|

چگونه راحت و ماندگار آرایش کنیم؟

به جای کرم ضد آفتاب استیک ضد آفتاب بزن؛ معرفی سه محصول آرایشی جدید که کارتو راحت میکنه!

استیک ضد آفتاب

ترندهای جدید باعث می‌ شوند تا افراد بیش‌تر به فکر سلامت پوست خود باشند و علاوه بر تهیه لوازم آرایشی مرغوب، لوازم مراقبتی پوست هم تهیه کنند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- به یاد داشته باشید که یک آرایش ترندی یا لایف استایل سالم نیازمند محصولات مناسب و ترندی است، پس پیشنهاد ما برای شما قبل از اینکه برای تابستان به خرید محصولات آرایشی ای مانند کرم ضد آفتاب بروید این است که از ترندهای آرایشی و برندهای با کیفیت آن ها اطلاع داشته باشید. ترندهای آرایشی 2023 از رنگارنگ‌ ترین و درخشان‌ ترین میکاپ‌ های تاریخ و نمادی از تغییر نگرش پس از دوران کرونا هستند. به نوعی می توان گفت آرایش‌ های جدید در سال جدید نیاز به کنار گذاشتن محدودیت‌ ها و چهارچوب‌ های تعیین شده در روتین‌ های آرایشی  را دارند. ولی نکته مهم و جالبی که در میکاپ های ترندی اسال وجود دارد استفاده از ترفندهای آرایشی به جای آرایش های غلیظ است، برای مثال شما وقتی برای رفتن به بیرون آماده می شوید می توانید برای راحت تر آماده شدن از  استیک ضد آفتاب به جای کرم ضد افتاب استفاده نمایید؛ یا برای داشتن آرایشی با ماندگاری بالا از شامپو خشک مژه بعد از ریمل زدن استفاده نمایید. پس بله همانطور که حدس ی زنید آرایش‌ های سنگین با زیرسازی‌ های لایه‌ لایه دیگر از مد افتاده‌ اند و باید آن‌ ها را کنار بگذارید.

آرایش‌ های طبیعی، علاوه بر این‌ که جذابیت‌ زیادی دارند می‌ توانند زیبایی طبیعی صورتتان را به نمایش بگذارند. ترندهای جدید باعث می‌ شوند تا افراد بیش‌تر به فکر سلامت پوست خود باشند و علاوه بر تهیه لوازم آرایشی مرغوب، لوازم مراقبتی پوست هم تهیه کنند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین محصولات آرایشی 1402 آشنا شوید.

استیک ضد آفتاب

استفاده از استیک ضد آفتاب شیسیدو به جای کرم ضد آفتاب

یکی از ترفندهای آرایشی سال جدید را می توان استفاده از استیک ضد آفتاب به جای کرم ضد آفتاب دانست. حال اگر به دنبال یک استیک با کیفیت برای تابستان خود هستید بهتر است که استیک ضد آفتاب شیسیدو را تهیه نمایید. این استیک ضد آفتاب بهترین گزینه برای همراه داشتن در کیف شما است و به راحتی برای صورت و بدن قابل استفاده است. ضد آفتاب شیسیدو بافتی بسیار سبک و نامرئی دارد به همین خاطر زیر یا روی آرایش قابل استفاده است. در تهیه آن از تکنولوژی سینکروشیلد بهره گرفته است به گونه ای که اثر بخشی این کرم در تماس با آب و آفتاب چندین برابر می شود، پس به راحتی می توانید با این کرم در آب بروید. این محصول با SPF50 بیشترین حفاظت از پوست در مقابل آفتاب را دارد، از سوختن پوست جلوگیری می کند و در عین حال پوست را به خوبی آبرسانی می کند.

استیک ضد آفتاب

استیک ضد آفتاب

شامپو خشک مژه مک؛ حرفه ای و ماندگار آرایش کنید

شاید برایتان اسم شامپو خشک مژه کمی غریبه باشد و یا آن را کم شنیده باشید، ولی جالب است که بدانید این محصول آرایشی پرکاربرد یکی از رازهای داشتن چشم هایی زیبا و جذاب است. از شامپوی خشک مژه جهت احیا، حالت دادن و طراوت بخشیدن به ریمل استفاده می شود. شما هنگامی که از ریمل استفاده می کنید پس از چند ساعت مژه ها حالت خود را از دست می دهند، ولی استفاده از شامپوی خشک مژه روی ریمل باعث می شود ریمل نرم شود و مژه ها مجددا قابل حالت دادن شوند، گره مژه ها باز می شود و حجم و طول مژه افزایش پیدا می کند، مژه ها فر می شوند و لیفت می یابند، رنگ مژه ها تیره تر می شود و ریزش هم پیدا نمی کنند.

استیک ضد آفتاب

استیک ضد آفتاب

رژگونه مایع شارلوت تیلبری؛ گونه هایی طبیعی و جذاب داشته باشید

یکی از محصولات آرایشی ترند که توسط بیشتر میکاپ آرتیست ها استفاده می شود، رژگونه مایه است، این رژگونه از نوع پودری طبیعی تر و ماندگارتر است به همین خاطر پیشنهاد ما برای تابستان امسال این نوع رژگونه می باشد. رژگونه مایع شارلوت تیلبری رنگی ملایم و طبیعی به گونه ها می دهد و مانند هایلایتر می درخشد. رنگدانه های روشن کننده موجود در این محصول جلوه ای درخشان به پوست می دهند. اپلیکاتور نرم آن رژگونه را به خوبی روی پوست قرار می دهد و هیچ آسیبی حتی برای پوست های حساس هم ایجاد نخواهد کرد.

استیک ضد آفتاب

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها