|

مانتو صورتی را چگونه ست کنیم؟

معرفی چندتا استایل عید جذاب با مانتو صورتی؛ نوروزی به زیبایی شکوفه های بهاری

مانتو صورتی

رنگ صورتی یکی از بهترین رنگ ها برای نشان دادن آرامش و نشاط در استایل شما است. شما با پوشیدن مانتو صورتی اغلب سرزنده و جذاب دیده می شوید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- یکی از دغدغه های خانم های شیک پوش در این روزها، انتخاب رنگ و یا مدل مانتو برای خود در ایام عید است. حال اگر بخواهید کار خود را راحت کنید می توانید یک مانتو مشکی و یا یک مانتو رنگ سال یعنی همان رنگ قرمز پرشین یا ویوا مگنتا تهیه کنید ولی به جرات می توان گفت این نوع استایل استایلی جذاب و منحصربفرد نخواهد بود. حال اگر می خواهید بهار امسال استایلی خیره کننده و متمایز از دیگر خانم های فامیل داشته باشید بهتر است کمی با عتماد به نفس تر تصمیم بگیرید و مانتو عید خود را از رنگ هایی انتخاب نمایید که بقیه آن ها را به راحتی نمی پوشند. پیشنهاد ما به شما برای عید 1402 یک مانتو صورتی است، رنگ صورتی یکی از بهترین رنگ ها برای نشان دادن آرامش و نشاط در استایل شما است. شما با پوشیدن مانتو صورتی اغلب سرزنده و جذاب دیده می شوید. حال اگر این سوال برایتان پیش می آید که به جز سبک مونوکروم چگونه می توان این مانتو را در استایل با آیتم های دیگر ست نمود؟ در جواب باید بگوییم که اصلا جای نگرانی نیست، شاید کمی دشوار به نظر برسد ولی با آشنایی با اصول و قواعد این رنگ می توانید معجزه کنید.

جالب است که بدانید رنگ صورتی در واقع از ترکیب دو رنگ قرمز و سفید به دست می آید و جزو رنگ های گرم محسوب می شود. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چند استایل بهاره با مانتو صورتی آشنا شوید.

مانتو صورتی

مانتو صورتی و معجزه رنگ آبی برای استایل های عروسکی

برعکس چیزی که به نظر می‌ رسد ترکیب کردن رنگ صورتی در ست های روزانه یا رسمی کار سختی نیست. چرا که تناژ روشن و پاستلی این رنگ، تقریبا با تمام رنگ های تیره و پاستلی به راحتی ست می شود و صورتی تیره یا سرخابی را می‌توان با رنگ های شاد و روشن ترکیب کرد. حال اگر می خواهید یک صورتی روشن و پاستلی را برای عید بپوشید بهترین گزینه برای شما این است که آن را با آبی روشن و آسمانی ست کنید و از معجزه این دو رنگ در استایل خود لذت ببرید. برای مثال شما می توانید یک شلوار یا شومیز آبی را زیر مانتو خود بپوشید و برای کیف و کفش از صورتی استفاده کنید و یا اگر شلوار آبی را نمی پسندید فقط در اکسسوری و کیف و کفش از رنگ آبی کمک بگیرید.

مانتو صورتی

مانتو صورتی

مانتو صورتی و رنگ کرم؛ گرم و شیک به استقبال عید بروید

یکی از جدیدترین ترکیب های رنگی که برای فصل بهار بسیار توصیه می شود استفاده از رنگ صورتی و کرم در کنارهم است زیرا این ترکیب رنگی نوعی ترکیب گرم است و برای ظاهر شما جذابیت و انرژی را به همراه می آورد. حال اگر یک مانتو صورتی کم رنگ در کمد خود دارید، مناسب ترین گزینه برای این آیتم، شلوار، کفش پاشنه بلند  و شال یا یک مینی اسکارف کرمی رنگ است. این ترکیبات، استایلی دخترانه و ملیح برای شما می‌ سازند که کاربردی رسمی و مهمانی طور دارد. در استایل های مجلسی و رسمی استفاده از اکسسوری را فراموش نکنید، در استایل کرم و صورتی برای بهاری زیبا و جذاب می توانید از اکسسوری های کرم رنگ استفاده کنید.

مانتو صورتی

مانتو صورتی

مانتو صورتی و پادشاه رنگ ها؛ ترکیبی لوکس و به یاد ماندنی

رنگ طوسی همیشه جز رنگ های زیبا و لوکس بوده است و جالب است که بدانید ترکیب طوسی و صورتی در کنارهم فوق العاده خواهد بود. پس اگر عید امسال یک مانتو صورتی را برای رفتن به مهمانی انتخاب کرده اید، یک شلوار طوسی راسته یا جذب می‌تواند ست شما را از یکنواختی خارج کند. مزیت رنگ طوسی این است که سازگاری خوبی با رنگ نقره ای دارد؛ پس شما می‌توانید از نقره ای برای انتخاب کیف و اکسسوری های محدودی مثل گوشواره، کمربند و ساعت، استفاده کنید.

مانتو صورتی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها