|

معرفی چند برند معروف پودر فیکس با تفاوت هایشان

تفاوت پودر فیکس و پودر بیک؛ با این برندها تا 16 ساعت بعد آرایش هم صورتی شاداب و مات دارید

تفاوت پودر فیکس و پودر بیک

برای داشتن یک آرایش تمیز، باید اصول و قداعد یک میکاپ حرفه ای را رعایت کنید و دقت کنید که هر محصول آرایشی را در موقع مناسب به کار ببرید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فراموش نکنید که برای داشتن یک آرایش تمیز و فوق العاده دوست داشتنی، باید اصول و قداعد یک میکاپ حرفه ای را به خوبی یادگرفته و رعایت کنید. برای مثال باید دقت کنید که هر یک از محصولات را در موقع خاص و جای درست به کار ببرید. گاها استفاده نادرست از یک محصول آرایشی به جای کمک به نتیجه بهتر باعث می شود تا برعکس نتیجه بگیرید و صورتی پژمرده و خسته پیدا کنید، پس استفاده درست و به موقع امر بسیار مهمی در یک میکاپ حرفه ای می باشد. در ادامه این مقاله با یکی از تاثیرگذارترین محصولات آرایشی در زمینه میکاپ حرفه ای یعنی پودر فیکس و پودر بیک و تفاوت هایشان آشنا خواهید شد. از آنجایی که تابستان شروع شده است و هوا رو به گرمی می رود نیاز به یک پودر فیکس خوب در کیف لوازم آرایش هر خانم زیبا پسندی به شدت حس می شود. در ادامه با چندتا از برندهای خوب و مناسب این محصول هم آشنا خواهید شد، پس کمی برای خرید دست نگه دارید تا خریدی آگاهانه و مناسب داشته باشید.

پس می توان نتیجه گرفت که پودر فیکس که کاربرد آن تثبیت کردن آرایش است یکی از اقلام آرایشی است که داشتن آن برای هر خانمی تقریبا ضروری است. استفاده از پودر فیکس روش های خاص خود را دارد برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد در ادامه این مقاله بهتر است همراه ما باشید.

تفاوت پودر فیکس و پودر بیک

تفاوت پودر فیکس و پودر بیک

پودر بیک چیست؟

پودر بیک یک تنظیم کننده آرایش است که به وسیله دانه‌ های بسیار ریز خود، باعث صاف و یکدست شدن آرایش شما خواهد شد. این دانه‌ های ریز و پودری با جذب روغن اضافی پوستتان علاوه بر بالا بردن ماندگاری آرایش شما، از جمع شدن کرم پودر و کانسیلر در خط‌ های کنار لب و بینی شما نیز جلوگیری می‌ کنند. پودرهای بیک ساختار سبکی دارند و به راحتی روی پوست می نشینند و از تعریق پوست صورت به ویژگی چین و چروک‌ های آن جلوگیری می‌ کنند، البته نباید فراموش کنید که اغراق و استفاده بیش ار حد این محصول ممکن است به صورت شما حالتی غیر طبیعی ببخشد پس به اندازه و به وسیله براش مخصوص از آن استفاده کنید.

تفاوت پودر فیکس و پودر بیک

تفاوت پودر فیکس و پودر بیک

پودر فیکس و برندهای با کیفیت آن را بشناسید

پودر فیکس یک محصول آرایشی است که برای تثبیت آرایش در آخرین مرحله استفاده می‌ شود. این محصول به شما کمک می‌ کند تا آرایشتان از ابتدا تا زمانی که آن را به وسیله انواع پاک کننده‌ ها مانند ژل شستشوی صورت از روی پوستتان تمیز کنید، کاملا بدون تغییر باقی بماند. البته گفتنی است که محصولات فیکساتور در دو مدل تولید می‌ شوند که پودر فیکس یکی از آن‌ ها می‌ باشد. نوع دیگر این محصولات، اسپری‌ های فیکس هستند که برخلاف پودرفیکس‌ ها خاصیتی مایع دارند. برای انتخاب نوع فیکساتور بهتر است به سلیقه شخصی خود و یا سهولت در استفاده دقت نمایید، البته معمولا فیکساتورهای پودری برای افرادی که پوست های چرب دارند گزینه های مناسب تری هستند. پیشنهاد ما برای انتخاب پودر فیکس و بیک برند فلورمار، مک، رولوشن و برند هدی بیوتی است.

تفاوت پودر فیکس و پودر بیک

تفاوت پودر فیکس و پودر بیک

تفاوت پودر بیک با پودر فیکس

اولین و شاخص‌ترین فرق بین پودر بیک و پودر فیکس رنگ آن‌ ها است، زیرا انواع فیکساتورها کاملا بی‌ رنگ هستند اما پودر بیک ظاهری سفید یا نخودی رنگ دارد. البته نکته مهم این است که استفاده‌ هیچ یک از این محصولات سبب تغییر در رنگ اصلی آرایش شما نخواهد شد. به عنوان دومین تفاوت می توان گفت که پودرهای فیکس پس از استفاده، حالتی براق در آرایش ایجاد می‌ کنند و باعث درخشان‌ تر شدن چهره می‌ شوند، اما پودرهای بیک در کنار جلو گیری از تعریق و تثبیت آرایش، جلوه‌ای مات به صورت شما خواهند داد. یکی از بارزترین تفاوت های اسپری فیکساتور با پودر بیک را هم می توان تفاوت مصرف آن ها دانست. پودر بیک تنها بر روی کرم پودر و کانسلیر استفاده می‌شود اما، اسپری فیکساتور را می‌ شود بر روی تمام صورت، حتی بر روی ریمل نیز اسپری کرد.

تفاوت پودر فیکس و پودر بیک

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها