|

استایل تابستانی با پیراهن

تابستون تو راهه، به فکر یه مانتو راحت و خنک باش؛ به جای مانتو پیراهن بپوش!

مانتو پیراهنی

تابستان فصلی است که گردش و تفریح در آن بسیار بیشتر از سایر فصل ها است. به همین علت، داشتن یک استایل تابستانی مناسب و راحت مسئله مهمی است.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- تابستان و بهار فصلی است که گردش و تفریح در آن بسیار بیشتر از سایر فصل ها انجام می شود. به همین علت، داشتن یک استایل تابستانی مناسب و راحت در تمام اوقات تفریح، مسئله مهمی است که باید به آن توجه کنیم.  حال که در شروع فصل بهار و رفتن به سمت فصل تابستان هستیم، هر خانم شیک پوشی باید یک مانتو راحت و خنک در کمد خود داشته باشد. مانتوهای تابستانی باید از نظر نوع پارچه و دوخت دارای ویژگی هایی متفاوتی از مانتوهای پاییزه و بهار باشند. برای مثال مانتو نخی یا پیراهن بلند یکی از گزینه های مناسب برای فصلی با هوای گرم است زیرا پارچه های نخی دارای الیاف طبیعی و تنفس پذیر هستند و برای جلوگیری از عرق کردن در فصل های گرم مناسب می باشند. در نتیجه می توان گفت مشخصه های یک کمد تابستانی، معمولا شامل لباس های قابل تنفس نخی با رنگ های شاد و روشن است. دیگر، خبری از رنگ های تیره در این فصل نیست.

یکی از روش‌های ساختن یک استایل تابستانی و خنک، اضافه کردن شلوارهای گشاد و دامنی، دمپا و کرپ و یا پیراهن های نخی به لباس‌ های روزمره است. این آیتم‌های پرطرفدار به آسانی با هر نوع استایلی جور می شوند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع استایل تابستانی با پیراهن آشنا شوید.

مانتو پیراهنی

مانتو پیراهنی

پیراهن و کفش پاشنه بلند بپوشید؛ تابستان را مجلسی و راحت بگذرانید

یکی از تصورات همه خانم ها این است که برای استایل های مجلسی و یا رسمی باید حتما از شلوارهای دمپا یا پارچه ای به همراه مانتوهای کتی استفاده کنند، در حالی که این تصور کاملا اشتباه است شما برای داشتن استایلی رسمی و در عین حال راحت می توانید یک پیراهن چین چینی و بلند را انتخاب کنید و برای تکمیل استایل خود از کفش های پاشنه بلند و یا زارا که یکی از ترندهای محبوب سال 2023 است استفاده کنید.

مانتو پیراهنی

مانتو پیراهنی

پیراهن و کتونی را ست کنید؛ چرا که نه کژوال و شیک لباس بپوشید!

خانم‌ هایی که عاشق راحتی هستند و انتخاب آن‌ ها لباس راحت است، طرفدار پارچه های نخی و کتان خنک هستند. در کل می توان گفت آن ها به دنبال لباس هایی هستند که قادر باشند در تمام طول روز به فعالیت بپردازند. حال اگر جزو این دسته از افراد هستید بهتیرن انتخاب  برای شما پیراهن های بلند و نخی به همراه کتونی است. شما می توانید از این پیراهن ها از رفتن به مهمانی گرفته تا خیابان یا مسافرت استفاده کنید و استایل های تابستانی و زیبا را تجربه کنید. در استایل های اینچنینی شما مجاز به استفاده از اکسسوری هایی مانند باندانا و یا شال های نخی هستید.

مانتو پیراهنی

مانتو پیراهنی

تابستان را با پیراهن و صندل های تابستانی تجربه کنید

برخلاف گذشته که تنها ماهیگیران از صندل به دلیل تخلیه آب این نوع کفش ها استفاده می کردند ، امروزه استفاده از صندل بین مردان، زنان و کودکان در فصل گرم تابستان رواج بسیاری پیدا کرده است. صندل تابستانی در عین زیبایی و شیک بودن از عرق کردن و بدبو شدن پا نیز جلوگیری می کند اما انتخاب نامناسب این نوع کفش ها سبب آسیب به پا می شود. در نتیجه اگر می خواهید استایلی زیبا و راحت را در تابستان امسال تجربه کنید بهتر است که پیراهن خود را بایک صندل بندی ست نمایید و بگذارید در تمام تابستان پاهایتان هم مانند بدنتان تنفس داشته باشند.

مانتو پیراهنی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی