|

ست کردن مانتو سرمه ای در استایل تابستونی

مانتو سرمه ای را چگونه ست کنیم؟ کی گفته مانتو سرمه ای فقط برای سرکار و اداره مناسبه!

مانتو سرمه ای

رنگ سرمه‌ ای از رنگ‌های بسیار زیبا و پرطرفدار در میان خانم‌ ها است. از این رنگ برای انواع مختلف لباس‌ های اسپرت، مجلسی و … استفاده می‌ شود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- رنگ ها تاثیر زیادی بر روی استایل و چگونه دیده شدن شما دارند، پس برای انتخاب رنگ اصلی در استایل بیش از قسمت های دیگر وقت صرف کنید. رنگ سرمه‌ای، یک رنگ خنثی است که با انواع رنگ پوست روشن تا تیره هماهنگ می‌ شود. این رنگ به همان اندازه که می‌تواند در ست های لاکچری و رسمی به کار برده شود، در استایل های ساحلی و کژوال فصل تابستان نیز کاربرد دارد. علاوه بر آن سرمه ای رنگ بسیار مناسبی برای یونیفرم های اداری و دانشگاهی و همینطور مانتوهای رسمی محسوب می‌ شود. مانتو سرمه ای محدویت سنی ندارد و شما با هر سن و سبکی پوششی ای می توانید این مانتو جذاب را انتخاب کنید، چرا که سرمه ای یک رنگ راحت و کم ریسک به حساب می‌ آید که به راحتی با رنگ های مختلف ست می‌ شود. پس اگر برای استایل تابستانی 1402 به دنبال یک رنگ تیره و جذاب هستید که از رنگ مشکی کمی ملایم‌­ تر باشد، رنگ سرمه ای برای شما گزنه مناسبی است. البته فراموش نکنید که مانتو مشکی درست است که همیشه و در همه موقعیت ها استفاده می شود ولی برای استایل تابستانی گزینه مناسبی نمی باشد.

پس اگر می خواهید با مانتو سرمه ای به شکل یک کارمند که مانتو ادارای به تن کرده است به نظر نیایید، بهتر است در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های تابستانی با مانتو سرمه ای آشنا شوید.

مانتو سرمه ای

مانتو سرمه ای

مانتو سرمه ای و معجزه رنگ کرم؛ تابستان را شیک تجربه کنید

اگر می خواهید تابستان را شیک و خانومانه بگذرانید می توانید برای ست کردن مانتو سرمه ای از رنگ کرم استفاده کنید، برای مثال مانتو سرمه ای می تواند به همراه شلوار و شال کرم استایلی نیمه رسمی و در عین حال شیک را برای شما به ارمغان بیاورد. البته این به این معنی نیست که در استایل های کژوال نمی توان از این ترکیب رنگی استفاده کرد، بلکه بهتر است به جای یک رنگ خنثی مانند کرم در استایل های روزمره از رنگ های شادتر و جذاب تری استفاده کنید. اکسسوری های پلنگی را فراموش نکنید، به یاد داشته باشید که در استایل هایی که رنگ کرم وجود دارد پترن پلنگی می تواند باعث زیبایی و جذابیت بیشتر استایل شود.

مانتو سرمه ای

مانتو سرمه ای

مانتو سرمه ای و ترکیب سیاه و سفید؛ راحت و سریع لباس بپوشید

اگر برای ست کردن مانتو سرمه ای خود به دنبال یک ترکیب سریع و راحت هستید و زمان اضافه ای ندارید که برای ست کردن مانتو بگذارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ مشکی یا سفید است. فراموش نکنید که ترکیب رنگی سیاه و سفید به همه ساز شما می رقصد، پس چه کژوال پوشیده بودید چه کلاسیک می توانید به عنوان آیتم مکمل از شلوار سیاه و یا سفید استفاده کنید. این قانون در مورد اکسسوری و یا شال و کیف و کفش هم صدق می کند. پس بدون هیچ هراسی از این دو رنگ را برای تکمیل استایل خود استفاده کنید.

مانتو سرمه ای

مانتو سرمه ای

مانتو سرمه ای را ترندی بپوشید؛ قرمز و قرمز پرشین را فراموش نکنید

یکی دیگر از رنگ هایی که می تواند در کنار مانتو سرمه ای به خوبی بنشیند و علاوه بر ست شدن به شما استایلی جذاب و زیبا ببخشد رنگ قرمز است. فراموش نکنید که رنگ‌­ های شارپ همیشه در کنار رنگ‌ ­های خنثی، به بیشتر دیده شدن شما کمک می‌­ کنند. پس قرمز می ­تواند یکی از این رنگ ­‌ها باشد. آیتم ­‌های جذاب قرمز حتما در کمد هر دختری پیدا می­‌ شود، پس ست کردن مانتو سرمه ای با قرمز اصلا کار سختی نیست. فقط کافی است به سراغ کمد خود بروید و برای ست کردن مانتو خود یک شلوار و یا شال قرمز انتخاب نمایید. اکسسوری های قرمزی مانند عینک آفتابی با فریم قرمز هم می توانند استایل شما را جذاب تر کنند و تا حدودی سبکی ترندی به شما ببخشند.

مانتو سرمه ای

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها