|

کفش های ترند بهار ۱۴۰۲

ترندهای بهار 1402 را بشناسید؛ امسال عید با این سه مدل کفش مجلسی تو استایلت معجزه کن!

کفش مجلسی

همه خانم ها باید حداقل یک جفت کفش مجلسی در کمد خود داشته باشند. زیرا استفاده از کفش پاشنه‌ دار در یک مجلس عروسی یا ایام عید، خیلی اهمیت دار…

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- یکی از اکسسوری های مورد علاقه همه خانم ها کفش و کیف های مجلسی است و جالب است که بدانید همه خانم ها حداقل یک جفت کفش مجلسی در کمد خود دارند. زیرا استفاده از کفش پاشنه‌ بلند در یک مجلس عروسی یا ایام عید، خیلی اهمیت دارد. حال که به فرارسیدن عید نوروز نزدیک می شویم بهتر است که به جز مانتو و شلوار که آیتم های اصلی استایل همه خانم های ایرانی هستند برای ست کردن و خرید کیف و کفش هم کمی برنامه ریزی داشته باشید. قبل از اینکه اقدام به انتخاب کفش برای ایام عید و مهمانی های دید و بازدید کنید بهتر است که با ترندهای جدید و به روز 1402 آشنا شوید، زیرا اگر می خواهید استایلی زیبا و منحصربفرد داشته باشید باید از کفش های پاشنه سوزنی و ساده دوری کنید و به جای آن ها سعی کنید از کفش هایی با طراحی های خاص و جدید در استایل خود استفاده نمایید. استفاده از این کفش‌ ها زیبایی خاصی به استایل شما می‌ دهد، مخصوصا اگر آن را با لباس و یا مانتو خود ست کنید بسیار زیباتر خواهند شد.

همانطور که می دانید تنوع در طرح، مدل و رنگ کفش‌ های مجلسی زنانه روز به روز بیشتر می‌ شود و طراحان مد هر روز سبک جدیدی از کفش‌ های مجلسی زنانه ارائه‌ می‌ دهند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تابا چندتا از جدیدترین مدل های کفش مجلسی زنانه آشنا شوید.

کفش مجلسی عید

کفش مجلسی عید

کفش پشت بندی؛ ترند محبوب گوچی

یکی از اولین پیشنهادهای زیبا برای استایل رسمی و شیک عید کفش پشت بندی است. این کفش یکی از مدل های کفش پاشنه بلند زنانه است که به تازگی در دنیای مد و فشن بسیار خوش درخشیده است و از گوچی گرفته تا برندهای دیگر همگی بسیار از این مدل استقبال کردند و یک طرح منحصربفرد و مخصوص به خود را از آن ارئه داده اند. پس اگر می خواهید استایل خود را از دیگر استایل ها متمایز کنید بهتر است که یکی از این کفش های فانتزی را انتخاب کنید و سعی کنید زمانی که این کفش ها را پا می کنید از شلوارهای کوتاه کمک بگیرید. فراموش نکنید که رنگ کفش باید با مانتو استایل شما دارای هارونی باشد تا به استایل شما زیبایی ببخشد.

کفش مجلسی عید

کفش مجلسی عید

با کفش های سیندرلا به عید دیدنی بروید

فراموش نکنید که انتخاب اکسسوری و کیف و کفش مناسب است که می تواند استایل ساده شما را از این رو به اون رو کند، پس به همان اندازه که برای خرید و انتخاب مانتو و شلوار خود وقت می گذارید برای انتخاب کفش هم وقت و توجه صرف کنید. یکی از کفش های مجلسی و پر طرفدار در چند سال اخیر را می توان کفش های شفافی دانست که به وسیله جواهرات و نگین های نقره ای یا رنگی تزئین شده اند. حال اگر می خواهید یکی از این دلبرهای پاشنه بلند و مجلسی را برای عید خریداری کنید دقت کنید که اگر تزئیناتش رنگی است از نظر رنگی با استایل شما دارای هارمونی باشد.

کفش مجلسی عید

کفش مجلسی عید

صندل های پر زرق و برق و پاشنه چانکی را امتحان کنید

یکی از ترندهای محبوب در تمام دوران ها را می توان کفش های چانکی دانست، این کفش ها معمولا در هر دوره ای می توانند به استایل شما ظاهری مدرن و زیبا ببخشند. اگر به سلامت پاهای خود اهمیت‌ می‌ دهید ولی نمی خواهید لذت پوشیدن کفش پاشنه بلند را از دست بدهید این مدل انتخاب گزنه مناسبی است. پاشنه این کفش‌‌ ها به شکل مستطیلی است و بهتر است که بدانید سطح مقطع این کفش ها نسبت به کفش‌ های استیلتو بیشتر است. مزیت اصلی این کفش‌‌ ها این است که دقیقا در زمانی که استایل شما را شیک و زیبا می کنند شما در پاهایتان احساس راحتی خواهید داشت.

کفش مجلسی عید

کفش مجلسی عید

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی