|

چه نوع برنزری انتخاب کنیم؟

بهترین ترندهای تابستانیه دنیای آرایش؛ از فوم و اسپری برنز کننده موقت گرفته تا دائمی

اسپری برنز کننده

قبل از انتخاب هر گونه روش مناسبی برای برنزه شدن پوستتان، لازم است بدانید چه فاکتورهایی میزان برنزه شدن پوست شما را تعیین می‌ کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با شروع تابستون و آغاز روزهای آفتابی بازهم شاهد ترند شدن پوست های برنزه خواهیم بود. پس قبل از انتخاب هرگونه روش برای برنزه شدن پوستتان، لازم است بدانید چه فاکتورهایی میزان برنزه شدن پوست شما را تعیین می‌کند و کدام روش برای برنزه شدن پوستتان مناسب‌ تر است. اگر می خواهید تابستان امسال را ترندی و در عین حال با یک پوست سالم بگذرانید بهتر است که به سراغ روش های مضری مانند آفتاب گرفتن و یا استفاده از سولار نروید، زیرا درست است که این روش ها به شما پوستی ترند و جذاب می بخشند ولی در عین حال می توانند برای سلامت پوستتان بسیار پر خطر باشند. پس پیشنهاد ما برای شما استفاده از اسپری برنز کننده و یا فوم برنز کننده است؛ البته جالب است که بدانید این محصولات هم دارای نوع های مختلفی هستند، برای مثال یک سری از اسپری های برنز کننده کاملا در دسته محصولات آرایشی  و برنزر ها قرار دارند و به راحتی رنگ پوست را بلافاصله به از استفاده تغییر می دهند ولی به راحتی هم پاک می شوند بدون آنکه اثری از خود به جای بگذارند.

نوع های دیگر هم هستند که به مرور زمان و با استفاده مستمر می توانند به صورت دائمی رنگ پوست شما را تغییر دهند بدون آنکه آفتاب گرفته باشید و یا از روش های مضر دیگر استفاه کرده باشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از برنز کننده های مناسب پوست خود آشنا شوید.

اسپری و روغن برنز کننده

اسپری برنزه کننده سالی هنسن؛ جذابیتی بی تکرار را تجربه کنید

اولین محصول پیشنهادی ما به شما اسپری برنزه کننده سالی هنسن است، استفاده از این اسپری بدن بدون نیاز به آفتاب می تواند پوستی برنزه را برای شما به ارمغان بیاورد. البته خوب است که بدانید این اسپری روی بدن سبک است و نواقص پوست را پوشش می دهد، در مقابل آب مقاوم است و به لباس و سایر سطوح منتقل نمی شود. جهت استفاده از این اسپری ابتدا اسپری را تکان دهید و در فاصله 15 سانتی متری روی دست اسپری کنید و با دست روی پاها پخش کنید. یک دقیقه زمان دهید تا اسپری خشک شود. این نوع اسپری از اسپری های موقت می باشد که استفاده نسبتا راحتی را بدون هیچگونه آسیب برای پوست شما خواهد داشت.

اسپری و روغن برنز کننده

اسپری و روغن برنز کننده

فوم اتو برنزه پریم سری Corpex

شاید کمی به نظرتان عجیب باشد ولی این فوم برنزه‌ کننده، بدون نیاز به آفتاب صورت و بدن شما را برنزه می‌ کند. ماندگاری این محصول بالا است و برای انواع پوست مناسب است. اگر به آفتاب دسترسی ندارید و می‌ خواهید سریع برنزه شوید، اتو برنز پریم یک محصول عالی برای شما است. این محصول برای انواع پوست مناسب بوده و رنگی طبیعی و یکنواخت به پوست شما می‌ دهد. اتو برنز پریم مدل Corpex دارای یک پد مخصوص برای پخش کردن فوم روی بدن و دستکش مخصوص برای پخش رنگ یکنواخت می باشد تا استفاده این فرم را برایتان هرچه آسان تر نماید. خوب است که بدانید این محصول یکی از محصولات معروف و موفق تغییر رنگ در بازار است که غنی شده با ویتامین های A و E می باشد.

اسپری و روغن برنز کننده

اسپری و روغن برنز کننده

روغن برنزه کننده نیوا؛ با آفتاب بزنر کنید ولی بی خطر

یکی از ابتدایی‌ ترین راه‌ ها برای داشتن پوستی تیره‌ تر، گرفتن حمام آفتاب است. البته امروزه این مورد به دلیل وجود اشعه‌ های مضر در نور آفتاب، فقط استفاده از آفتاب صبح‌ ها و با رعایت نکاتی مانند استفاده از کرم و یا روغن های مخصوص توصیه می‌ شود. پس اگر می‌ خواهید پوست خود را بدون آسیب برنزه کنید این روغن یکی از بهترین برنزه کننده‌ های موجود است. روغن برنزه کننده نیوا دارای روغن جوجوبا و ویتامین E است و از پوست شما در برابر آفتاب سوختگی حفاظت می‌ کند. پس اگر به دنبال پوستی کاملا برنز و در عین حال دائمی هستید بهتر است که از این روغن برای برنز کردن استفاده کنید تا روش های پر ضرر را به کم ضرر تبدیل نمایید.

اسپری و روغن برنز کننده

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها