|

چه شلواری برای چه افرادی مناسب است؟

شلوار کارگو یا واید لگ به هر کسی نمیاد؛ پس شلوار مناسب اندام و استایل خودتو بشناس

شلوار مناسب انواع اندام

شلوار یکی از مهم ترین و اصلی‌ترین لباس ها است که اگر به درستی انتخاب شود، می تواند تاثیر گذاری بسیار بالایی در شیک پوش بودن شما داشته باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- درست است که مانتو آیتم اصلی استایل خانم های ایرانی را تشکیل می دهد ولی نباید فراموش کنید که هیچ استایلی بدون شلوار و به تنهایی با انتخاب مانتو مناسب تکمیل نمی شود. پس می توان گفت شلوار یکی از مهم ترین و اصلی ترین لباس ها است که اگر به درستی انتخاب و خریداری شود، می تواند تاثیر گذاری بسیار بالایی در شیک پوش بودن شما داشته باشد و از این طریق شما را بسیار خوش اندام نشان دهد. پس طبیعی است که شما در انتخاب و خرید شلوار زنانه حساسیت داشته باشید و سعی کنید بهترین و زیباترین مدل را برای خودتان تهیه کنید. شلوارها انواع مختلفی دارند برای مثال امسال شلوار واید لگ و یا کارگو ترند می باشند. حال اگر بخواهید بدانید که انتخاب شلوار مناسب چگونه است باید بگوییم که شما جدا از اینکه شلواری که انتخاب می کنید باید به سبک استایل و یا مانتو تابستانی شما بیاید باید دقت کنید که مدل شلوار انتخابی برای فرم اندام و قد شما مناسب است یا خیر. گاهی اوقات دقت به اینکه شلوار برای مانتو ما مناسب است یا خیر باعث می شود خانم ها از این نکته که آیا شلوار برای اندام آن ها مناسب است یا نه غافل شوند.

 ابتدا اگر بدانید که بدنتان چه شکل و حالتی دارد و چه مدل لباسی بر اندامتان بهتر می‌ نشیند، قطعا انتخاب‌ های بهتری هم خواهید داشت و لباسی بر تن خواهید کرد که بیشترین تناسب را با استایل شما دارد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با متوجه شوید چه شلواری مناسب اندام شما است.

چه شلواری مناسبه چه اندامیه؟

چه شلواری مناسبه چه اندامیه؟

شلوار واید لگ؛ مناسب همه اندام ها

اگر می خواهید تابستان امسال را ترندی و در عین حال جذاب بگذرانید بهتر است که به جای شلواره جین های جذب و اسکینی یک شلوار واید لگ انتخاب نمایید. شلوار واید لگ را در اندازه و جنس های مختلفی اجرا می‌ کنند و جالب است که بدانید تفاوتی که شلوار واید لگ با بگی دارد را می‌توان در آزادی بیشتر دمپا شلوار دانست. واید لگ بیشتر چیزی بین دامن شلواری و شلوار بگی است. پس برای انتخاب این شلوار تابستانی دچار تردید نشوید زیرا این مدل شلوار به هر استایلی می آید و برای هر فرم بدنی ای مناسب است، پس فرقی ندارد که شما اندام چاق یا لاغری دارید در نهایت شما می توانید از این شلوار برای استایل های تابستانی و جذاب خود استفاده کنید.

چه شلواری مناسبه چه اندامیه؟

چه شلواری مناسبه چه اندامیه؟

شلوار مام استایل یا مام فیت؛ با احتیاط انتخاب کنید

شلوار مام استایل و شلوار مام فیت دو تا از شلوارهای ترند و جذاب سال های اخیر هستند که می توان گفت در تمام فصل ها و موقعیت ها استفاده می شوند. شلوار مام استایل زنانه و شلوار مام فیت زنانه تقریبا شبیه یکدیگر هستند، اما در حقیقت تفاوت های خیلی زیادی دارند. اگر این تفاوت ها را بدانیم بهتر می توانیم نوع مناسب آن را با توجه به استایل و اندام خود انتخاب کنیم. برای مثال شلوار مام استایل آزادتر از شلوار مام فیت است و همانطور که توضیح دادیم این دو شلوار به خاطر تفاوت ظاهری ای که دارند هر کدام شما را یک جور نشان خواهند داد. برای مثال شلوار مام استایل ممکن است شما را پُرتر نشان دهد و شلوار مام فیت شما را کمی لاغرتر، پس اگر اندام نسبتا چاقی دارید شلوار مام استایل را انتخاب نکنید و به سراغ مام فیت بروید.

چه شلواری مناسبه چه اندامیه؟

چه شلواری مناسبه چه اندامیه؟

شلوار بوت کات؛ مثل عروسک های باربی بلند دیده خواهید شد

شلوار بوت کات یکی از شلوارهای جذاب و در عین حال پر طرفدار دنیای مد است که به جای هر شلوار دیگری می تواند انتخاب یک خانم شیک پوش ایرانی باشد. شلوار بوت کات به شلواری گفته می‌ شود که در قسمت بالا راسته و فیت است اما از زانو به بعد گشاد شده و به صورت دم پا گشاد به نظر می‌ رسد. این شلوار معمولا به همه اندام ها و فرهای بدنی می آید، البته فراموش نکنید که اگر خیلی قد بلندی دارید بهتر است از این شلوار استفاده نکنید زیرا این شلوار شما را بیشتر از چیزی که هستید لاغر و کشیده نشان می دهد.

چه شلواری مناسبه چه اندامیه؟

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی