|

معرفی ست مانتو و شلوار عید ۱۴۰۲

برای عید 1402 ست بپوشید؛ شلوار جینُ همیشه میشه پوشید مانتو عید باید با شلوارش ست باشه

ست مانتو و شلوار عید

فصل بهار و عید نوروز یکی از هیجان‌ انگیزترین و جذاب‌ ترین‌ اتفاقات در دنیای مد و لباس است، برای انتخاب مانتو و شلوار مناسب همراه ما باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- استایل عید 1402 یکی از دغدغه‌ های مهم این روزهای خانم‌ های خوش‌ سلیقه است زیرا فصل بهار و عید نوروز یکی از هیجان‌ انگیزترین و جذاب‌ ترین‌ اتفاقات در دنیای مد و لباس است. حال اگر هنوز نمی دانید چه نوع لباسی برای سال نو برای شما مناسب تر است و یا چگونه باید مانتو  و شلوار خود را با هم ست کنید باید بگوییم اصلا جای نگرانی نیست زیرا ما در این مقاله به شما می گوییم چگونه برای جشن عید و آغاز بهار آماده شوید. به عنوان اولین قدم در انتخاب لباس های عید نوروز بهتر است بدانید که استایل شما باید کمی رسمی و یا حتی کلاسیک باشد، در نتیجه به سراغ انتخاب لباس های ساده و کژوالی که در طول سال می پوشید نروید، پوشیدن شلوار جین و مانتو شومیزی را بگذارید برای تابستان که این نوع آیتم ها را می طلبد. برای استایل عید و نوروزی بهتر است که به سراغ لباس های ست بروید برای مثال می توانید کت و شلوار و یا یک مانتو مجلسی را با شلوار ستش انتخاب کنید تا عیدی شیک و زیبا داشته باشید.

در ست پوشی دقت کنید تا آیتم های مکمل و اکسسوری های خود را پر زرق و برق و جذاب انتخاب نمایید تا استایلی تکراری و یا کسل کننده نداشته باشید. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از استایل های ست و شیک بهاری بیشتر آشنا شوید.

مانتو و شلوار عید

مانتو و شلوار عید

با کت و شلوار کلاسیک آشتی کنید؛ بهار را شیک و رسمی شروع کنید

در آغاز بهار افراد دوست دارند با لباس‌ های شیک و رنگی حس تازگی و سرسبزی را به یکدیگر منتقل کنند، به همین خاطر معمولا لباس‌ های عید را با پارچه‌ های شاد و طرح‌ های بهاری طراحی و تولید می‌ کنند. حال اولین پیشنهاد ما برای شما در عید 1402 انتخاب یک کت و شلوار کلاسیک و ست با یک رنگ زیبا و بهاری است. فراموش نکنید که انتخاب استایل کلاسیک و کت و شلوار فقط مختص رنگ های تیره یا خنثی نیست، بلکه شما می توانید از رنگ های شاد بهاری برای استایل خود کمک بگیرید تا علاوه بر اینکه زیبا و شیک به نظر می رسید شاداب نیز باشید.

مانتو و شلوار عید

مانتو و شلوار عید

مانتو و شلوار هم رنگ بپوشید؛ ترندهای سال جدید را فراموش نکنید

اگر برای خرید عید به بازار مراجعه کرده باشید قطعا تا کنون متوجه شده اید که یکی از ترندهای سال 1402 مانتوهای کوتاه با ظاهرهای عروسکی هستند. حال اگر می خواهید استایلی شیک و ست داشته باشید و همزمان مدرن و امروزی به نظر بیاید بهتر است به جای کت های کلاسیک و رسمی بالا یکی از این مانتوها را خریداری کنید و با شلوار هم رنگ و هم جنس خود ست کنید. فراموش نکنید که در استایل هایی که از آیتم های ترند استفاده می شود شما مجاز به استفاده از اکسسوری های ترند و لوکس هستید، پس تا می توانید برای استایل عروسکی و مدرن خود از اکسسوری های عروسکی و پر زرق و برق استفاده کنید.

مانتو و شلوار عید

مانتو و شلوار عید

برای استایلی متفاوت و خاص وست بپوشید

وقتی حرف از ست پوشیدن و لباس های کلاسیک می شود اول از همه کت و شلوار است که به ذهن همه خانم ها می رسد، در حالی که شما با وست هم می توانید استایلی شیک و در عین حال متفاوت داشته باشید. پس اگر عید امسال می خواهید شیک و رسمی لباسبپوشید ولی اهل لباس های کراری و کلیشه ای نیستید بهتر است به جای کت معمولی یک وست را با شلوار ست خریداری کنید و آن را به همراه شومیز سفید بپوشید. دقت کنید که اگر وست انتخابی شما دارای قد بلندی است شلوار شما باید کوتاه و نسبتا جذب یا راسته باشد، ولی اگر وست کوتاه را انتخاب کردید می توانید از شلوار دمپا یا بگ و کفش پاشنه بلند برای تکمیل استایل خود کمک بگیرید.

مانتو و شلوار عید

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی