|

سبز که فقط زیتونی و چمنی نیست بیا با رنگ مریم گُلی اتاق خوابتو خوشگل دیزاین کن

چه رنگ مریم گلی روشن باشد و چه سبز جنگلی، از این ایده های دیزاین اتاق خواب سبز الهام بگیرید تا فضایی آرام و خاص ایجاد کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-  این روز ها وقتی به طراحی خونه های جدید و نوساز نگاه می کنیم میبینیم که در معماری و ساخت و ساز جدید برای اتاق خواب ها متراژ بسیار کمی در نظر گرفته میشه به حدی که هنگام چیدمان اتاق گاها فقط فضای کافی برای تخت و دراور وجود داره چون در این دوره زمونه بسیاری از افراد بر این باورند که اتاق خواب فقط برای خوابیدن است و بنابراین شما نباید خیلی اتاق رو شلوغ کنید و بهتره برای کتاب خواندن، کار کردن یا هر مسئله دیگری به قسمت های دیگه خونه رجوع کنید اما چه به این موضوع اعتقاد داشته باشید چه نداشته باشید طراحی و دکوراسیون اتاق خواب اهمیت داره.

 نکته مهم تر اینه که تاثیر رنگ ها بر روح و روان ما یک امر ثابت شده است پس نمیشه انکار کرد که پالت انتخابی شما می تونه در خلق و خو و حتی کیفیت خوابتون تاثیر بگذاره اما موضوعی که وجود داره و نباید نادیده گرفته بشه به همین خاطر برخی از رنگ ها برای اتاق خواب پیشنهاد نمیشند مثل نارنجی چون با بالا بردن انرژی شما میتونه باعث تحریک بی خوابی شود یا برای مثال مشکی چون در بیشتر موارد این رنگ نمادی برای مجموعه ای از احساسات منفی در نظر گرفته میشه که طبیعتا روحیه شما رو به هم میریزند یکی از بهترین رنگ هایی که می تونید انتخاب کنید رنگ سبز هستش که پراز آرامش و انرژی مثبت ولی اینکه با چه رنگ های دیگه دیزاین شه یک هنر پس با شایانیوز همراه باشید تا برای خودتون یک فضای دنج و پراز آرامش بسازید!

Untitled

 

1. فضا را با دیوارهای سبزطراحی کنید!

یک فضای صمیمی با طیف رنگی گرم مانند سبز زیتونی یا زمردی برای خود ایجاد کنید که به خوبی با سبک‌های کلاسیک، مدرن یا معاصر اواسط قرن مطابقت دارد و با اضافه کردن بافت هایی مانند مکرمه و ترمه به اتاق محیط را زیباتر و این فضای دنج برای خواب عمیق عالی است.

1

از طرف دیگر، سبز روشن می تواند اتاق خواب های کوچکتر را جادارتر و دلبازتر کند. برای مثال، مریم گلی به‌عنوان سایه‌ای خنثی برای دیوارها مناسب است که با دکورهای طبیعی ساخته شده از چوب با ترکیب  سایر رنگ‌های خنثی مانند سفید، کرم یا خاکستری اتاق  را جذاب تر می کند.

2

2. با توجه به تم های طبیعت دیزاین کنید!

با استفاده از رنگ مریم گلی یا سبز سلادونی به عنوان رنگ پایه، اتاق خواب خود را به فضایی پر از آرامش تبدیل کنید که بیانگر  آرامش است. این سایه‌های روشن حس هماهنگی را ایجاد می‌کنند، به‌ویژه در کنار عناصر طبیعی مانند فرش‌های جوت، اکسسوری‌های حصیری و روشنگردن اتاق با نور خورشید!

3

در همین حال، یک اتاق خواب استوایی یا جنگلی با سایه سبز باید سبک تزئینی برای ماکسیمالیست ها باشد نقش های نخل روی دیوارها، سبدهای حصیری و تعداد زیادی از گیاهان آپارتمانی خیلی انتخاب جسورانه ای است!

Untitled

3.از طیف رنگ لیمویی استفاده کنید!

ترکیب طیف رنگ های سبز لیمویی در فضای داخلی اتاق خواب، حسی جذاب و جسورانه به فضای کلی می بخشد. برای حداکثر تاثیر، آن را با انتخاب کاغذ دیواری چند برابر کنید و فضایی مدرن بسازید یا اگر نمیخواهید انقدر رنگ لیمویی قالب باشد می توانید رنگ کوسن و یا قالیچه خود را سبز لیمویی انتخاب کنید.

5

4. اتاق را با صورتی زیباتر کنید!

اگر رنگ‌های روشن به سبک شما می‌آیند، به سراغ یک ترکیب غیرمنتظره مانند ترکیب صورتی و مرجانی بروید. این ست پر از انرژی و جسورانه است و در تمام طول سال حال و هوای تابستانی را به اتاق شما می بخشد مخصوصا اگر رنگ تخت خود را خاکستری انتخاب کنید و در آخر و با عناصر طبیعی مانند گیاهان و چوب اتاق را دیزاین کنید.

4

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها