن را زیاد می شنویم، پارچه ای که به دلایل بسیاری برای دوخت اکثر مانتوهاو شلوارهای تابستانی از آن استفاده می شود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فراموش نکنید که مانتوهای تابستانی هم مانند مانتوهای پاییزه از پارچه های مناسب همان فصل باید تولید شوند، زیرا تغییرات آب و هوایی به گونه ای است که شما دیگر قادر به پوشیدن مانتوهای فصل گذشته خمد نخواهید بود. پس پیشنهاد ما برای مانتو تابستانی، یک کت لینن است. مانتو لینن یکی از مانتوهای پرطرفدار تابستانی است که می توان گفت هرساله در بین ترندهای این فصل جذاب چشمک می زند. لینن پارچه ای قدیمی، تشکیل شده از ساقه گیاه کتان است که در گذشته علاوه بر لباس، برای مومیایی کردن نیز بکار می رفته. این پارچه بسیار سبک است و بافتی کنفی شکل دارد که هوا به راحتی از آن عبور می کند. پارچه لینن در برابر لکه ها و همچنین شستشو مقاوم است و جذب رطوبت آن بالا می باشد، به نحوی که در هوای گرم به راحتی شما را خنک نگه می دارد. از این رو مناسب ترین پارچه برای فصل تابستان است. حال اگر می خواهید تابستان امسال را ترندی و در عین حال جذاب بگذرانید می توانید از کت سوزن دوزی لینن استفاده کنیدتا همانطور که مدرن و جذاب دیده می شوید استایلی راحت و خنک را تجربه نمایید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید پارچه لینن که از گیاه کتان (flax) به دست می‌ آید و برای تهیه این پارچه پس از جداسازی الیاف از بخش میانی ساقه‌ های گیاه کتان، می‌ توان پارچه Linen را تولید کرد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های تابستانی با مانتو لینن آشنا شوید.

کت لینن

کت لینن

کت سوزن دوزی لینن؛ ترندهای سال را بشناسید

شاید برایتان جالب باشد که بدانید مانتوهای سوزن دوزی با هر جنسی که باشند جزو ترندهای جذاب سال محسوب می شوند، پس اگر می خواهید ترندی و شیک به نظر برسید بهتر است یکی از این مانتوها رادر کمد خود داشته باشید.البته قبل از اینکه برای خرید مانتو لینن اقدام کنید خوب است که بدانید پارچه لینن خاصیت کشسانی ندارد از این رو نباید لباسی که از جنس لینن است را به مدت طولانی تحت فشار قرار دهید، پس حتما کت لینن انتخابیتان را اندازه یا حتی آزاد انتخاب کنید. پس اگر برای تابستان امسال به دنبال چنین مانتویی می باشید، بهتر است یک مانتو لینن سوزن دوزی را امتحان کنید، تا علاوه بر اینکه روزههای تابستان را راحت و خنک می گذرانید، جذاب لباس پوشیده باشید.

کت لینن

کت لینن

مانتو کتی لینن؛ البته اینبار لینن نچرال

تاریخچه پیدایش پارچه لینن به هزاران سال پیش بر می گردد، جالب است که بدانید برخی از شواهد که در غاره اروپای شرقی (گرجستان امروزه) پیدا شده اند، مبین این امر هستند که منسوجات لینن به بیش از 30000 سال قبل بر می گردند. حال امسال دنیای مد و فشن هم دقیقا به یکی از نوع های قدیمی و اولیه پارچه لینن یعنی لینن نچرال اشاره دارد. کت های لینن نچرال یکی از ترندهای جذاب دنیای مد در تابستان امسال هستند، پس اگر می خواهید تابستان امسال را جذاب تر ولی در عین حال اصیل و مینیمال بگذرانید یک کت لینن نچرال می تواند برایتان معجزه کند. فراموش نکنید که ست کردن این مانتوها بر خلاف نوع های بالایی راحت تر است، به طوری که می توان گفت این مانتوها را می توانید بهتر از هر چیز دیگری با لباس های رنگی تابستان ست نمایید.

کت لینن

کت لینن

کت کلاسیک و رسمی لینن؛ شیک و راحت به مهمانی بروید

مواد تشکیل دهنده پارچه لینن، 70 درصد پنبه، 20 درصد ویسکوز و 10 درصد پلی استر می باشد و به دلیل روند سختی که برای تولید این پارچه طی می شود، قیمت آن کمی گران است. پس اگر برای تولید مانتوهای رسمی و مجلسی از این پارچه استفاده کنند اتفاق عجیبی نیست. شما برای داشتن تابستانی جذاب و در عین حال راحت حتی در مهمانی های رسمی می توانید از مانتوهای کتی لینن با طراحی های الگانت انتخاب کنید. این مانتوها به راحتی با کفش پاشنه بلند و شلوارهای بوت کات پارچه ای ست می شوند و می توان گفت تا حدودی استایل شما را به سبک کلاسیک نزدیک می کنند.

کت لینن

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها