|

آبی کاربنی را با چه رنگ هایی ست کنیم؟

معجزه آبی کاربنی در استایل؛ از مانتو آبی کاربنی گرفته تا شال ست کردنش الکی نیست که!

مانتو آبی کاربنی

همه رنگ ها تاثیر خاصی در ظاهر افراد می‌ گذارند. آبی کاربنی یکی از رنگ‌ های سرد است که در چرخه رنگ از رنگ‌ های اصلی به شمار می‌ رود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فراموش نکنید که همه رنگ ها تاثیر خاصی در ظاهر افراد می‌ گذارند. اما آبی کاربنی یکی از رنگ‌ های سرد است که در چرخه رنگ از رنگ‌ های اصلی و بسیار تاثیرگذار به شمار می‌ رود. این رنگ، هم خانواده آبی کلاسیک می باشد و به عنوان رنگ سال 2020 معرفی شده است. البته جالب است که بدانید رنگ آبی کاربنی تاریخ انقضا ندارد، پس شما می توانید در همه فصل و در تمام مناسب ها از این رنگ زیبا در استایل خود استفاد کنید. برای مثال پوشیدن مانتو آبی کاربنی محدود به فصل یا استایل خاصی نیست، شما می توانید این مانتو را برای استایل های مختلفی مانند رسمی و یا حتی کژوال استفاده کنید. پس فرقی نمی کند که به مهمانی یا خیابان می روید، زیرا در هر دو حالت می توانید از معجزه این رنگ برای تکمیل استایل خود کمک بگیرید. رنگ آبی کاربنی نمادی از صلح و آرامش است و در ناخودآگاه افراد دریا و آسمان را تداعی می‌کند. شما با پوشیدن مانتو و یا شال آبی کاربنی آرام و خونسرد به نظر می‌رسید. برای ست کردن لباس‌ های دیگر با آبی کاربنی بهتر است رنگ‌ های مکمل و هم‌ خانواده آن را بشناسید و سایر آیتم های استایل خود را از آن رنگ‌ ها انتخاب کنید.

پس اگر شما هم جزو افرادی هستید که دغدغه ست کردن رنگ ها دارید و به استایل خود اهمیت می دهید، بهتر است که در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های تابستانی با رنگ آبی کاربنی آشنا شوید.

مانتو آبی کاربنی

مانتو آبی کاربنی

آبی کاربنی را بنفش یا سرخابی ست کنید تا معجزه رنگ ها را ببینید

داشتن استایلی شیک و هماهنگی استایل شما با ظاهر و موقعیتتان شما را چندین برابر آراسته تر نشان می دهد. پس فراموش نکنید که اگر شما گران قیمت ترین لباس ها را هم داشته باشید ولی به هر دلیلی اصول و مهارت های لازم را برای ست کردن طرح و رنگ آنها نداشته باشید هیچ ارزشی ندارد حتی می تواند به استایل شما ضربه هم بزند. پس بهتر است که رنگ های مکمل و دارای هارمونی آبی نفتی را برای ست کردن این رنگ انتخاب کنید. پیشنهاد ما به شما برای اولین گزینه در استایل تابستانی رنگ سرخابی و یا بنفش است، زیرا این دو رنگ در کنار آبی کاربنی  ترکیب زیبایی را به شما هدیه خواهند داد.

مانتو آبی کاربنی

مانتو آبی کاربنی

از رنگ های خنثی در کنار آبی کاربنی غافل نشوید

یکی از گزینه های کمکی در استایل که همیشه مانند یک فرشته نجات به کمک ما می آید استفاده از رنگ های خنثی برای ست کردن لباس هایمان است. پس اگر به دنبال یک انتخاب سریع و مطمئن هستید می توانید مانتو آبی کاربنی خود را با رنگ هایی مانند سفید، کرم و یا مشکی ست کنید. رنگ سفید با همه رنگ ها با سادگی ست می شود و علاوه بر این ویژگی استایلی خانومانه و لطیف را برای شما به ارمغان می آورد؛ درست است که استفاده از رنگ های شاد در تابستان بیشتر از رنگ های خنثی پیشنهاد می شود ولی فراموش نکنید که برای استایل های رسمی و کلاسیک زنانه رنگ های خنثی گزینه های مناسب تری هستند. پس بهتر است که رنگ های سرخابی و نارنجی را برای استایل های کژوال و اسپرت تر بگذارید.

مانتو آبی کاربنی

مانتو آبی کاربنی

آبی کاربنی را با سبز یا نارنجی ست کنید؛ تابستانی و شاد لباس بپوشید

رنگ آبی با رنگ های قرمز و نارنجی کاملا در تضا است ولی جالب است که بدانید همین تضاد باعث خلق یک ترکیب رنگی جذاب خواهد شد. ترکیب آبی و نارنجی جزو ترکیبات زیبایی است که معروف‌ ترین آن‌ ها را در طبیعت می‌ توان مشاهده کرد، غروب آفتاب یکی از نمونه های طبیعی این ترکیب رنگی است. پس اگر به دنبال استایلی تابستانی و جذاب هستید بهتر است که مانتو آبی کاربنی خود را با رنگ نارنجی و یا سبز زارا ست کنید، فراموش نکنید که برعکس هم می توانید از این ترکیب های رنگی استفاده کنید، برای مثال مانتو را سبز انتخاب کنید و شلوار را آبی بپوشید.

مانتو آبی کاربنی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی