|

مانتو جلو بسته ر ا چگونه ست کنیم؟

تابستونُ با مانتو جلو بسته خنک و ترندی بگذرونید؛ چه تا نوک پا چه کوتاه ست کردنشو بلدی؟

مانتو جلو بسته

ست کردن مانتو با شال یکی از دغدغه های خانم ها است. البته اصول ست کردن تنها مربوط به انتخاب صحیح رنگ و مدل در استایل نیست؛ نکات دیگری هم است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در دنیای مدو فشن یکی از ترفندهای شیک پوشی، ست کردن و ترکیب سبک ها و لباس های مختلف در استایل است. پس اگی می خواهید همیشه ترندی و جذاب به نطر برسید بهتر تا حدودی این ترفندها را بلد باشید. ست کردن مانتو با شال و روسری یکی از دغدغه های اصلی خانم های ایرانی است. البته اصول ست کردن تنها مربوط به انتخاب صحیح رنگ و مدل در استایل نیست؛ نکات دیگری هم است. برای مثال اگر بلد نباشید آیتم های مکمل مناسبی برای مانتو جلو بسته خود انتخاب کنید، هر چقدر هم که مانتو انتخابی شما ترندی و جذاب باشد شما استایل مناسبی نخواهید داشتو یا حتی برعکس شما ممکن است با انتخاب آیتم های مکمل اشتباه باعث شوید استایل جذاب و مناسبتان به یک استایل نامناسب و یا شلخته تبدیل شود. پس اگر برای استایل تابستانی خود به دنبال یک مانتو جذاب و ترندی هستید که ست کردن راحتی داشته باشد، پیشنهاد ما برای شما مانتو جلوبسته و یا کفتان است. کفتان ها لباس هایی راحت و تابستانی هستند که ست کردن راحتی نسبت به مانتوهای دیگر دارند.

یکی از نکته های مهم برای ست کردن همه مانتوها مخصوصا نوع های جلو بسته این است که باید دقت کنید مانتو انتخابی شما ساده و تک رنگ است و یا اینکه دارای پترن و رنگ های متنوعی می باشد، زیرا ست کردن هر کدام از این ها متفاوت است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های تابستانی با مانتو جلوبسته آشنا شوید.

مانتو جلو بسته

مانتو جلو بسته

برای استایل تابستونی مانتو جلو بسته کوتاه انتخاب کنید

یکی از ترندهای جذاب مانتو در سال های اخیر را می توان مانتو جلوبسته کوتاه دانست. این مانتوها معمولا شبیه به مانتو شومیزی های جلوباز هستند با این تفاوت که در قسمت جلو بسته می باشند و از طریق سر پوشیده می شوند. این مدل مانتو جلو بسته، نمونه ای بسیار کاربردی و مناسب روزهای گرم تابستانی است که حس ظرافت و زنانگی و استایلی فانتزی را نیز منتقل می کند. پس اگر برای استایل روزمره و کژوال خود به دنبال یک مانتو جلوبسته هستید که با شلوار مام استایل و یا بگ ست کنید این مانتو کوتاه می تواند برای استایل شما معجزه کند.

مانتو جلو بسته

مانتو جلو بسته

کفتان بپوشید؛ تابستان را جذاب و ترندی بگذرانید

امروزه تنوع مانتو های بلند بسیار زیاد شده است، برای مثال مانتو های بلند در بازار با طرح های ساده و کار شده و دکمه دار وجود دارند. شما می توانید از این بین با ویژگی های فرم بدنتان و رنگ پوستتان یک مانتو بلند مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید. البته اگر می خواهید هم مانتو بلند بپوشید و هم ترندی و جذاب به نظر بیاید بهتر است کفتان را انتخاب کنید، مانتو کفتان یکی از مانتوهای ترند تابستان امسال است که باعث می شود علاوه بر اینکه تابستان را راحت و ترندی بگذرانید برای ست کردن هم دغدغه ای نداشته باشید. شما برای ست کردن کفتان ها فقط کافی است یک کتونی و شال انتخاب نمایید، زیرا کفتان ها به خاطر قد بلندی که دارند به تنهایی و بدون شلوار هم قابل استفاده هستند.

مانتو جلو بسته

مانتو جلو بسته

مانتو جلو بسته و شلوار بگ؛ جین ها را فراموش نکنید

خیلی از خانم ها با کفش پاشنه بلند راحت هستند و دوست دارند برای روزمره هم کفش پاشنه بلند به پا کنند ولی خیلی از خانم های دیگر برای مهمانی و مکان های رسمی از آن استفاده می کنند و ترجیح می دهند در روزهای عادی از کفش های اسپرت استفاده کنند. ولی نکته جالب شلوار بگ این است که شما چه جزو دسته اول باشید چه جزو دسته دوم می توانید از این شلوار برای استایل خود کمک بگیرید. برای مثال شلوار جین های بگ برای کتونی و کفش های اسپرت مناسب هستند و بگ های پارچه ای برای کفش های پاشنه بلند. فراموش نکنید که برای ست کردن مانتو جلوبسته با شلوار بگ باید مانتو انتخاب شما یا خیلی کوتاه باشد یا نهایتا تا زانو، قدهای بلندتر مناسب این شلوار نیستند.

مانتو جلو بسته

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها