|

مانتو کرم را چگونه ست کنیم؟

اینجوری لباس پوشیدن کار هر کسی نیست؛ استایل تابستونی رو با مانتو کرم شیک تجربه کنید

مانتو کرم

رنگ کرم طیف وسیعی را از کرمی روشن تا نخودی و شتری را شامل می‌ شود. برای ست مانتو کرم می‌توان از رنگ‌ های قهوه ای، نارنجی و سبز استفاده کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بعضی از رنگ ها برای فصل های به خصوصی قابل استفاده هستند ولی جالب است که بدانید، رنگ کرم یکی از رنگ های است که برای همه فصل و در همه سبک های استایل قابل استفاده است. برای مثال رنگ کرمی، یکی از رنگ های خنثی و پرطرفداری است که هم با رنگ های شاد و روشن بهاره و تابستانی ترکیبات خوبی می‌ سازد و هم در قالب‌ پالتوهای خزدار و تدی‌ ها، در فصل زمستان کاربرد پیدا می‌کند. پس اگر می خواهید تابستان امسال استایلی شیک را با مانتو کرم تجربه کنید، خوب است که بدانید رنگ های سبز، نارنجی، قهوه ای و پترن های پلنگی گزینه های مناسبی برای استفاده در کنار این مانتو خواهند بود. شال پلنگی یا همان پترن های پلنگی علاوه بر اینکه با مانتو کرم بسیار خوب ست می شوند، جزو ترندهای جذاب سال نیز محسوب می شوند به همین خاطر به استایل شما سبکی ترندی و جذاب می بخشند. البته در کل رنگ کرمی یک رنگ تقریبا ساده و کم ریسک برای ست کردن به حساب می‌ آید و دست شما در انتخاب آیتم های مکمل و اکسسوری ها تا حدودی باز است.

البته خوب است که برای انتخاب آیتم های مکمل استایل خود به فصل مورد نظر هم دقت کنید، برای مثال رنگ کرم اگر در کنار رنگ های روشن مثل صورتی، سفید یا آبی روشن  قرار بگیرد تداعی کننده آرامش و سکون است و برای بهار و تابستان گزینه ایده آلی به حساب می آید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های تابستانی با رنگ کرم آشنا شوید.

مانتو کرم

مانتو کرم

مانتو کرم را با طبیعت ست کنید؛ سبز و نارنجی معجزه خواهند کرد

دو تا از بهترین رنگ هایی که برای ست کردن مانتو کرم در استایل تابستانی می توانید استفاده کنید، رنگ نانجی و سبز است. این رنگ ها در کنار رنگ کرم ترکیب بسیار زیبا و جذابی را برای شما به ارمغان می آورند؛ در نتیجه شما می توانید برای آیتم هایی مانند شال، شلوار و یا اکسسوری های استایل خود از این رنگ ها استفاده نمایید و اطمینان داشته باشید که استایلی شیک و بی نظیر را تجربه خواهید کرد. فراموش نکنید که رنگ کرم، رنگی سرد است، پس برای ایجاد تضاد و درخشش در کنار آن بهتر است از رنگ های گرمی مانند زردف نارنج و یا حتی قرمز استفاده نمایید.

مانتو کرم

مانتو کرم

مانتو کرم را با قهوه ای ست کنید؛ تابستان را خنک و جذاب بگذرانید

رنگ کرم و قهوه ای هر دو تقریبا در دسته رنگ های سرد قرار گرفته اند، پس ست کردن مانتو کرم با قهوه ای می تواند یک استایل خنک و در عین حال شیک را برای شما به ارمغان آورد. علاوه بر این ها کرم و قهوه ای هر دو در یک تنالیه رنگی قرار دارند و استفاده از این دو رنگ کنار هم استایل شما را مونوکروم می‌ کند. مونوکروم از جمله تکنیک های زیبایی است که همیشه ماندگار است و تاریخ انقضا ندارد. .ترکیب این دو رنگ حس کلاسیک، قدمت، اصالت و ثبات را به شما می‌ دهد، پس اگر می خواهید استایلی همیشه شیک داشته باشید از این ترکیب رنگی در استایل های تابستانی خود استفاده کنید. البته اگر قصد دارید به کل مونوکروم بپوشید می توانید از طیف های نسکافه ای هم برای اکسسوری و آیتم های مکمل استایل خود استفاده کنید.

مانتو کرم

مانتو کرم

مانتو کرم خودر ا با پلنگی ست کنید؛ پترن های ترند 2023 را فراموش نکنید

در قسمت های بالاتر اشاره کردیم که پترن های ترند و جذاب امسال یکی از بهترین گزینه ها برای ست کردن مانتو کرم هستند، پس اگر می خواهید ترندی و شیک لباس بپوشید بهتر است برای تابستان امسال از یک شال پلنگی به همرا مانتو کرم خود استفاده کنید. پیشنهاد ما برای شما استفاده از دو آیتم پلنگی را در کنار مانتوی کرم است، حال  این دو آیتم می‌توانند کیف و کفش، شال و کفش، شومیز و کفش، یا شال و کمربند و یا ... باشند. البته فراموش نکنید که استفاده از اکسسوری ها در چنین ترکیبی باید محدود و هوشمندانه باشد وگرنه استایلی شلوغ و شلخته خواهید داشت، برای مثال گوشواره های بزرگ طلایی رنگ، می‌توانند تکمیل کننده خوبی برای این ست نیمه رسمی باشند.

مانتو کرم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها