|

رُژ لب نود

تو سفر های عید 1402 با رُژ لب نود آرایشت رو تکمیل کن؛ هم ترندیه هم فوووق العاده باکلاس

اگه دوست داری که تو مسافرت ها هم مثل مهمونی ها بدرخشی اما خیلی تو چشم نباشی با یه رژ لب نود می تونی زیبایی خودت رو نمایان کنی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همون طور که می دونید یکی دو سالی هست که ترند سال شده نو میکاپ No-Makeup  و رسیدگی به چهره طبیعی و نچرال خیلی اهمیت بیشتری پیدا کرده تا خط چشم های ویژه یا سایه های چند رنگ و برق برقی به همین خاطر هم به طور کلی آرایش نود Nude حسابی پر طرفدار شده به خصوص رُژ لب نود که باعث میشه امکان بیشتری برای آرایش کردن چشم هاتون داشته باشید اما همچنان شبیه خانوم هایی که دارند میرن عروسی نشید.

رُژ لب نودرُژ لب نود

آرایش نود راهی ساده برای زیبا تر شدن

آرایش نود شامل استفاده از چند رنگ اصلی و خنثی مانند بژ یا هلویی و سایه های مربوط به آنها است. این سبک از آرایش فقط کمی عیب های صورت رو می پوشاند و چشم و لب ها را مورد توجه قرار میده. به بیان دیگه آرایش نود به سایه‌ های الهام‌ گرفته از رنگ پوست اطلاق می‌ شود، این سایه ها آرایشی طبیعی و در عین حال بسیار سبک رو برای شما به ارمغان میارند.

رُژ لب نود، رنگی که هرگز دموده نمیشه

صنعت مد و فشن مدام در حال تغییر و تحوله و بسیار پیش میاد که برخی موارد طی یک دوره زمانی کوتاه ترند میشند و کلی سر و صدا به پا می کنند اما بعد از یه مدتی طرفدارهای اون ترند از تب و تابش میوفتن و به فراموشی سپرده میشه؛ اما از طرف دیگه ترند هایی هم هستنند که هرگز از مد نمی افتند و همیشه جایگاه خودشون رو دارند حالا گاهی حضورشون در درنیای مد و فشن پر رنگ تره و گاهی کم رنگ تر مثل آرایش و رژ نود.

رُژ لب نود

رُژ لب نود مناسب هر خانوم خوش سلیقه

مهم ترین سوالی که ممکنه ذهن شما رو به خودش درگیر کرده باشه اینه که این رنگ از رُژ لب دقیقا مناسب چه کسانی است. اول از همه باید بگیم که در رابطه با سن و سال هیچ محدودیت خاصی وجود نداره و بعد از اون هم در رابطه با رنگ پوست که مسلما آیتم بسیار مهمی هم هست باید در نظر داشته باشید که رنگ نود هم طیف های متنوعی داره و اگر شما رنگ مناسب اون رو که با رنگ پوستتون در تناسبه انتخاب کنید بدون شک ظاهری زیبا و فوق العاده خواهید داشت.

رنگ مناسب رِژ لب نود برای هر پوستی

اگر براتون سواله که دقیقا از چه رنگ رژ لب نودی باید استفاده کنید در ادامه ما یه راهنمایی خوب برای شما داریم اما نکته ای که الان می خوایم باهاتون به اشتراک بگذاریم اینه که برای تست کردن رنگ رژ لب بهتره که به جای پشت دست محصول رو روی نوک انگشتتون بکشید به خاطر این که رنگ پوست نوک انگشت های شما به رنگ لب هاتون شباهت بیشتری داره.

رُژ لب نود

رژلب و پوست های روشن

اگر جزو اون دسته از افراد هستید که پوست روشن و مهتابی دارید در انتخاب رژ دقت بیشتری کنید چراکه با کوچک ترین اشتباهی در آرایش نود چهره ای بی حال و رنگ پریده خواهید داشت. برای داشتن چهره ای شاداب و زیبا باید از رنگ های نودی استفاده کنید که دارای تناژ صورتی روشن هستند این رنگ ها هم چهره شما رو سرحال تر نشون میدند هم آرایش نود شما رو بر هم نمی زنند.

رژلب  و پوست های متوسط

بهترین گزینه برای افرادی که دارای این رنگ از پوست هستند رنگ های هلویی و صورتی است؛ در انتخاب رنگ اطمینان حاصل کنید که رنگ رژلب روشن تر و یا تیره تر از پوست طبیعی شما باشه و هرگز از رنگ هایی که به تناژ پوست شما نزدیک هستند استفاده نکنید.

رژ لب و پوست های تیره

برای افرادی که دارای پوست های تیره و گندمی هستند پیشنهاد میشه به سراغ رژلب های نود تیره تر برند و برای جلوه دادن بیشتر به لب ها از شاین استفاده کنند. به عنوان نکته آخر توجه داشته باشید که هرگز از رژلب نودی که تناژ خاکستری داره استفاده نکنید چون هیچ همخوانی با نوع پوست شما ندارند.

رُژ لب نود

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها