|

انواع استایل با کتونی

کی گفته کتونی فقط برای استایل کژوالِ؛ برای استایل عیدت هم میتونی کتونی بپوشی!

کتونی

کتونی و کفش نه به عنوان یک اکسسوری بلکه به عنوان نقطه عطف برخی از استایل ها برای خانم ها و آقایان از اهمیت بالایی برخوردار است.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- کتونی و کفش نه به عنوان یک اکسسوری بلکه به عنوان نقطه عطف برخی از استایل ها برای خانم ها و آقایان  از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از تصورات غلط مخصوصا در بین خانم ها این است که کتونی برای استایل های کژوال و خیابانی گزینه مناسبی است و برای استایل های کلاسیک و مجلسی نباید از آن استفاده کرد. در حالی که این تصور کاملا اشتباه است شما اگر کمی اهل مد و دنیای فشن باشید خواهید دید که در ترندهای روز دنیا بیشتر از هر چیزی بر پوشیدن کتونی با شلوار پارچه ای و یا استایل کلاسیک تاکید شده است و در نتیجه اگر پوشیدن کفش مجلسی و یا کفش پاشنه بلند باعث اذیت پاهایتان می شود اصلا جای نگرانی نیست شما می توانید برای استایل های مجلسی و در کنار کت و شلوار خود یک  کتونی انتخاب کنید و در نهایت از استایل زیبا و شیک خود لذت ببرید. البته قبل از انتخاب کتونی برای استایل عید خود ابتدا بهتر است با انواع کتونی آشنا شوید زیرا کتونی ها دنیای وسیعی دارند و همین موضوع ممکن است باعث گیج شدن شما در امر انتخاب شود.

برای مثال شما باید بدانید که کتونی های ورزشی و یا slip-ons برای چه سبک از استایلی مناسب و قابل استفاده هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع استایل مجلسی و کلاسیک با کتونی آشنا شوید.

استایل با مانتو و کتونی

استایل با مانتو و کتونی

کت و شلوار را با ونس سفید امتحان کنید

این دسته از کتونی ها همان کتونی های راحتی هستند که استایل بسیار جذابی در عین سادگی دارند یکی از ساده ترین و شیک ترین مدل های کتانی در دنیا کتانی های plimsolls هستند که ما آنها را با نام ونس می‌شناسیم. کتانی های ونس به راحتی با انواع لباس ها ست می‌ شوند و می‌ توانند ظاهری جذاب به شما بدهند، پس اگر به دنبال پوشیدن یک کتونی با شلوار پارچه ای و مانتو کتی خود هستید بهترین گزینه برای شما کتونی ونس و سفید است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید برند ونس به عنوان تولید کننده کفش های مخصوص ورزش اسکیت، از سال 1966 مشغول تولید و ارائه کفش های خوش ساخت و باکیفیت ویژه اسکیت سواری بوده است.

استایل با مانتو و کتونی

کتونی ورزشی را با شلوار پارچه ای ست کنید؛ جسور و ترند پوش باشید

این کتانی ها بسیار راحت هستند و طرفداران زیادی دارند، شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی شما می توانید کتانی های ورزشی را در انواع مکان‌ های مختلف بپوشید، همه خانم های شیک پوش حتما یک جفت از این کتونی را در کمد خود دارند، درست است که کاربرد اصلی این کتونی ها برای استفاده در رشته های ورزشی می باشد، ولی اگر با ترندهای سال جدید آشنا باشید خواهید دید که در دنیای مد و فشن این کتونی ها با شلوارهای پارچه ای هم استفاده می شوند.

استایل با مانتو و کتونی

استایل با مانتو و کتونی

عید امسال کتونی جورابی یا slip-ons بپوشید

اگر از آن دسته از افرادی هستید که علاقه دارید هر چه سریعتر کفش خود را بپوشید و از بستن بند ها خلاص شوید، این مدل کتانی می تواند برای شما راهگشا باشد. این کتونی ها معمولا دارای رویه های کشی و نرم هستند، به همین خاطر هم با نام های جورابی و رویه کشی در بازار شناخته می شوند. یکی از دلایل محبوبیت این کتونی ها رویه راحت و منعطف آن ها است که شما را به استفاده طولانی مدت آن ها ترقیب می کند.

کتونی جورابی

استایل با مانتو و کتونی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی