|

سوئیچ جا مونده تو ماشین؟ میخوای سرتو بکوبی تو دیوار! خونسرد باش و این ترفندارو تست کن

جا موندن کلید داخل ماشین یکی از حوادثی هست که امکان رخ دادن اون وجود داره ولی با کمک یک سری از ترفندها در کمترین زمانه ممکن میشه حلش کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در بعضی از اوقات پیش میاد که سوئیچ ماشین داخل ماشین جا بمونه و بر حسب اتفاق و ناگهانی در ماشین قفل بشه و بله اینجاست که همه چی حسابی بهم میخوره و بدتر از اون اینه که کلید زاپاس هم نداشته باشی و عجله هم داشته باشی و یا یه چیز خیلی مهم رو تویه ماشین جا گذاشته باشی، خیلی موقعیت جهنمی و قمر در عقربی هست واقعا خدا نصیب گرگ بیابون نکنه، خب این که در ماشین بالاخره باز میشه یه چیز عادیه ولی مسئله اون عجله داشتنس که کار رو خراب میکنه و به خاطرش باید یه عکس العمل سریع و به موقع از خودت نشون بدی، حالا به خاطر رفع کردن این مشکل ما توی این مقاله سعی کردیم که ترفند و راهکار ساده و کاربردی بهتون یاد بدیم که با کمک اون ها میتونید در کمترین زمان ممکن در ماشین رو باز کنید، البته اگه خدا بخواد و ما هم پیش شما شرمنده نشیم، پس بریم که داشته باشیم این ترفندهای ساده رو.

کلید2

باز کردن درب ماشین با بند کفش

استفاده از بند کفش یکی از ساده‌ترین راه‌هایی هست که با کمک اون میتونید اون دسته از قفل ها رو که به سمت بالا کشیده میشن رو باز کنین، به این صورت که با استفاده از بند کفشتون یه حلقه ی دایره ای شکل بسازید، دو طرف بند رو خوب بکشید تا حلقه ای که تشکیل شده سفت بشه، حالا از لا‌به‌لای درهای جلو و عقب ماشین، حلقه رو به داخل ماشین بفرستید و قفل رو به سمت بالا بکشید. اگر که بین دره جلو و عقب ماشین فاصله ای وجود نداره و نمی‌تونید حلقه رو رد کنین، نوار لاستیکی پنجره‌ی ماشین رو جدا کنین تا فاصله ی موجود بین شیشه پنجره و لبه در دیده بشه، حالا فقط کافیه که حلقه بند کفش رو از این فاصله به قفل در برسونید و اون رو به سمت بالا بکشین.

باز کردن درب ماشین با کمک کاغذ تا شده

یه برگه کاغذ رو به شکل چند لایه تا کنید تا یه صفحه‌ی سفت که در عین حال هم نازکه و از جنس کاغذ هست، درست کرده باشید. حالا صفحه ی کاغذی رو از لا‌به‌لای در جلویی و عقب ماشین به داخل هل بدید و قفل رو بکشید بالا تا دره ماشین بدون نیاز به کلید باز بشه. برای این منظور میتونید از یه نوار نازک لاستیکی هم استفاده کنید و همین روش رو باهاش انجام بدید.

کلید412

باز کردن درب ماشین با کمک اسلیم جم

از فضایی که مابین لبه و نوار پنجره وجود داره، اسلیم جم را به داخل ماشین ببرید و بدون نیاز به وجود کلید، قفل ماشین رو باز کنین. این روش رو در اکثر مواقع نیروی انتظامی برای باز کردن دره ماشین های بدون کلید انجام میده. این نکته رو در نظر داشته باشید که قبل از روونه کردن اسلیم جم به داخل ماشین، جایگاه دقیق قفل رو به طور واضح بدونید تا حین انجام این کار به سیم هایی که تویه دره ماشین هستن آسیبی نرسه.

 باز کردن درب ماشین با کمک سیخ

با کمک یه وسیله مثل چاقو یا هر چیزه دیگه ای یه فاصله ی جزئی بین در و بدنه ماشین ایجاد کنید و بعد میتونید یکم سر سیخ رو خم و گرد کنید و از این فاصله اون رو به داخل ماشین ببرید و قفل رو به سمت بالا هل بدید.

کلید4896

باز کردن درب ماشین از راه صندوق عقب ماشین

اگر موقعی که دره ماشین قفل شده و کلید ندارید، اما در صندوق عقب باز هستش دنبال سیم اضطراری که روی در صندوق عقب هست بگردید، در اکثر مواقع این سیم روی در یا سقف صندوق تعبیه شده و با بالا کشیدن اون میتونید که صندلی های عقب ماشین رو مقداری به سمت جلو ببرید و از فاصله ای که ایجاد شده، میتونید وارد ماشین بشید و خیلی راحت کلید رو بردارید.

کلید45896

برای یادگیری و پیاده کردن فوت و فن های بیشتر برای خانه داری صفحه ی ترفند های خانه داری ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی