|

سال ۱۴۰۲ چگونه مانتو مشکی را ست کنیم؟

به نظرت مانتو مشکی با چه رنگ هایی باید ست بشه؟ معرفی جذاب ترین استایل های گوتیک 1402

مانتو مشکی

اگر شما هم به دنبال پیدا کردن پاسخی برای چگونگی ست کردن مانتوی تیره و مشکی خود در سال جدید هستید پیشنهاد می کنم در ادامه همراه ما باشید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مانتو مشکی به دلیل رنگ خنثی‌ای که دارد به عنوان یکی از آیتم های همیشگی استایل خانم ها به شمار می رود، اگر دقت کرده باشید همه خانم ها بی شک یک مانتو مشکی در کمد خود دارند دارند، زیرا یکی از مهم ترین ویژگی های مانتو های مشکی این است که شما می توانید آن را با هر رنگی ست نمایید و از آن در هر مناسبتی استفاده کنید. ولی خب برای اینکه ظاهری متفاوت برای خودتان ایجاد کنید باید از یک ست خلاقانه استفاده کنید. برای مثال باید بدانید که در سال جدید رنگ مشکی را با چه رنگی می توانید ست کنید تا علاوه بر داشتن ظاهری زیبا مدرن و امروزی دیده شوید. پیشنهاد ما برای ست کردن مانتو مشکی، رنگ قرمز، کرم، نارنجی و یا سبز زارا است زیرا این رنگ ها در سال 1402 بسیار ترند می باشند و می توان گفت تا به امروز مورد استقبال هم قرار گرفته اند. حال اگر از استایل های دارک بیشتر از استایل های بهاری و رنگی رنگی استقبال می کنید می توانید به جای استفاده از رنگ های ترند سال از استایل گوتیک استفاده کنید و رنگ مشکی را برای همه آیتم های استایل خود در نظر بگیرید.

پس فراموش نکنید که هر چقدر هم ساده به نظر برسد اما به کار بردن هر رنگی در کنار مشکی اصول خاص خود را دارد. در ادامه این مقاله همراه ما ابشید تا با انواع استایل مشکی زنانه بیشتر آشنا شوید.

مانتو مشکی

مانتو مشکی

ست مانتو مشکی با رنگ کرم یا طلایی؛ مشکی را لوکس بپوشید

یکی از ست های محبوب و همیشه ترند برای خانم ها استفاده از رنگ کرم یا طلایی برای مانتو مشکی است. البته فراموش نکنید که از رنگ کرم یا طلایی باید به اندازه متناسب با استایل و فرم بدن خود استفاده کنید، برای مثال خانم هایی که بالاتنه های کوچکتری دارند می توانند از مانتوهای یقه آرشالی طلایی استفاده کنند که یقه  آن ها تا خط کمر امتداد یافته است. این طرح های کرم یا طلایی روی یقه یا شال شما باعث می شوند تا مانتوی مشکی شما جلوه فوق العاده ای داشته باشد. در استایل مشکی کرم خود استفاده از اکسسوری های پرزرق و برق و طلایی را فراموش نکنید زیرا این اکسسوری ها جذابیت استایل شما را چندین برابر می کنند.

مانتو مشکی

مانتو مشکی

استایل گوتیک به سبک 1402 را امتحان کنید

اگر بخواهیم خیلی ساده استایل گوتیک را توصیف کنیم، باید بگوییم رنگ سیاه کفایت می‌ کند. همه‌ چیز را در این سبک می‌ توان به چنین رنگی تصور کرد؛ از لباس‌ها گرفته تا آرایش و رنگ مو. در نتیجه اگر می خواهید استایل گوتیک را تجربه کنید بهتر است که به جز مانتو همه آیتم های استایل خود را مشکی انتخاب کنید. فراموش نکنید که در سبک گوتیک شما می توانید لباس های خود را با دنیایی بی‌ پایان از اکسسوری‌ های مخصوص این نوع استایل ست کنید؛ زیرا استفاده از اکسسوری های مرموز و تا حدی ممنوعه در این سبک بسیار رایج است.

مانتو مشکی

مانتو مشکی

ست مانتو مشکی با رنگ قرمز؛ استایل ترند جذاب 1402

خوبی خرید مانتو مشکی این است که هرگز از مد نمی افتد! و به اصطلاح همیشه روی بورس است. رنگ مشکی یک رنگ خانومانه است و برای مجالس رسمی فوق العاده گزینه مناسبی محسوب می شود. حال اگر می خواهید برای رفتن به مهمانی آماده شوید بهترین گزینه برای شما این است که از شال و اکسسوری های قرمز در کنار مانتو مشکی خود استفاده کنید، زیرا این ترکیب رنگی علاوه بر اینکه استایل شما را جذاب می کند به استایل شما ظاهری منحصربفرد و جسورانه می بخشد.

مانتو مشکی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها